Blind Getrouwd 2022

Overbodige aflevering
Zelden een seizoen gezizn waarbij zobeel deelnemers liever elders willen zijn dan bij elkaar.

wel vreemd dat de aflevering begon met Kristiaan en Jana die door de straat reden waar Dziubi woont,. Dziubi is de mol, of wacht nee dat is een ander programma

Dziubi kan ondertuszen Brecht amper fysiek nog in zijn buurt verdragen.

Kunnen we ondertussen eigenlijk niet concluderen dat Blind Getrouwd als programma gewoon niet werkt en het beter afgevoerd zou worden?

Dit is het eerste seizoen van dit programma dat ik volg, dus ik weet niet of het "in general" zo is, maar 't zijn toch stuk voor stuk wel speciale vrouwen precies.

Flo: Cheesy flauwe trees die begint te giechelen bij het zien van een boxershort.

Lien: Een drukke carrière hebben is niks mis mee, maar 't zuigt precies ook wel elke vorm van fun uit deze persoon. Als je zo uitgeblust geraakt van je job is't misschien toch niet de ideale job.

Jana: Komt nog het sympathiekst over. Maar dat gedoe van "ik zie hem niet door zijn job" begint ook wat afgezaagd te worden. Ik zou vooral graag hebben dat mijn partner een job heeft die hij ook graag doet. Kan me niet voorstellen dat er nooit een moment samen is.

En die mannen (Jiri, Joren, Christiaan) komen allemaal liefdevol en begrijpend over. Dat lijken me nu echt allemaal wel aangename kerels.

Die Wim Slabbinck zijn creepgehalte steeg ook door het dak toen ie Jana en Christiaan aant interviewen was en vroeg of ze al sex gehad hadden. Die geilde zelf van de gedachten dat zag je zo. Kwijl liep net niet uit zijn mond.

Ik heb dit weekend mijn achterstallige afleveringen ingehaald en vind ook dat dat allemaal wel meevalt hoor, vooral Florence. Aan sommige reacties hier had ik echt een wereldvreemde prinses verwacht, maar ik zie een gestresseerd, zenuwachtig iemand die niet goed kan aanvoelen wat wel of niet okee of normaal is. Meer nog, ik herkende mezelf er heel hard in op een bepaald moment in mijn leven wanneer ik extreme bindingsangst had en elk signaal wat te hard analyseerde. De camera's erop geven daar nog een dikke laag extra stress op natuurlijk.

De camera's erop is de enige reden waarom Florence nog niet gezegd heeft, daaaaag Jiri !!
De camera's erop is hoop ik ook de reden waarom Jiri wandelt alsof ie in zijn broek gescheten heeft.

En Dziubi, die heeft ne dubbele agenda en wil enkel meedoen om aan al zijn vroegere pesters te laten zien van, fuck you guys, i'm a senior manager met ne Tesla.

Ik vond het een aflevering met een hoog humor-gehalte: Brecht die van zichzelf zegt dat nu hij met Dłzubi is, veel RUSTIGER is. Dat kan tellen!
Er zijn weinig stand-up comedians die meer hilarisch zijn.

Laatst bewerkt:
Die Joren kan al maar beter meteen de scheiding in gang zetten. Kerel doet zijn best maar botst altijd op een muur. Dat gedoe van die Jolien over haar werk is ook complete bullshit. Ze heeft een koffiebar die 5 dagen per week geopend is van 9 tot 17 u. Dat zijn nu toch niet zo'n onmogelijke uren als bijvoorbeeld een frituur. Die gebruikt haar werk en 'ondernemingsdrang van druk druk druk' als excuus om hare man te ontlopen. De meeste van die vrouwen - op Jana na misschien - en diene Brecht komen trouwens super onvolwassen over. Jiri, Dziubi en Joren lijken me de meest volwassenen van de hoop. Christian had blijkbaar vrienden-psychologen op bezoek... die werd daar even vakkundig gefileerd :)

Die Joren kan al maar beter meteen de scheiding in gang zetten. Kerel doet zijn best maar botst altijd op een muur. Dat gedoe van die Jolien over haar werk is ook complete bullshit. Ze heeft een koffiebar die 5 dagen per week geopend is van 9 tot 17 u. Dat zijn nu toch niet zo'n onmogelijke uren als bijvoorbeeld een frituur. Die gebruikt haar werk en 'ondernemingsdrang van druk druk druk' als excuus om hare man te ontlopen.
Eigenlijk verwoordde ze het zelf goed op het einde van de aflevering. Het is, zoals we al vaker gezien hebben, een vrouw die in dit programma gestapt is met het idee dat de prins op het witte paard daar voor haar klaar stond. Dat was niet het geval en dan is de toewijding en het enthousiasme meteen ver te zoeken. En dan krijg je iemand die precies liever excuses zoekt dan er nog vol voor te gaan: te veel werk, te moe, afspreken met vriendinnen (drukke agenda), liever apart slapen, ...

