VTM BV Darts

vwdude

Active member
Vond het wel leuk om naar te zien.

Naar wat ik zag hebben ze 2 maand de kans gehad om te trainen.
Is dit genoeg om ietwat het te kunnen want vond ze nogal amateuristisch te zijn.
 
Ik vind het eigenlijk een beetje minachting. Gaan precies doen of dat het zo gemakkelijk lijkt... die toppers die op die tornooien staan verdienen honderd duizenden en zijn daar evenveel uur bezig als een topsporter (Zo'n Dimi Van Den Berghe wint 175 000 EUR aan prijzen geld bv.). Waarom men dat dan in het belachelijke moet trekken vind ik toch maar bedenkelijk...
 
Kom mij maar roepen als Hannelore Simoens meedoet... :love2:

Hannelore%20Simoens.jpg
 
Ik volg het darts al enkele jaren en vind dit programma echt fucking cringe gewoon.

Op 2 maanden nog steeds geen 2 pijlen kunnen groeperen is ook al lachwekkend.

+ dan nog eens het feit dat ze slechts bij 101 beginnen en zelfs geen double out doen… dit programma is gewoon niemand’s tijd waard. Dit is gewoon de commerciële zender die inspeelt op de hype van het moment.

Dat artikel van demorgen is dan ook weer overdreven en geschreven door een mongool die nog nooit zelf een pijl gegooid heeft.
Akkoord het programma is belachelijk, maar die “journalist” of columnschrijver whatever trekt het darts an sich in’t belachelijke.
 
Laatst bewerkt:
Ik volg het darts al enkele jaren en vind dit programma echt fucking cringe gewoon.

Op 2 maanden nog steeds geen 2 pijlen kunnen groeperen is ook al lachwekkend.

+ dan nog eens het feit dat ze slechts bij 101 beginnen en zelfs geen double out doen… dit programma is gewoon niemand’s tijd waard. Dit is gewoon de commerciële zender die inspeelt op de hype van het moment.

Dat artikel van demorgen is dan ook weer overdreven en geschreven door een mongool die nog nooit zelf een pijl gegooid heeft.
Akkoord het programma is belachelijk, maar die “journalist” of columnschrijver whatever trekt het darts an sich in’t belachelijke.
Gisteren bij het zappen Andy 3 keer zien gooien naar de 6 toen hij 9 nodig had om uit te smijten :sarcastic:
 
Heb eens een klein stukje gezien. Kim Huybrechts als co-commentator die niet veel meer hoeft te zeggen dan "dé kans om uit te gooien voor...,ai weer mis"
 
Vond het wel leuk om naar te zien.

Naar wat ik zag hebben ze 2 maand de kans gehad om te trainen.
Is dit genoeg om ietwat het te kunnen want vond ze nogal amateuristisch te zijn.
Als je 2 maand hebt om te trainen (zelfs met een uurtje per dag) zou het niveau toch beter moeten zijn.
Tenzij je helemaal geen oog-hand coördinatie hebt.

Maar na 2 maand zou je toch al aardig in de buurt moeten komen van je target.
Een 20 kan dan nog geregeld afwijken tussen 12 en 18, maar die gaat dan niet in een 7 belanden.

Komt natuurlijk nog de stress bij van op een podium te gooien, maar dan nog vond ik het ook ondermaats.
Mijn prono gaat naar Deschacht of Gooris.
 
Als je 2 maand hebt om te trainen (zelfs met een uurtje per dag) zou het niveau toch beter moeten zijn.
Tenzij je helemaal geen oog-hand coördinatie hebt.

Maar na 2 maand zou je toch al aardig in de buurt moeten komen van je target.
Een 20 kan dan nog geregeld afwijken tussen 12 en 18, maar die gaat dan niet in een 7 belanden.

Komt natuurlijk nog de stress bij van op een podium te gooien, maar dan nog vond ik het ook ondermaats.
Mijn prono gaat naar Deschacht of Gooris.
Ken er niet zo veel van, maar op zich is die sport ook gewoon u pijltje in het juiste vak smijten.

Die pro's doen dat al tientallen jaren en gooien toch ook niet iedere keer goed.

In hoeverre kan je in 2 maand dat ook echt goed kunnen? Soms gecombineerd met andere verplichtingen?

Zo simpel zal het toch ook niet zijn
 
Ken er niet zo veel van, maar op zich is die sport ook gewoon u pijltje in het juiste vak smijten.

Die pro's doen dat al tientallen jaren en gooien toch ook niet iedere keer goed.

In hoeverre kan je in 2 maand dat ook echt goed kunnen? Soms gecombineerd met andere verplichtingen?

Zo simpel zal het toch ook niet zijn

“Gewoon” is echt een verkeerde woordkeuze. Dat is echt gigantisch moeilijk. + het feit dat de sport veel meer inhoud dan enkel het gooien. Je moet goed en slim rekenen, en soms risico’s nemen.

MrPurple heeft verder gewoon gelijk.
Na 2 maand zou je tussen de 12 en 18 moeten kunnen blijven. Niet in een random 7 belanden. Tussen 12 en 18 praat je al over heel wat centimeters. Pro’s gooien op de milimeter nauwkeurig, als amateur na 2 maand zou je toch al op enkele centimeter na nauwkeurig moeten kunnen gooien.
 
Deze 3 smeten in ieder geval al 100 keer beter dan de vorige.
Hoe kenji toch redelijk makkelijk uitsmijt.
Oli te veen zenuwen soms
 
“Gewoon” is echt een verkeerde woordkeuze. Dat is echt gigantisch moeilijk. + het feit dat de sport veel meer inhoud dan enkel het gooien. Je moet goed en slim rekenen, en soms risico’s nemen.

MrPurple heeft verder gewoon gelijk.
Na 2 maand zou je tussen de 12 en 18 moeten kunnen blijven. Niet in een random 7 belanden. Tussen 12 en 18 praat je al over heel wat centimeters. Pro’s gooien op de milimeter nauwkeurig, als amateur na 2 maand zou je toch al op enkele centimeter na nauwkeurig moeten kunnen gooien.
Dat bedoel ik net als je tot op de milimeter kan gooien is het toch helemaal niet moeilijk? Het is juist moeilijk omdat je soms eens iets anders gooit of net over enz ...

Ik heb van Gerwen als serieuze missers zien gooien en die doet dat al 20+ jaar uren per dag...
 
Ik volg het darts al enkele jaren en vind dit programma echt fucking cringe gewoon.

Op 2 maanden nog steeds geen 2 pijlen kunnen groeperen is ook al lachwekkend.

+ dan nog eens het feit dat ze slechts bij 101 beginnen en zelfs geen double out doen… dit programma is gewoon niemand’s tijd waard. Dit is gewoon de commerciële zender die inspeelt op de hype van het moment.

Dat artikel van demorgen is dan ook weer overdreven en geschreven door een mongool die nog nooit zelf een pijl gegooid heeft.
Akkoord het programma is belachelijk, maar die “journalist” of columnschrijver whatever trekt het darts an sich in’t belachelijke.
Die BV’s hebben geen werk, zonder programma’s als deze binnenkort. Binnenkort James de Musical heb ik in een reclame gezien. Allen daarheen!
 
Volgende keer Hannelore :love2: 🥰 en als toemaatje Céline Van Ouytsel ... :love2: (*)
Waarschijnlijk de 2 enige goede redenen om te kijken...

(*) en wie zich hier aan stoort: ik kom uit een periode dat er meisjes in bikini 's nachts op een trampoline aan het rondspringen waren... 🤭
En dat was best OK...
 
Terug
Bovenaan