Blind Getrouwd 2022

Wil je een perfecte man met een adonislichaam met veel zelfvertrouwen, charisma, waar alles op rolletjes loopt en als een sneltrein richting vlinders gaat? Dat kan. Hou er wel rekening dat deze mannen doorgaans veel ervaring nodig hadden om de verleidingskunst onder de knie te krijgen. En de kans is klein dat gij zijn laatste "ervaring" gaat zijn.

En dan krijg je dus de typische klachten dat alle mannen bedriegende klootzakken zijn of lijden aan bindingsangst. Neen, dat is niet zo. Je laat je gewoon telkens vangen door mannen die jou niet serieus nemen.
Vrouwen die enkel voor de absolute "topmannen" (succesvolle zaak, brede tandpastaglimlach, rijk, hoge maatschappelijke status...)gaan beseffen te weinig dat zo'n man keuze zat heeft qua vrouwen. En daar ook ten volle gebruik zal van maken.
Zie bvb de avonturen van een Leonardo Di Caprio.
En dat zo'n man dan misschien geen interesse heeft in hen maar toch wel eens met hen in bed duikt.
Voor zo'n man is dat dan pure lust terwijl een vrouw denkt dat er ook een emotionele connectie is en dat er meer is dan het puur fysieke.
En dan gaan zo'n mannen voor de volgende in de rij (vaak nog jonger , nog knapper) en blijven ze verbitterd achter.

Ik geef het voor dit seizoen 0 op 4:
  • Brecht en Dziubi: Ik denk dat Dziubi stilaan genoeg krijgt van Brecht zijn druk gedoe maar hij laat dit niet merken uit respect voor Brecht. Lijkt mij een introvert persoon die in zijn privéleven vooral tot rust wil komen van zijn drukke job.
  • Florence en Jiri: Flo wil haar perfecte prins op het witte paard en Jiri voldoet er niet aan.
  • Joren en Lien : Gewoon nee, klikt totaal niet en Lien doet geen enkele moeite. Ze kan beter met haar hond trouwen.
  • Christiaan en Jana : Teveel afstand en door hun beroep kunnen ze weinig tijd met elkaar doorbrengen. Dat kan misschien lukken als beide er 100% voor willen gaan maar hier niet, daarvoor is Jana net iets te kritisch en negatief tegenover Christiaan.

Ik geef het voor dit seizoen 0 op 4:
  • Brecht en Dziubi: Ik denk dat Dziubi stilaan genoeg krijgt van Brecht zijn druk gedoe maar hij laat dit niet merken uit respect voor Brecht. Lijkt mij een introvert persoon die in zijn privéleven vooral tot rust wil komen van zijn drukke job.
  • Florence en Jiri: Flo wil haar perfecte prins op het witte paard en Jiri voldoet er niet aan.
  • Joren en Lien : Gewoon nee, klikt totaal niet en Lien doet geen enkele moeite. Ze kan beter met haar hond trouwen.
  • Christiaan en Jana : Teveel afstand en door hun beroep kunnen ze weinig tijd met elkaar doorbrengen. Dat kan misschien lukken als beide er 100% voor willen gaan maar hier niet, daarvoor is Jana net iets te kritisch en negatief tegenover Christiaan.
Ik zal ook nog eens een nieuwe voorspelling doen. De laatste voor het beslissingsmoment.

Christiaan en Jana gaan volgens mij gewoon 'ja' zeggen op het beslissingsmoment.

Ze heeft veel geluk dat Christiaan keihard 'geilt' op haar, dus hij gaat dit niet zo snel opgeven en Jana die zegt ook geen 'neen' denk ik. Ze heeft kritiek vanuit haar eigen onzelfzekerheid, niet omdat ze Christiaan niet ziet zitten. Maar ik zie inderdaad een scenario Candice / Marijn opdoemen. Daar gaan ze oplossingen voor moeten zoeken.

En om even op de verrassing te spelen laten we de volgende gok doen. (Maar dit is echt moeilijk te voorspellen)
Dziubi zegt 'neen' tot grote verbazing van Brecht en héél Vlaanderen (Inderdaad wegens Brecht die toch te druk is voor hem), terwijl Florence en Jiri wel 'ja' gaan zeggen en het nog wat verder gaan proberen zonder dat die camera gericht staat op haar. Minder druk op de relatie en zo ..

En oh ja: Lien en Joren is game over, 0% kans.

(Er zijn nog 2 afleveringen denk ik? Volgende week en dan de afsluiter op 15 november?)

