Blind Getrouwd 2022

Leuker wel, knapper niet.. 😉.
Maar een school voorbeeld van de nonnekes mentaliteit van een overgroot deel van de Vlaemsche dames die weten dat ze knap zijn. Meedoen aan zo een programma en dan in een acht slaan als er teveel fysiek contact is. Goed gedaan ‘experts’!
Idd... Toch echt HET voorbeeld dat uiterlijk alleen niet alles is. Dat is dan schoon om over't straat mee te lopen, maar je mag nog niet eens in haar ogen kijken 🤣
'k Zou't wel weten met de Jiri 🤣 (maar kan idd qua uiterlijk niet tippen aan Flo)

Als Florence hem niet moet hebben .. De Jiri is toch wel iemand die volgens mij in de smaak valt bij heel wat vrouwen?
Een beetje te braaf dat wel maar als je dan op TV komt en sympathiek over komt, dan ..

Dus Florence als je momenteel nog met hem samen bent, maar nog niet gepoept hebt --> Het is de moment, voordat ze met uwe vent gaan lopen!

maar je mag nog niet eens in haar ogen kijken 🤣
E_jqLfJX0AAaXrb

Als Florence hem niet moet hebben .. De Jiri is toch wel iemand die volgens mij in de smaak valt bij heel wat vrouwen?
Een beetje te braaf dat wel maar als je dan op TV komt en sympathiek over komt, dan ..

Dus Florence als je momenteel nog met hem samen bent, maar nog niet gepoept hebt --> Het is de moment, voordat ze met uwe vent gaan lopen!
Ik zou 'm wel daten alvast!

Ik vind de situatie van Florence en Jiri héééééééééééééééééééél raar, maar ik ben ervan overtuigd dat ze gaan samen blijven. Waarom? Door de montage en hoe het ganse verhaaltje wordt opgebouwd aflevering na aflevering
quote me on this
Ik weet ni waarom, waar daar zit ergens ne logica in. Als ik ‘korte’ interviews zie met Florence dan zie ik wel eigenschappen die helemaal anders zijn. Ik vermoed wat struck door de camera’s en een hoge ‘ik bescherm mezelf’ mentaliteit.

En ik heb er geen ervaring mee, maar als prinsesje zoals jullie haar beschrijven ben je geen lang leven beschoren bij een MUG-dienst bv. Ik denk dus dat dat heel goed gaat meevallen.

Ik weet ni waarom, waar daar zit ergens ne logica in. Als ik ‘korte’ interviews zie met Florence dan zie ik wel eigenschappen die helemaal anders zijn. Ik vermoed wat struck door de camera’s en een hoge ‘ik bescherm mezelf’ mentaliteit.

En ik heb er geen ervaring mee, maar als prinsesje zoals jullie haar beschrijven ben je geen lang leven beschoren bij een MUG-dienst bv. Ik denk dus dat dat heel goed gaat meevallen.
Werk heeft niets te maken met nonnen mentaliteit. Kan perfect dat ze in haar job in haar leefwereld die ze beheerst assertiever is.

Als je in de vorige aflevering Florence zag reageren gewoon al op het feit dat Jiri met zijn ex een ooit woning heeft aangeschaft, dat geeft snel aan hoe hard zij nog in haar droomscenario zit.

Mijn vrouw heeft zo een hele tros van vriendinnen gehad. Die zitten hier dan op vrijdagavond wat te zeuren dat ze niemand vinden (die voldoet, en dat zijn echt knappe vrouwen)

waarop ik dan lachend (gemeend) zeg dat ze in een manege iemand moeten zoeken, want ze willen een prins incl wit paard.

Verdere fase is aangeven dat als ze op hun 29 een vent leren kennen. (Die steeds exact 1~2 jaar ouder is volgens hun planning) ze zeer waarschijnlijk dan al plusmama gaan zijn. (Dan worden die half gek bij de gedachte)

Volgende fase is aangeven dat ze als vrouw in hun 30 al over hun piek heen zijn.

Herhaal dat een paar keer, en die ‘’settelen for less’’ of dalen af naar de realiteit.

wat Florence en Jiri nodig hebben is cru gezegd, ‘’ne zatte avond’‘ met hun 2, maar aangezien die vooral water en bij uitzonderling een kidibull drinken zal het niet lukken.

2 dagen in een relatie en:
Waarom zit ge op een nerd forum?
Stop eens met gamen das voor kinderen!
Ik voel het toch minder hoor.
…
You guys are brave or horny :-D

Why not both? 🙃

Goh, mijn ex vond de tekenacademie, de bordspellenclub en de fitness problematischer dan gamen... Vooral omdat ge bij gamen nog 'thuis' zijt.

Maar om on topic te blijven in deze thread, ik heb voor m'n laatste ex ook heel kort iets gehad met een MUG-verpleegster... Dat zijn geen softies neen, maar ja, in het dagdagelijkse leven is dat daarom niet hetzelfde. Zijn ook mensen, hé. Ik was daar wellicht te veel de nice guy voor...

Why not both? 🙃

Goh, mijn ex vond de tekenacademie, de bordspellenclub en de fitness problematischer dan gamen... Vooral omdat ge bij gamen nog 'thuis' zijt.

Maar om on topic te blijven in deze thread, ik heb voor m'n laatste ex ook heel kort iets gehad met een MUG-verpleegster... Dat zijn geen softies neen, maar ja, in het dagdagelijkse leven is dat daarom niet hetzelfde. Zijn ook mensen, hé. Ik was daar wellicht te veel de nice guy voor...
Voor ik mijn vrouw leerde kennen had ik een geen verpleegkundigen rule. Slechte ervaringen mee gehad en ik vond die altijd oppervlakkig en passief dominant.

Die mug madam, heel schoon vrouw (die haar zus was ook wel een bommeke mai), maar wat een personaliteit. Constant giechelen bij de minste aanraking etc... zit nog een beetje in de pubertijd vast op da vlak. Zou daar zot van worden. Zou me zelfs niet verbazen als die nog maagd is hoor (niet dat daar iets mis mee is voor Loser zich aangevallen voelt).

Werken in het onderwijs is voor mij de grootste red flag.

Paardenliefhebsters, daar zou ik een heel epistel over kunnen schrijven.

Ben super allergisch anders had ik ook elke zondag op een of andere jumping geëindigd van moetens.

Werken in het onderwijs is voor mij de grootste red flag.

Paardenliefhebsters, daar zou ik een heel epistel over kunnen schrijven.

Ben super allergisch anders had ik ook elke zondag op een of andere jumping geëindigd van moetens.
Gelukkig ben ik ook allergisch voor onderwijzers.

Terug
Bovenaan