Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Roma toch een aardig ploegje intussen.
Heb het al eerder gezegd, Mourinho en Tiago Pinto hebben al heel goed werk geleverd deze mercato. Belotti en Bailly zouden ook nog komen lees ik. Alleen de uitgaande transfer van Veretout vind ik een fout. Mourinho heeft die amper gebruikt afgelopen seizoen terwijl die de jaren ervoor altijd sterkhouder was en meermaals de ploeg overeind hield.
 
De eerste match "overleefd". De score doet vermoeden dat het spannender was dan het echt was. Er waren 3 buitenspelfases die door de var bekeken zijn en in mijn ogen leken ze alledrie goed beoordeeld. Eentje is afgekeurd en 2 geldig verklaard.

Ik stel me wel een paar vragen bij de keuzes van Schreuder. Ik begrijp dat het moeilijk is om Brobbey, Tadic, Berwijn en Anthony in de basis te zetten, maar begin aub met een spits. We hebben veel geld betaald voor eentje en hebben nog een target spits als back-up. Tegen topploegen begrijp ik het enigzins nog, maar tegen Fortuna moet je gewoon met een spits beginnen. Daarnaast, waarom met Blind op het middenveld beginnen ipv Kudus? Geef die jongen eens opnieuw zijn kans. En waarom Conceição klaar laten staan op de minuut waar wordt afgefloten. Geef die een deftig debuut he. Magallan hoeft ook niet trouwens persé in te vallen :unsure: .

Soit, de eerste match is gewonnen. Op naar de volgende.
 
De eerste match "overleefd". De score doet vermoeden dat het spannender was dan het echt was. Er waren 3 buitenspelfases die door de var bekeken zijn en in mijn ogen leken ze alledrie goed beoordeeld. Eentje is afgekeurd en 2 geldig verklaard.

Ik stel me wel een paar vragen bij de keuzes van Schreuder. Ik begrijp dat het moeilijk is om Brobbey, Tadic, Berwijn en Anthony in de basis te zetten, maar begin aub met een spits. We hebben veel geld betaald voor eentje en hebben nog een target spits als back-up. Tegen topploegen begrijp ik het enigzins nog, maar tegen Fortuna moet je gewoon met een spits beginnen. Daarnaast, waarom met Blind op het middenveld beginnen ipv Kudus? Geef die jongen eens opnieuw zijn kans. En waarom Conceição klaar laten staan op de minuut waar wordt afgefloten. Geef die een deftig debuut he. Magallan hoeft ook niet trouwens persé in te vallen :unsure: .

Soit, de eerste match is gewonnen. Op naar de volgende.

Idd, heel bizar die laatste wissel. Lekkere vrije trap van Yilmaz. Voor de rest wel heel potig ploegje, en de eerste helft mooi de bus geparkeerd, dat Fortuna.

Heerlijk om een middenvelder, verdediger en spits die we zelf hebben opgeleid te zien scoren.

Bergwijn wordt echt wel heerlijk dit seizoen. Berghuis zie ik liever nog vertrekken dit seizoen. Als het niet draait heb je daar echt niets aan.

Schuurs en Magallan waren weer hun lompe trage zelve. Hopelijk nog weg tegen september, en niet naar Anderlecht aub!
 

Ik wens CDK het allerbeste, echt, maar bij Sporza zijn ze weer aan het doldraaien van chauvinisme. Bijna elke dag een artikel over hem, en nu ook weer:
HATTRICK CDK!!!! (in een oefenmatchke tegen een 3e klasser)
 

Ik wens CDK het allerbeste, echt, maar bij Sporza zijn ze weer aan het doldraaien van chauvinisme. Bijna elke dag een artikel over hem, en nu ook weer:
HATTRICK CDK!!!! (in een oefenmatchke tegen een 3e klasser)
Tis sowieso de chouchou van de media.
 
Tis sowieso de chouchou van de media.
Ik denk niet zozeer de chouchou, maar Club-supporters altijd al heel media-focused geweest en online zeer actief. Elk artikel over CDK is telkens het meest gelezen, dan gaan Sporza/Nieuwsblad/HLN daar uiteraard gretig in mee.

Benieuwd naar wat Charles deze ochtend heeft ontbeten, ik vermoed dat het artikel dadelijk nog komt.
 
Als dat allemaal klopt zou je als Frenkie zijnde toch ook denken: "kust allemaal mijn kl*ten" (of eerder "pleur lekker op joh"), ik wil hier zo snel mogelijk weg.
 
Als dat allemaal klopt zou je als Frenkie zijnde toch ook denken: "kust allemaal mijn kl*ten" (of eerder "pleur lekker op joh"), ik wil hier zo snel mogelijk weg.
En dus Barca laten winnen? Hij moet gewoon lekker daar blijven en een dik loon opstrijken, of pas verkassen als hij elders hetzelfde kan verdienen. Het is zijn probleem niet dat Barca geld uitgeeft dat het niet heeft.
 
Terug
Bovenaan