Laatst bewerkt:
Vrouwen die enkel voor de absolute "topmannen" (succesvolle zaak, brede tandpastaglimlach, rijk, hoge maatschappelijke status...)gaan beseffen te weinig dat zo'n man keuze zat heeft qua vrouwen. En daar ook ten volle gebruik zal van maken.
Zie bvb de avonturen van een Leonardo Di Caprio.
En dat zo'n man dan misschien geen interesse heeft in hen maar toch wel eens met hen in bed duikt.
Voor zo'n man is dat dan pure lust terwijl een vrouw denkt dat er ook een emotionele connectie is en dat er meer is dan het puur fysieke.
En dan gaan zo'n mannen voor de volgende in de rij (vaak nog jonger , nog knapper) en blijven ze verbitterd achter.
Ik heb uw bericht geliked omdat dat soort vrouwen idd bestaan, ongetwijfeld dat soort mannen ook.
Ik vind het knap als een succesvol man kan weerstaan aan bussen vol Scandinavische topmodellen die uw geld willen.
Net als ik het hartverwarmend vind als een vrouw die voor een man kiest die haar materialistisch niet veel kan geven, maar wel verder alles.
Maar das de definitie van echte liefde vind ik.Een man hoeft geen schrik te hebben dat zijn vrouw ervandoor gaat met ne rijke whatever manbag dragende fashionqueen zonder identiteit, en een vrouw moet ook geen schrik hebben dat haar man ineens in verleiding komt door een plastieken pop.
Ik ben echt blij met een gewoon vrouwke, dat me alle dagen doet lachen, oprecht gelukkig maakt en de hel die iedereen van ons wss al is heeft meegemaakt leefbaar maakt... Ze kan wel gen kloten koken maar ik gelukkig wel

Florence is toch niet goed gescreend door die experten? Iemand die zo'n laag zelfbeeld heeft smijt je toch niet in zo'n programma waar de commentaren online bikkelhard zijn. De shit die ze nu krijgt kunnen haar toch volledig breken?

Florence is toch niet goed gescreend door die experten? Iemand die zo'n laag zelfbeeld heeft smijt je toch niet in zo'n programma waar de commentaren online bikkelhard zijn. De shit die ze nu krijgt kunnen haar toch volledig breken?
Ik denk dat als je meedoet aan zo'n reality programma, of dat nu de mol, blind getrouwd of temptation island is, je u best voor een tijdje weghoudt van sociale media.

Ik denk dat als je meedoet aan zo'n reality programma, of dat nu de mol, blind getrouwd of temptation island is, je u best voor een tijdje weghoudt van sociale media.
Akkoord, maar van een programma zoals Blind getrouwd of de Mol verwacht ik wel een betere screening/bescherming dan met een programma zoals TI bijvoorbeeld.

Akkoord, maar van een programma zoals Blind getrouwd of de Mol verwacht ik wel een betere screening/bescherming dan met een programma zoals TI bijvoorbeeld.
Zeker dat, maar die screenings zijn ook niet feilloos. Op het einde van de rit kan zelfs de beste therapeut maar iets doen met de dingen die je zelf aandraagt. En hoe dan ook is het moeilijk in te schatten hoe iemand gaat reageren in een onbekende setting met camera's in de buurt. Zie bijvoorbeeld ook wat er het laatste seizoen van de Mol is gebeurd.

Ik denk idd dat sommige personen zich heel sterk kunnen tonen zonder camera en in normale omstandigheden (werk of vrije tijd) een bijzonder goede indruk maken. Als het besef er komt dat er honderdduizenden kijken en bij Florence ook een gevoel van "ik moet me hier bewijzen maar ik voel het niet", dat de druk enorm hoog is.

Het zal op zich ook niet makkelijk zijn om kandidaten te vinden als je ziet hoe een aantal van de vorige kandidaten soms werden afgekraakt als bikkelhard, ijskoud, ongevoelig enzovoort. Niet iedereen heeft daar zin in en na dit seizoen zullen er sommigen ook beseffen dat ze kunnen eindigen als Lien: al na 1 oogopslag zien dat het niet je ding is en daar dan 7 weken vast zitten aan opnames.

mijn voorspelling (enfin, hoop voor die sympathieke knullen die in dat programma verzeild zijn):

- Joren: run
- Jiri: run
- Christiaan: run
- Dziubi en Brecht: mits enige grondige introspectie een misschien.

