Bordspellen voor de jongere kinderen

Sorasan

Member
Hey allen,
Ik vond er niet meteen iets van terug dus sluit het zeker als het niet gepast is.
Ik vraag me eigenlijk af welke bordspelletjes jullie uithalen voor de kleutertjes? Ik heb een 3 jarig kindje en we spelen nu wel knibbel knabbel huisje wat ze spannend vind omdat die heks onverwachts uit haar huisje springt.
Nu het weer steeds slechter wordt en ze nog niet graag met barbies en andere speelgoed speelt wil ik een alternatief zoeken. Want steeds tv kijken of zeuren achter de tablet vind ik ook maar niks om de winter door te komen.
Dus suggesties altijd welkom. Ik heb bv gezien dat er ook wat coöperatieve spelletjes bestaan wat mij ook wel leuk lijkt voor haar opvliegend karakter:)

*Edit*
Ik weet dat de Sint boekjes mij doodgooien met de MB spelletjes etc maar ik ben eerder van va. De 999 games en andere spelletjes die net niet in zo een boekjes staan maar imo wel 20x zo leuk :)
 
 
Heb je al naar Haba-spelletjes gezocht?

Ik heb Berenhonger gekocht voor mijn dochter van 2, echt het spel spelen doet ze nog niet, ze amuseert zich met het eten geven van de beer.
 
Ik zal deze verwijderen. Sorry niet gezien ! Of jij mag het verwijderen omdat ik het niet meer kan :shutup:
 
In het Haba assortiment zitten wel wat leuke spelletjes om met de kleintjes te doen. 999 games is al voor wat ouderen vanaf 5 ofzo.

Wij zijn begonnen met, De Boomgaard, berenhonger, Monza, ... Daarna Catan en Carcasonne, Stenen tijdperk Junior etc.
 
Terug
Bovenaan