Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Omdat daar betere bronnen voor zijn dan godbetert Coca Cola.
Wielrenners ziet ge toch ook altijd met ne fanta ofzoiets op hun coolingdownfiets zitten? Ze moeten er geen liters van gaan drinken, maar ik kan me wel voorstellen dat die mannen het als oppepper kunnen gebruiken.
Wat niet wegneemt dat het raar is dat zo een club pas nu een voedingsdeskundige heeft, dat lijkt me toch iets standaards te (moeten) zijn.
 
Tsja, niet 100% professioneel bezig dan he. Veel te veel suiker (teveel voor optimaal gebruik voor/tijdens/na training), geen elektrolyten of andere mineralen, koolzuurhoudend, etc.
Zullen zich niets aantrekken van die extra 25% die ze kunnen scoren met andere bronnen, of vinden cola/fanta gewoon lekker, dat kan ook.
 
Cola is inderdaad totaal geen goede recuperatiedrank. En keiveel suiker binnenkrijgeb via die ene bron alleen al… Niet goed op topniveau.
 
Ik weet niet of ik mijn tijd er nog moet aan spenderen, heb het volledig gehad, flauw afkooksel van waar ik ooit fan van ben geworden.
 
Classic Dortmund van de laatste jaren.

Elk jaar hebben ze wel een paar van deze wedstrijden.
Een paar? Elke match tegen een ploeg die niet de top speelt is een ramp de laatste jaren. Ofwel winnen ze nipt met veel chance of wel gaan ze de boot in.

Btw: Leverkusen, Frankfurt en Leipzig draaien ook vierkant zeg.
 
Ja dortmund was absoluut top dit weekend 🙄 hopelijk laat munchen iets van punten liggen straks in bochum.

Leverkusen ook 0 op 9 en schalke toch weer gelijk in wolfsburg
 

6 op 15 voor kompany
De internationale trainerscarriere zit er bijna op…
 
Terug
Bovenaan