Elke man heeft zich gegeven in dat programma. Elke vrouw heeft het gewoon over de hele lijn verkloot.

Wat betreft de man-vrouw koppels is blind getrouwd dit jaar toch gewoon het toonbeeld van de individualistische kijk die veel mensen op relaties hebben? Ik - ik - ik - ik - ik - ...

(al ga ik nu ook efkes compleet voorbij aan het feit dat als er geen vonk is er gewoon geen vonk is hé)

Daar heb je wel deels gelijk.
Uw uitspraak doet me denken aan die deelnemer v mijn Restaurant zeer lang geleden.
Waar Peter Goossens het niet kon laten die jongeman er elke aflevering door te halen... En ja dames en heren, diene heeft zelfmoord gepleegd.
Dat terzijde denk ik wel dat ze zorgvuldig screenen en hun hoogst waarschijnlijk(kan niet anders) erop wijzen dat het land over u wel iets zal te zeggen hebben.

P. S: had per ongeluk Erik Goossens gezet ipv Peter.

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar heb je wel deels gelijk.
Uw uitspraak doet me denken aan die deelnemer v mijn Restaurant zeer lang geleden.
Waar de spast Erik Goossens het niet kon laten die jongeman er elke aflevering door te halen... En ja dames en heren, diene heeft zelfmoord gepleegd.
Dat terzijde denk ik wel dat ze zorgvuldig screenen en hun hoogst waarschijnlijk(kan niet anders) erop wijzen dat het land over u wel iets zal te zeggen hebben.
Je bedoelt wellicht Peter Goossens? Gemist met Erik Goossens die Peter speelde in familie?

Wat ik me afvraag: zouden er niet mannen zijn die ooit hebben OVERWOGEN om zich in te schrijven voor een volgend seizoen, die na het zien van de uitzendingen, denken 'laat maar, mij voor gans Vlaanderen laten belachelijk maken´, ik pas wel´?
Jep, ik vind het op zich een tof experiment en ik had me al lang ingeschreven moest je niet voor heel Vlaanderen potentieel te kijk gezet worden.

Jep, ik vind het op zich een tof experiment en ik had me al lang ingeschreven moest je niet voor heel Vlaanderen potentieel te kijk gezet worden.
Blind getrouwd zonder camera's noemen ze een relatiebureau zeker? 🤪

Zonder camera's zou ik het ook nog overwegen.

Wat betreft de man-vrouw koppels is blind getrouwd dit jaar toch gewoon het toonbeeld van de individualistische kijk die veel mensen op relaties hebben? Ik - ik - ik - ik - ik - ...

(al ga ik nu ook efkes compleet voorbij aan het feit dat als er geen vonk is er gewoon geen vonk is hé)
Misschien ook een beetje 'de tijd'? Zelfontwikkeling, zelfontplooiing, ... het is allemaal belangrijker geworden. Niets mis mee an sich, en zeker niet als frisse twintiger. Ook niets mis met de 'happy single' natuurlijk. Al is die laatste groep volgens mij toch nog altijd een minderheid, zeker bij 30+, terwijl het aantal singles in onze maatschappij wel blijft groeien.

Misschien durven (jonge) mensen zich steeds minder smijten? Of hebben ze bang om hun eigenheid te verliezen? Dan krijg je bijgevolg zo van die uitspraken als 'Ik ben wel een independent woman hé (Lien)'. Allemaal tof om je eigen stek te hebben, eigen zaak/carrière, 30 vrienden, 17 hobby's, een trouwe viervoeter, ... en dan lijkt het alsof een vaste partner daar niet echt tussen hoort (of toch niet vooraan in het rijtje). Ook weer niets mis mee, tenzij zo'n mensen vroeg of laat spijt krijgen als ze op hun 40 geen partner en geen kinderen hebben.

Het feit dat ze meedoen aan dit programma zou toch moeten betekenen dat ze heel graag een vaste partner willen (en bij uitbreiding ook iemand om een gezin mee te starten). Dan moet je je op een bepaald moment toch durven smijten, knopen durven doorhakken en dingen opgeven. Als ik mijn omgeving bekijk, dan denk ik dat voor vele mensen hun gezin toch nog steeds het hoogste goed is. Ook voor mezelf.

Maar de klik is ook belangrijk idd. Als die er niet is, dan is die er niet. Bij de juiste partner gaat het mogelijk allemaal vanzelf en krijgt die wederhelft wél de prioriteit.

Terug
Bovenaan