Ik heb dit weekend mijn achterstallige afleveringen ingehaald en vind ook dat dat allemaal wel meevalt hoor, vooral Florence. Aan sommige reacties hier had ik echt een wereldvreemde prinses verwacht, maar ik zie een gestresseerd, zenuwachtig iemand die niet goed kan aanvoelen wat wel of niet okee of normaal is. Meer nog, ik herkende mezelf er heel hard in op een bepaald moment in mijn leven wanneer ik extreme bindingsangst had en elk signaal wat te hard analyseerde. De camera's erop geven daar nog een dikke laag extra stress op natuurlijk.
De camera's zijn zeker een goed excuus. Preuts, verlegen, onzeker, zenuwachtig, ... dat kan allemaal goed zijn en is zeker ook voor een stuk begrijpelijk. En de programmamakers kunnen natuurlijk al die scenes achter elkaar plakken zodat je een wat vertekend beeld krijgt. Anderzijds, al die zaken heeft ze wel gezegd of gedaan natuurlijk... en het zijn er best wel veel ondertussen. Vooral de stukjes die ze ertussen monteren van kleine interviews waren toch wel erg 'cringy' bij haar deze keer. En voor de rest was het heel de aflevering commentaar geven of overdreven onzeker/preuts doen zoals je van een 14-jarige kan verwachten... Ik vond de, best wel brave, pogingen van Jiri om haar een beetje te ontdooien wel een goede zet (doorgaan over die 'zeester', de boxershort, ...). Dat was zeker niet té, maar haar reacties waren toch ...euh... speciaal te noemen.

Zoals ik hierboven al zei, het pleit wel in haar (of hun) voordeel dat ze wel nog veel dingen samen doen. Dat is op zich wel een goed teken. Maar ik hoop voor Jiri dat ze na een paar weken (en als de camera's weg zijn!) toch een serieus stuk ontdooit, want ik durf hier zonder problemen veralgemenen en zeggen dat de houding en gedrag van Florence voor de meeste mannen écht niet aantrekkelijk is hoor. Die Jiri lijkt me een gezonde, viriele kerel ( :p ) van toch al halverwege (?) de 30. Dan heb je volgens mij toch ook niet zoveel zin meer om nog màànden geduld te moeten hebben.

Eigenlijk verwoordde ze het zelf goed op het einde van de aflevering. Het is, zoals we al vaker gezien hebben, een vrouw die in dit programma gestapt is met het idee dat de prins op het witte paard daar voor haar klaar stond. Dat was niet het geval en dan is de toewijding en het enthousiasme meteen ver te zoeken. En dan krijg je iemand die precies liever excuses zoekt dan er nog vol voor te gaan: te veel werk, te moe, afspreken met vriendinnen (drukke agenda), liever apart slapen, ...

De camera's zijn zeker een goed excuus. Preuts, verlegen, onzeker, zenuwachtig, ... dat kan allemaal goed zijn en is zeker ook voor een stuk begrijpelijk. En de programmamakers kunnen natuurlijk al die scenes achter elkaar plakken zodat je een wat vertekend beeld krijgt. Anderzijds, al die zaken heeft ze wel gezegd of gedaan natuurlijk... en het zijn er best wel veel ondertussen. Vooral de stukjes die ze ertussen monteren van kleine interviews waren toch wel erg 'cringy' bij haar deze keer. En voor de rest was het heel de aflevering commentaar geven of overdreven onzeker/preuts doen zoals je van een 14-jarige kan verwachten... Ik vond de, best wel brave, pogingen van Jiri om haar een beetje te ontdooien wel een goede zet (doorgaan over die 'zeester', de boxershort, ...). Dat was zeker niet té, maar haar reacties waren toch ...euh... speciaal te noemen.

