Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Dortmund gisteren ook chance gehad. Niet dat het zo slecht was maar totaal niet efficiënt. En Frankfurt was dat dus wel. En die verdediging van Dortmund blijft toch een ramp. Can zie ik liever een lijn hoger staan, Hummels is zijn beste tijd stilaan voorbij. En zagadou ziek en al die geblesseerden achterin blijft het gaten kaas. Voor Frankfurt was een puntendeling misschien verdiender geweest. Gelukkig winnen ze hem nog, niet zo zeer voor het kampioenschap want dat zijn nog altijd 6 punten maar vooral ook omdat Freiburg en Hoffenheim wel wonnen en dan wel weer dicht kwamen.

Idd dortmund en zen achterlijn blijft om van te bleiten. Ook weer 2 idiote goals binnen gekregen en dan mochten ze nog content zijn dat het geen 3-0 was met de halve.
 
Idd dortmund en zen achterlijn blijft om van te bleiten. Ook weer 2 idiote goals binnen gekregen en dan mochten ze nog content zijn dat het geen 3-0 was met de halve.
Ik versta niet daar er daar niet gekeken wordt om iemand bij te halen. Zelfs dat ze deze zomer niemand erbij gehaald hebben (buiten pongracic). Schmelzer, akanji, morey. Ze wisten deze zomer al dat die 3 er niet direct weer bij gingen zijn.
 
Dortmund gisteren eens deftig gespeeld. Een vd betere, zoniet de beste 1e helft vant seizoen gespeeld :) enkel spijtig van weer geen clean sheet…
 
Vraag mij af wat de impact op Overmars gaat zijn na de Xpose scam. Kan hij in functie blijven als hij misschien verantwoordelijk is voor het oplichten van vele jonge Ajax fans.
 
Vraag mij af wat de impact op Overmars gaat zijn na de Xpose scam. Kan hij in functie blijven als hij misschien verantwoordelijk is voor het oplichten van vele jonge Ajax fans.
Geen idee of dat te linken valt met zijn job bij Ajax eerlijk gezegd.
 
Vraag mij af wat de impact op Overmars gaat zijn na de Xpose scam. Kan hij in functie blijven als hij misschien verantwoordelijk is voor het oplichten van vele jonge Ajax fans.
Tja. Oplichten. Het is altijd een risico om dit te kopen.
 
Een interessante wedstrijd is het geweest. De eerste helft was zeer zakelijk. PSV wou vooral niet verliezen en Ajax had balbezit, maar nam zijne tijd. Uiteindelijk scoorde Brobbey in zijn laatste actie, want hij was toen al geblesseerd. De tweede helft was al wat lekker. Door een zeldzaam foutje van Timber kwam PSV terug. Gelukkig kan Ajax nog de 2-1 maken met een discutabele goal. Mijn gevoel zegt dat de bal over de zijlijn is geweest, dus begrijp dat PSV niet blij was met de beslissing. Echter volg ik ook wel de keuze om de lijnrechter te volgen aangezien er geen duidelijk beeld was die 100% zekerheid kon geven. Gezien de hele match een verdiende overwinning van Ajax, maar had liever dat het geen discutabel doelpunt was geweest.

Ik heb me wel wat geërgerd aan het toneel spel van Ajax. Ik begrijp dat het 3 zeer belangrijke punten zijn en dat het tegenwoordig een onderdeel van het spel is geworden helaas, maar het is irritant. Zeker Martinez die opeens opnieuw het veld inrolt. Lachwekkend gewoon.

En Gravenberch maakt al weken geen progressie meer. Zit niet in zijn beste vorm en blijft op hetzelfde niveau hangen. Ik hoop dat hij beseft dat hij best nog minimaal een jaar in Amsterdam blijft.
 
Dat tijdrekken was idd heel jammer, maar wel typisch Martinez. :)

Hopelijk valt de blessure van Brobbey mee, want is net gehaald voor deze periode, nu Haller op de Afrika Cup zit, en Danilo was weer heel zwak. Heeft anderzijds wel al gerendeerd in die 2 moeilijke matchen die hij al speelde.
 
Dat tijdrekken was idd heel jammer, maar wel typisch Martinez. :)

Hopelijk valt de blessure van Brobbey mee, want is net gehaald voor deze periode, nu Haller op de Afrika Cup zit, en Danilo was weer heel zwak. Heeft anderzijds wel al gerendeerd in die 2 moeilijke matchen die hij al speelde.
Van Danilo word ik ook niet warm. Niks van dreiging, laat staan een kans die hij afwerkt. Ik hoop dat ze hem verkopen na dit seizoen.

Durf het toch niet met zekerheid zeggen dat de bal volledig over was, zo'n scheve camerahoek geeft een vertekend beeld.
Dat is helemaal waar. Voor mij is het ook puur gevoelsmatig. Dus begrijp de beslissing volledig.
 
Mazraoui blijkbaar gezegd na de match dat de kans nihil is dat hij gaat bijtekenen. Had er eigenlijk ook geen rekening meer mee gehouden. Wel zuur om zo'n goede speler transfervrij te zien vertrekken. Benieuwd of Rench zijn opvolger gaat worden of er nog iemand gehaald gaat worden. Ook voor LB moet er nog iemand bij.
 
Mazraoui blijkbaar gezegd na de match dat de kans nihil is dat hij gaat bijtekenen. Had er eigenlijk ook geen rekening meer mee gehouden. Wel zuur om zo'n goede speler transfervrij te zien vertrekken. Benieuwd of Rench zijn opvolger gaat worden of er nog iemand gehaald gaat worden. Ook voor LB moet er nog iemand bij.

Was te denken idd. Ook een Raiola mannetje. Maar ik gun hem wel een mooie volgende club. Heerlijke rechtsachter die zoveel heeft gedaan voor de club.

Benieuwd wat men met Tagliafico gaat doen. De commentator zei dat Barca hem zou willen huren, maar Ajax enkel wil verkopen. Zit nu echt wel op een dood spoor.
 
Was te denken idd. Ook een Raiola mannetje. Maar ik gun hem wel een mooie volgende club. Heerlijke rechtsachter die zoveel heeft gedaan voor de club.

Benieuwd wat men met Tagliafico gaat doen. De commentator zei dat Barca hem zou willen huren, maar Ajax enkel wil verkopen. Zit nu echt wel op een dood spoor.
Klopt, gun het Mazraoui het ook absoluut. Hopelijk komt er een mooie club voor hem.

Tagliafico is nog een raadsel. Barcelona zou idd alleen maar willen huren. Ik begrijp dat Ajax dat niet ziet zitten, want die positie is gewoon te dun bezet als hij weg is. Al vind het wel zonde om hem zo weinig te zien spelen. Haalt helaas niet altijd het niveau meer zoals voorheen, maar ben nog altijd wel fan van hem.
 
Wie is daar commentaar aan het geven bij Inter-Milan? Op Proximus
Ben zelf Limburger maar dat is zelfs mij te traag :rofl:
 
Terug
Bovenaan