Uitdaging BeyondGaming Fotokalender 2025: Voorstel

Strijkijzer

Event Crew
Beste creatievelingen,

Het lijkt me leuk om volgend jaar weer een fotokalender te maken met iedereen zijn input.
De vorige keer deden we dit met de winnaars van de foto challenges, maar het leek me wel tof om het nu wat meer open te maken
zodat iedereen makkelijk kan meedoen (12 plaatsjes te verdelen).

Nu leek het mij wel tof om in een bepaald thema (bv natuur) te werken en iedereen gewoon vrij te laten inzenden in dit topic en dat
je foto een beetje gerelateerd is aan de maand (bv: januari: sneeuwlandschap of vorst). Je kan dan inzenden en zeggen voor welke maand je iets inzendt. Er kan dan ook gewoon meteen feedback gegeven worden.
Ik zou zeggen dat je voor meerdere maanden kan inzenden maar dat er uiteindelijk maar max 1 foto gekozen wordt. Als er dan meerdere inzendingen zijn
voor een maand dan houden we een poll. Verdere details kunnen later uitgewerkt worden.

Ik zou zeggen dat de deadline om in te zenden ligt op 10 december 2024.

De regels zouden er dan als volgt uit zien:
- deadline: 10 december 2024 om 23:59
- thema: natuur? geen thema kan natuurlijk ook
- max 1 inzending kan in de kalender komen per persoon (je mag er wel meerdere insturen)
- inzending in het topic posten
- feedback geven mag, maar hou het tof
- poll wanneer meer dan 1 persoon voor een bepaalde maand iets inzendt
- proberen om iets gerelateerd aan de maand waarvoor je inzendt te vinden.

Wat denken jullie? Enige toevoegingen? Suggesties voor thema's?
 
Laatst bewerkt:
Ja leuk! Natuurthema lijkt mij wel leuk.
Ik vind de deadline wel laat. Zou het tevergeefs zijn om nog eens maandelijks te proberen? Als het vrij ruim thema is, kan dat misschien wel werken? Zeker als er geen maximum 'leeftijd' staat op een foto lijkt me dat wel haalbaar? (dus dat er geen voorwaarde is als max. 6 maand).
 
Ja leuk! Natuurthema lijkt mij wel leuk.
Ik vind de deadline wel laat. Zou het tevergeefs zijn om nog eens maandelijks te proberen? Als het vrij ruim thema is, kan dat misschien wel werken? Zeker als er geen maximum 'leeftijd' staat op een foto lijkt me dat wel haalbaar? (dus dat er geen voorwaarde is als max. 6 maand).
Hmmm ja, mss, maar ik wil er niet al mijn werk insteken en dat er dan weinig input komt, maar we kunnen natuurlijk is een maandje proberen.

Ik zou wel de max voorwaarde van 3 of 6 maanden willen behouden want het doel is natuurlijk wel een challenge waarbij je iets nieuws maakt, niet dat je oude foto’s recycleert, daar heb je ook niks aan, denk ik.

Wat denken de andere vaste klanten hier? @Tanuki_ @derp @Avondland @Tonerider @recipe4hate @Chill Panda ?
 
Deadline is voor mij ook wel laat, in mijn hoofd wil dat zeggen dat ik er niet mee bezig ga zijn tot eventueel 8 december ofzo haha. Ik heb net mijn RP gekocht dus ik ben wel in voor terug wat meer fotootjes te maken. Ben ook wel meer voorstander van een limiet op foto leeftijd, sowieso zou ik liever een foto maken volgens thema dan in mijn archieven moeten duiken.
 
Ik wil wel een foto inzenden, maar dan kunnen we best eerst de thema's afstemmen zodat we gericht foto's kunnen maken en inzenden.
 
Lijkt mij tof, @Strijkijzer
Ik denk dat ge met uw natuur-thema ook wel vrij goed zit: pakt goed op kalenders, en zit in de comfort zone van iedereen, kan goed afgestemd worden op de maand van het jaar etc.
 
Terug
Bovenaan