Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ne kerel jongens toch, gewoon elke match al gedomineerd dit WK. En Cross was écht in orde he, maar zelfs dan, niks aan te doen gewoon, niks aan te doen.

Onze Dimi had het na set 1 al opgegeven tegen Cross maar Litller krikt zijn niveau gewoon nog verder op. Fenomenaal wat die hier laat zien. Finale zal normaal wel tegen Humphries worden. Die zal daar toch met stress staan terwijl Litller helemaal vrij kan gooien.

Wordt een leuke finale, ik gun het ze beiden maar mss voor Littler beter dat hij nu het WK nog niet wint.

En aub geen Dimi meer als co-commentator, hij is toch vaak heel erg cringe, lijkt wel of hij teveel moeite wilt doen om cool of sympathiek over te komen.

Benieuwd of Litller de uitnodiging van een PL plaats zal weigeren. Want word wel overkill voor zo een jonge gast in zijn eerste jaar als Pro..

Dimi 😁 hoeveel keer ik die "Wouw" horen zeggen heb🤣
Blijft toch vreemd om die darters zo wedstrijden van concurrenten te zien becommentariëren. Zie je Kevin de Bruyne effe commentaar komen geven bij West Ham tegen Luton.

Btw, die studios liggen die ook in Ally Pally ? Op het scherm lijkt het of ze recht voor het bord staan maar dat zal wel een green screen zijn wss ?

Blijft toch vreemd om die darters zo wedstrijden van concurrenten te zien becommentariëren. Zie je Kevin de Bruyne effe commentaar komen geven bij West Ham tegen Luton.

Btw, die studios liggen die ook in Ally Pally ? Op het scherm lijkt het of ze recht voor het bord staan maar dat zal wel een green screen zijn wss ?
Die zitten in Vilvoorde, de green screen komt altijd enkele seconden achter, je kan dat zien als ze swappen van podium stream naar de studio.

Is een green screen. Benieuwd of ze Kim nog gaan opvoeren in de nabije toekomst na zijn uitlatingen. Littler ondertussen al Kim voorbij in de OOM 🤣

Wordt een leuke finale, ik gun het ze beiden maar mss voor Littler beter dat hij nu het WK nog niet wint.

En aub geen Dimi meer als co-commentator, hij is toch vaak heel erg cringe, lijkt wel of hij teveel moeite wilt doen om cool of sympathiek over te komen.
Vind het in ieder geval beter dan een Raman ofzo :p
Gelukkig vanavond Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan