Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Clement ook niet goed gestart met Monaco, benieuwd hoeveel respijt die nog krijgt. Ik hoop wel dat hij slaagt, maar niet gekwalificeerd voor de CL en thuis verliezen met 1-4 van Lens doet hem niet goed.
 
Clement ook niet goed gestart met Monaco, benieuwd hoeveel respijt die nog krijgt. Ik hoop wel dat hij slaagt, maar niet gekwalificeerd voor de CL en thuis verliezen met 1-4 van Lens doet hem niet goed.
Dat eerste kan en mag absoluut geen argument zijn he. Het is juist dankzij Clement dat ze tot op het einde meededen voor CL. Toen hij overnam stonden ze op een uitzichtloze plaats, dat het dan in de allerlaatste seconden misliep is wel zeer jammer natuurlijk.
 
Mbappe gescoord na reeds 8 seconden op het veld van Lille. Benieuwd of dit een record is in de Ligue 1.

Edit: Gedeeld met iemand uit 1992 die ook na 8 seconden scoorde. Jammer.
 
PSG precies toch eindelijk een coach die wat structuur heeft gekregen in dat elftal. Blijft natuurlijk afwachten hoe ze het gaan doen in de echte topwedstrijden.
 
Wie verzint het eigenlijk om René Vandereycken commentaar te laten geven?
Ah bon, ik vroeg mij al af wie dat was :laugh: Echt een irritante stem om commentaar te geven. Ik herkende ze wel van ergens, maar kon er niet direct een naam aan koppelen.

Nu ja, je denkt ook niet meteen aan hem natuurlijk. :unsure:
 

Als je een der grootste concurrenten in eigen huis vernietigd met 1-7, dan sta je reeds dicht bij het kampioenschap ja. Verschil is wel dat andere concurrenten weinig tot geen punten hebben laten liggen. Marseille 7/9, Lyon 6/6.
In Duitsland heb je Dortmund 6/9, RB Leipzig 2/9, Frankfurt 2/9, Leverkusen 0/9. Goed, de 3 punten van Dortmund zijn niet onoverkomelijk maar sowieso dat Dortmund nog ergens een serieuze dip kent, zoals altijd. En dat met Haller voor onbepaalde tijd geblesseerd. Uit pure armoede met Modeste aan't spelen. Kleinste kind kan zien dat die Bayern dit jaar (weer) niet gaan afstoppen.
 
Die De Ketelaere hé, da gaat ne grote meneer worden. Niet normaal welke stappen die al op een paar wedstrijden gezet heeft.
 
Terug
Bovenaan