Blind Getrouwd 2022

Christiaan, yana & Dzuibi, brecht zijn precies de enige koppels die zich echt smijten.
De rest overdenkt het hele concept. Wat spijtig is..er zijn genoeg andere koppels die in de rij stonden te wachten.

Yana en Christiaan was ook ne "ge zijt mn type niet" en toch gaan ze ervoor. Die matchen goed qua speeldheid en hebben duidelijk dezelfde seksuele match. De rest komt nog wel.

Christiaan, yana & Dzuibi, brecht zijn precies de enige koppels die zich echt smijten.
De rest overdenkt het hele concept. Wat spijtig is..er zijn genoeg andere koppels die in de rij stonden te wachten.

Yana en Christiaan was ook ne "ge zijt mn type niet" en toch gaan ze ervoor. Die matchen goed qua speeldheid en hebben duidelijk dezelfde seksuele match. De rest komt nog wel.
Blijft shocking hoe slecht de experts die matching doen, ... tenzij ze natuurlijk opzettelijk matches maken die niet gaan marcheren, gewoon ter wille van de kijkcijfers, maar dat zou dan weer zeer grof zijn voor de deelnemers...

Blijft shocking hoe slecht de experts die matching doen, ... tenzij ze natuurlijk opzettelijk matches maken die niet gaan marcheren, gewoon ter wille van de kijkcijfers, maar dat zou dan weer zeer grof zijn voor de deelnemers...
Of... Ook experten kunnen soms mensen minder goed inschatten omdat ze nog steeds moeten afgaan op de verhalen van die mensen zelf én het component "de camera hangt er nog eens bovenop" kan niemand vooraf inschatten, noch hoe er gemonteerd zal worden...

Of... Ook experten kunnen soms mensen minder goed inschatten omdat ze nog steeds moeten afgaan op de verhalen van die mensen zelf én het component "de camera hangt er nog eens bovenop" kan niemand vooraf inschatten, noch hoe er gemonteerd zal worden...
idd, het grootste probleem is denk ik de mensen zelf die 1. hun eigen kwaliteiten overschatten of niet zo goed kennen en 2. Denken dat ze weten wat ze willen in een relatie maar het toch niet willen.

Mensen stellen zich vaak voor naar het beeld dat ze willen dat ze zijn, terwijl ze het helemaal niet zijn.

Laatst bewerkt:
Jana en Christiaan was ook ne "ge zijt mn type niet" en toch gaan ze ervoor.
Dat klopt niet helemaal he. Ze zei dat hij voor 70% haar (droom)type is, maar voor de andere 30% niet. En we moeten eerlijk zijn: Als je verliefd bent dan is het misschien eventjes die 100% (uwe droomprins). Maar eens die verliefdheid over is dan zakt dit toch sowieso naar hooguit 80-90%?

En dit waren dan nog twee vreemden die ze bij elkaar zetten. Dan ga je dus al nooit aan die 100% zitten, want je bent nog niet verliefd.

Dus dan zit je nog met dat verschilletje van 70% vs max 80-90%. Dan kan dit mislukken (dalend naar 50-60%), maar ook lukken (stijgend naar 80-90%). Zover zit je daar dan niet van.

Dat klopt niet helemaal he. Ze zei dat hij voor 70% haar (droom)type is, maar voor de andere 30% niet. En we moeten eerlijk zijn: Als je verliefd bent dan is het misschien eventjes die 100% (uwe droomprins). Maar eens die verliefdheid over is dan zakt dit toch sowieso naar hooguit 80-90%?

En dit waren dan nog twee vreemden die ze bij elkaar zetten. Dan ga je dus al nooit aan die 100% zitten, want je bent nog niet verliefd.

Dus dan zit je nog met dat verschilletje van 70% vs max 80-90%. Dan kan dit mislukken (dalend naar 50-60%), maar ook lukken (stijgend naar 80-90%). Zover zit je daar dan niet van.
Kan er iemand mij eens uitleggen hoe ge die score opmaakt? Ik vind het moeilijk de match met mijn vrouw in %en uit te drukken.
Dank.