Zoals ik hierboven al zei, het pleit wel in haar (of hun) voordeel dat ze wel nog veel dingen samen doen. Dat is op zich wel een goed teken. Maar ik hoop voor Jiri dat ze na een paar weken (en als de camera's weg zijn!) toch een serieus stuk ontdooit, want ik durf hier zonder problemen veralgemenen en zeggen dat de houding en gedrag van Florence voor de meeste mannen écht niet aantrekkelijk is hoor. Die Jiri lijkt me een gezonde, viriele kerel ( :p ) van toch al halverwege (?) de 30. Dan heb je volgens mij toch ook niet zoveel zin meer om nog màànden geduld te moeten hebben.
Ik hoop het ook, en anders staan er wel al vervangsters klaar hoor. De boxerscene was zeker geen slechte zet op dat vlak! 🤣

Wat doet den djubie eigenlijk van werk ? Hebben ze dit vermeld in de eerste aflevering ? [zo ja, dan is me dat compleet ontgaan]

5de waarneming.

Christiaan en Jana = mooi koppel, nu nog wat goede seks en alles komt in orde.
Joren en lien = Joren wil wel maar van Lien komt er bijzonder weinig. Joren gaat het binnenkort opgeven denk ik, het kan niet blijven van één kant komen.
Jiri en Flo = Jiri heeft bijzonder veel geduld met Flo; constant moeten horen dat ze geen aantrekking voelt voor hem en toch nog -tegen beter weten in- zijn best blijven doen. Zoals een vrouw mentale bevestiging nodig heeft zo heeft een man fysieke bevestiging nodig om te weten dat er wederzijdse aantrekking is. Al is Jiri ook wel niet zo goed bezig door haar constant gelijk te geven en haar op een piedestal te zetten.
6de waarneming.

Christiaan en jana = alles gaat goed, de noodzakelijke stap naar gezamelijke bedactiviteiten is eindelijk gezet. Enkel de afstand kan een probleem worden.
Joren en Lien = Spijtig voor joren een oprecht sympathieke gast maar Lien voelt 0.0 voor hem. Al die onzin over werk dit, werk dat, moe zij, zelfs geen berichtje kunnen beantwoorden.....dat zijn allemaal signalen dat ze niet bij hem wil zijn. Als je bij iemand wil zijn dan maak je tijd, geen excuses. Hij kan er best per direct een punt achter zetten, voor zijn frustraties nog verder oplopen.
Jiri en Flo = Niet te vatten hoe Jiri geduld blijft hebben bij die Flo. Al leken er wel ietsje meer fysieke aanrakingen te zijn tussen hen...dus ik geef ze nog een waterkansje.
Dziubi en brecht = Zoals ik het zie heeft Dziubi geen echte interesse/aantrekking voor Brecht.

Ik vond het een aflevering met een hoog humor-gehalte: Brecht die van zichzelf zegt dat nu hij met Dłzubi is, veel RUSTIGER is. Dat kan tellen!
Er zijn weinig stand-up comedians die meer hilarisch zijn.
Ik ga hier niet mee akkoord eigenlijk. Ik vond die Brecht in eerdere afleveringen veel meer een duracell konijn. Vond die in het begin een vermoeiend personage om naar te kijken en nu totaal niet meer eigenlijk. Oké, tegenover Dziubi is hij nog steeds heel hyperactief, maar ik vind hem zelf ook wel wat rustiger overkomen.

Wat doet den djubie eigenlijk van werk ? Hebben ze dit vermeld in de eerste aflevering ? [zo ja, dan is me dat compleet ontgaan]
Dziubi Steenbergen (29) steelt harten tijdens zijn deelname aan Blind Getrouwd. De sympathieke Limburger woont al een paar jaar in Antwerpen, waar hij een job heeft als marketingexpert en vrijwilliger is bij de Antwerp Pride.

Las ik hier: https://www.hln.be/antwerpen/het-an...ik-al-regelmatig-op-de-toog-gedanst~a40b3ae7/
Gewoon te vinden op LinkedIn hoor. Senior Research Manager bij InSites Consulting.

Marketing research voor kleppers van bedrijven/merken (Unilever, Nestlé, Danone, Samsung, Coca-Cola, Philips, Telenet, ...)

Als ge Lien op het feestje van Joren ziet arriveren, dan weet je al genoeg. Verveeld dat ze daar moet komen. Wat ik ook vreemd vond is dat Joren op dat feestje klinkt ´op een maand getrouwd´. En dan komt Lien toe en moet ze nog een rondleiding krijgen, dus daar nog nooit geweest dan.

En dan altijd dat 'ik ben moe´, ´ik ben uitgeput´. Die heeft een kinderwens, maar die kan ze best nog enkele jaren in de koelkast stoppen tot ze volwassen is geworden.
Moeilijk mens!

Terug
Bovenaan