Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Wat een idioot. Onbegrijpelijk. Dat ze naar de vrouwtjes van plezier gaan als ze thuis niet aan hun trekken komen. Heel veel respect voor zijn werk bij Ajax, maar dit is toch een serieuze deuk in zijn imago. Ben benieuwd hoe Ajax dit gaan opvangen.

De Bart de Pauw van Nederland precies.
Benieuwd of de sms’en even zielig waren als die van De Pauw.

Wel heel zuur. Heel benieuwd wie zijn vervanger zal worden. Want normaalgezien deze zomer wel heel wat werk op de plank.

EDIT : Zou blijkbaar zelfs om dickpicks gaan. :puke:
Zo zonde als getalenteerde mensen hun carrière gaan verneuken omdat er hun manieren niet kunnen houden.

Laatst bewerkt:
Het grensoverschrijdend gedrag van oud-directeur Marc Overmars was al veel langer bekend bij Ajax, schrijven NRC en het AD maandag. Beide media baseren zich op gesprekken met (oud-)medewerkers van de Amsterdamse club.

Het grensoverschrijdend gedrag van oud-directeur Marc Overmars was al veel langer bekend bij Ajax, schrijven NRC en het AD maandag. Beide media baseren zich op gesprekken met (oud-)medewerkers van de Amsterdamse club.
Dat zou het nog erger maken. Dan zou Van der Sar ook wel eens klaar kunnen zijn. Ik ben hier echt teleurgesteld van. Ik kan het niet begrijpen. In eerste instantie is het het ergste voor al die slachtoffers, maar als supporter voel ik me ook verraden. Alles wat opgebouwd is, kan zo weer naar de kloten zijn geholpen.

Mjah als ze het minnelijk hebben aangekaart in het verleden en er vervolgens werd gedacht dat het was opgelost snap ik het wel. Het is sowieso wat uitzonderlijk dat ze hun succesdirecteur zo vlotjes buitengooien.

Het zou bijzonder naïef zijn om te denken dat dit geen schering en inslag betreft in de voetbalwereld. Zeker als je oud-spelers in de club wilt hebben. Die kerels hebben van hun 14 tot het einde der tijden het een wijf na het ander op hun bout geschroefd zonder ooit enige moeite te hoeven doen. Als je wat verhalen hoort van binnen spelersgroepen is het gewoon een eindeloze orgie en al zeker voor zij die een mooie carrière hebben gehad. Zelfs in de gewone zakenwereld is het de ene na de andere die dit (stiekem) doet. Zelfs leidinggevenden van belastingskantoren jagen op werkneemsters én belastingsplichtigen. Dus dat ze het hier erkennen, veroordelen én hun woorden kracht bijzetten met daden is al best knap voor een voetbalclub. Elders blijven die varkens doen wat ze willen voorlopig.

Overmars had altijd al het uiterlijk van de eigenaar van een matige nachtclub, blijkbaar heeft hij ook het gedrag van eentje.

Laatst bewerkt:
Moeilijke ploeg Bochum. Doen het wel goed voor hun eerste jaar. Dortmund daar ook met veel moeite gelijkspel tegen gehaald.

Nog eens live naar een match van BVB gekeken. Laatste tijd altijd op ongelegen momenten dat ze speelde.

Toch vrij overtuigend gewonnen, wel met wat chance de nul kunnen houden. Had er vooraf schrik voor, union niet de simpelste ploeg om tegen te spelen :)

Terug
Bovenaan