Die gaan samen blijven volgens mij.
Na het beslissingsmoment volgens mij 3 koppels dit jaar (dat is nog al wel gebeurd).
Dat is toch de hints die ze geven in de kranten.

Waarom? Als er nog een reële kans is, waarom het dan al opgeven? Want tot 6 maanden betaalt VTM de kosten voor een scheiding volledig terug).
Of dit na 6 maanden huwelijk nog zo gaat zijn, is een andere vraag / een ander verhaal.

Den Lenny zou in verband gebracht zijn met een cannabisplantage..
Hij woont daar zelf niet meer, hij is al een tijdje geleden verhuisd, naar de woning van zijn vriendin. Dus laten we eerst het onderzoek afwachten vooraleer conclusies te trekken.

een gebrek aan aantrekking lijkt me anders wel redelijk essentieel.

Hij heeft vooral een contract getekend waardoor hij VTM heel veel geld moet als hij de afloop al verklapt.

Daarenboven is hij politieman, hij moet het goede voorbeeld geven, niemand zit te wachten op nog een opvliegende flik die weleens in plat Antwerp de boel kort en klein slaat maar diep vanbinnen een peperkoekenhartje heeft. Ja jij, Axel Daesselere.

.. VTM heel veel geld moet als hij de afloop al verklapt.
Sommige partners, in het verleden (en ook dit seizoen) hebben toch wel (erg sterke) hints gegeven dat ze nog bij elkaar waren en dit bleek tot op heden, meestal, dan ook waar te zijn.

Voor die hints heeft VTM voor zover ik weet, nog niemand bestraft. Zo hard tilt VTM daar dus niet aan.

Er is natuurlijk wel nog een verschil tussen hints geven en letterlijk te zeggen voor de camera: "Ja we zijn nog samen." :tongue:

Jiri is gewoon Florence haar chihuahua...

Het enige positieve wat je er over kan vertellen is dat ze nog wel veel dingen samen lijken te doen en veel uitstapjes maken samen.

Jiri is gewoon Florence haar chihuahua...

Het enige positieve wat je er over kan vertellen is dat ze nog wel veel dingen samen lijken te doen en veel uitstapjes maken samen.
Da komt wel in orde bij die twee, die is gewoon preuts/verlegen en al zeker met die camera’s denk ik.
Jana en Christiaan zal ook en van de twee moeten plooien in locatie of dat gaat geen stand houden, ken het probleem zit er zelf ook in en bij ons is het zelfs niet zo’n grote afstand.
Dzjubi weet ik ook niet of hij da gaat volhouden met brecht, hij enerveert hem toch precies aan brecht zijn overdreven gedrag. Ook afstand is daar nog een issue.
Over de andere twee valt niets te zeggen :unsure:

Da komt wel in orde bij die twee, die is gewoon preuts/verlegen en al zeker met die camera’s denk ik.
Jana en Christiaan zal ook en van de twee moeten plooien in locatie of dat gaat geen stand houden, ken het probleem zit er zelf ook in en bij ons is het zelfs niet zo’n grote afstand.
Dzjubi weet ik ook niet of hij da gaat volhouden met brecht, hij enerveert hem toch precies aan brecht zijn overdreven gedrag. Ook afstand is daar nog een issue.
Over de andere twee valt niets te zeggen :unsure:
Je kan alleen maar hopen voor Jiri dat Florence zonder camera's wat anders reageert... preuts/verlegen is één ding, maar er zit toch ook iets 'bazig' aan dat niet zo goed overkomt. 'Kleinerend' is een te zwaar woord, maar...

En die Brecht was wel grappig inderdaad met zijn 'alles gaat vanzelf', met net daarvoor de supermarkt-scène waarbij hij heel gestresseerd en controle-freakerig overkwam en je zo meevoelde met die Dziubi...

Zeer cringe vooral als hij zijn boxershort had aangedaan en owee dat ze een beetje zou gezien hebben.
En die ajuin uit de salade want dat stinkt etc. Ghoo en dan niets van alcohol etc kzou het niet kunnen, chapeau voor jiri.

Terug
Bovenaan