Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel jammer want dit is misschien wel einde carrière?

Al hoop ik het van niet want dat zou hij nu ook weer niet verdienen.
Die rechterkant komt wel goed, kon er gisteren toch al pintjes mee oppakken 😂

En heeft voor de fun ook met links gesmeten, tripples vielen nog vlotjes.
Dus die back-up is er in geval van.

Onlangs een keer of vijf gaan trainen bij Kim en dat was eigenlijk een heel aangename kerel tbh. Heel eerlijk over zijn eigen prestaties ook.

Zou wel zijn madam moeten weg houden van social media want die stookt graag de boel op heb ik de indruk.

Cross wint van Humphries maar wat een niveau was dat zeg. Gemiddelden van 104 vs 105 en 60 vs 47% op de dubbels na 14 frames.
Humphries trouwens met een 9-darter finish in frame 8 (en toch verloren lol).

Ik wil onze Belgskes nu niet beledigen, maar dat is nog iets anders dan 90-100 gemiddeld gooien en 30-40% op de dubbels.

Zo'n match is toch wat we willen zien op topniveau :)

Onlangs een keer of vijf gaan trainen bij Kim en dat was eigenlijk een heel aangename kerel tbh. Heel eerlijk over zijn eigen prestaties ook.

Zou wel zijn madam moeten weg houden van social media want die stookt graag de boel op heb ik de indruk.
Is niet anders bij Dimi, die kan er ook wat van. Lijkt me wel getemperd de laatste maanden weliswaar..

Cross wint van Humphries maar wat een niveau was dat zeg. Gemiddelden van 104 vs 105 en 60 vs 47% op de dubbels na 14 frames.
Humphries trouwens met een 9-darter finish in frame 8 (en toch verloren lol).

Ik wil onze Belgskes nu niet beledigen, maar dat is nog iets anders dan 90-100 gemiddeld gooien en 30-40% op de dubbels.

Zo'n match is toch wat we willen zien op topniveau :)
Is al niet de eerste ET finale dat we zulk hoogstaand niveau zien van beide spelers. Wieze bijvoorbeeld dit jaar en herinner me nog een finale tussen Chisnall en Humphries ook die spannend was op een enorm hoog niveau.

Darts is soms een vreemd spelletje.

Dolan gooit bijna 105 gemiddeld en verliest.
En dan zie je ne Hollander in een andere match winnen met een gemiddeld van amper 78.

En voila uit het niets wint Dimi een Player Championship 😁. Na een bizarre halve finale tegen Razma en dan eindigen met een vlotte finale tegen Matt Campbell. :)

En voila uit het niets wint Dimi een Player Championship 😁. Na een bizarre halve finale tegen Razma en dan eindigen met een vlotte finale tegen Matt Campbell. :)
Zoals ik al eerder zei. Hij piekt de laatste tijd gewoon heel goed. Hij kiest zijn momenten er uit. Eens hij in zijn ritme zit dan gaat hij all the way. :tongue:

De Belgen deden het allemaal vrij goed vandaag. Andy Bij de laatste 16. Mario en Mike bij de laatste 32.

Sad dat niemand zich kunnen plaatsen heeft voor Antwerpen :(
Op Dimitri na maar dat is op basis van ranking
Mike liet zich ringeloren. 5-6 verloren in de laatste Q ronde nadat hij daarvoor indruk maakte. Maar ik verwacht / gok dat hij er wel zal bij zijn. Hij is blijkbaar eerste reserve én er zal wel een topspeler afzeggen. (wegens de grote drukte op de overvolle kalender en daardoor moet men keuzes maken).

Maar inderdaad voor het overige was het noppes.

Van de nieuwkomers op de Tour staat Andy voorlopig op de 4de plaats. (Na Luke Littler, Dom Taylor en Jeffrey de Graaf)
Mario staat op plaats 11 als ik het goed gezien heb. Maar die laatste heeft last van zijn rug en hij moet binnenkort geopereerd worden. :support:
(Dat heeft hij zelf gemeld in een interview)

Ik dacht al dat er iets niet goed zat met Mario want hij kan beter dan wat hij tot op heden getoond heeft.

Hij is momenteel goed in vorm. Zonet tegen Meikle. Daar was echt niks tegen te beginnen. 109 gemiddeld en 85+% (!) op de dubbels. :oink:

En ja als hij echt goed is dan is en blijft hij natuurlijk een echte topspeler. :tongue:

Laatst bewerkt:
Vanmorgen naar de match van dimi en kim zitten kijken.
Ik kan da nie aan dien dimi, elke worp ne kutkop trekken en zo theatraal op z’n eigen borst kloppen 🫣

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan