iPhone 14 pro met "defect"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koone

Active member
iTrader: 98% (44/45)
Hi, net een iPhone 15 gekocht en zou mijn 14 Pro (256GB) willen verkopen.
Geen schrammetje op te zien, altijd screenprotector op gehad en stevige covers.
batterijconditie = 88%

Er is een klein "defect" aan, ik denk dat het een los contact is om op te laden. Hij laadt nogal moeilijk op, tis te zeggen dat elke kabel in een specifieke hoek moet steken en bij de minste beweging, lost de kabel. Ik vermoed dat ze bij een Lab9 en co dat wel relatief snel kunnen oplossen.
Wat zou ik voor de telefoon kunnen vragen in die conditie? Beter zelf eerst laten repareren, om meer te kunnen vragen?
 
Probeer toch eens uit te sluiten dat het toch geen stof is. Vaak is dat zo klein dat je het niet eens ziet of zo donker dat het niet opvalt in die laadpoort.

Knip een stukje papier van 2x1cm uit. Vouw het in de lengte een paar keer op tot het in uw laadpoort past en je het nog kunt vastnemen. Dan moet het ongeveer 2cm lang zijn en 3mm breed. Peuter een beetje in die laadpoort. Schud uw iPhone uit, peuter opnieuw, schudt die weer uit enz. Als je dat een paar keer doet boven een wit blad zie je goed hoeveel stof er exact uitgekomen is.
 
Probeer toch eens uit te sluiten dat het toch geen stof is. Vaak is dat zo klein dat je het niet eens ziet of zo donker dat het niet opvalt in die laadpoort.

Knip een stukje papier van 2x1cm uit. Vouw het in de lengte een paar keer op tot het in uw laadpoort past en je het nog kunt vastnemen. Dan moet het ongeveer 2cm lang zijn en 3mm breed. Peuter een beetje in die laadpoort. Schud uw iPhone uit, peuter opnieuw, schudt die weer uit enz. Als je dat een paar keer doet boven een wit blad zie je goed hoeveel stof er exact uitgekomen is.
Ik doe dat gewoon met een tandenstoker. Kunt ge goed in die hoekjes prutsen waar ik merk dat dat daar accumuleert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan