Buitenland Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Schreuder had aangegeven dat hij vorige week een fout had gemaakt met Tadic in de spits en heeft dat netjes rechtgezet vandaag. Wat ook een sterkte is. Zeer sterke match tegen een zwak Groningen. Alvarez, Bergwijn en Antony enorm sterk vandaag. Blind liet zich wel makkelijk eraf lopen bij de 1-1. Ik ben benieuwd wat Schreuder gaat doen als Bassey er weer bij is. Rensch lijkt geblesseerd aan de hamstring, dus het kan zijn dat onze nieuwe aanwinst Jorge Sanchez volgende week mag beginnen. Ik zou wel graag wat meer minuten voor Kudus willen zien. Ik zie weer acties zoals in het begin van zijn carrière bij Ajax.

Schuurs waarschijnlijk zijn laatste minuten gespeeld. Helaas nooit goed genoeg geweest. Als vervanger zou de jonge Turk van Trabzonspor Kaplan naar Amsterdam komen. Ik ken hem niet, dus ben benieuwd.
 

Triestige actie. Bij de tweede penalty van Neymar ook een cinema gemaakt omdat hij wou trappen (terwijl hij de vorige had gemist).

Geef 'm nog meer privileges.
Ongelooflijk eigenlijk. Het is ook totaal niet dat hij daar vrij naar goal kan. Maar zoals je zegt, wat gaan ze doen? Gewoon een rot karakter en gooi daar nog wat belachelijk geld tegen aan en dan creëer je dit. Ik vind het alleszins wel amusant en hoop dat ze weer een desillusie rijker worden deze CL campagne.
 
Hij is een begenadigd voetballer maar echt compleet rot intussen. En dat is deels door die artificiële FM-club. Compleet ridicule situatie.
 
Ongelooflijk eigenlijk. Het is ook totaal niet dat hij daar vrij naar goal kan. Maar zoals je zegt, wat gaan ze doen? Gewoon een rot karakter en gooi daar nog wat belachelijk geld tegen aan en dan creëer je dit. Ik vind het alleszins wel amusant en hoop dat ze weer een desillusie rijker worden deze CL campagne.
Het grappige vind ik nog dat hij wellicht gewoon de bal kan binnen tikken aan de tweede paal als hij doorloopt.
 
Terug
Bovenaan