De mensen die blijkbaar veel trager schakelen geraken er niet, het programma toont dat toch aan.Gelukkig schakelt iedereen aan hetzelfde tempo!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mensen die blijkbaar veel trager schakelen geraken er niet, het programma toont dat toch aan.Gelukkig schakelt iedereen aan hetzelfde tempo!![]()
Na een week zijt ge geen wild vreemde meer. Ge doet toch niet mee aan zo'n programma om u preuts op te stellen eens ge getrouwd zijt.Gewoon eens poepen met een wildvreemde en dan komt het vanzelf volgens de psycholoog.
En zo geraken alle singles van de straat.
Gewoon doen zoals Jana en Christiaan. Eens goed op reis, wat kusjes geven en dan gewoon eens goed 'poepen'.Na een week zijt ge geen wild vreemde meer. Ge doet toch niet mee aan zo'n programma om u preuts op te stellen eens ge getrouwd zijt.
Dat noemen ze een non?Hoeveel keer kan je voor de camera zeggen dat je je man niet aantrekkelijk vindt? Wa een preutse seut is dat toch.

en elke vraag of zin lijkt die te giechelen. O...M....G.....Ik snap niet waarom je als Florence zijnde mee doet aan blind getrouwd als je nog niet in staat bent om in iemand zijn ogen te kijken.
Ieder seizoen heb je zo’n deelnemers. Screenen die daar de kandidaten niet op?
Ik snap niet waarom je als Florence zijnde mee doet aan blind getrouwd als je nog niet in staat bent om in iemand zijn ogen te kijken.
Ieder seizoen heb je zo’n deelnemers. Screenen die daar de kandidaten niet op?
Ja idd... Ok, wederom, ze monteren het voor een stuk zo, maar bij Florence en Lien kwam het toch iets té veel aan bod: 'Ja, maar bij mijn ex-en...', 'Ja, maar normaal ben ik een knuffel-mie hoor....', 'Ja, maar de klik is er niet...'. Allemaal onder het motto 'geef je partner even een goed gevoel'... Je moet daar ook niet voortdurend op blijven hameren, denk ik dan zo.Hoeveel keer kan je voor de camera zeggen dat je je man niet aantrekkelijk vindt? Wa een preutse seut is dat toch.
En die Jiri lijkt me echt zo'n fijne aangename kerel. Die kan toch 100 leukere vrouwen aan den haak slaan.
.Je kan wel veel kleine stapjes nemen om intimiteit op te bouwen alvorens met iemand in bed te duiken natuurlijk. Al was het maar tegen iemand aanschurken op de sofa of eens bewust iemand enkele minuten knuffelen.Ik zou het niet kunnen, ff "poepen" met iemand die geen lust teweegbrengt.... en ik ben een man. Voor vrouwen moet dat toch veel moeilijker zijn, die "ondergaan" het zowat.
Je mag wel een beetje opletten natuurlijk, er is gisteren zeker niet gezegd om zomaar in bed te duiken eh, het gaat er vooral over dat zelfs knuffels of tegen elkaar liggen / hangen al te veel is voor haar... Ze durft blijkbaar zelfs nog niet in z'n ogen te kijken.Ik zou het niet kunnen, ff "poepen" met iemand die geen lust teweegbrengt.... en ik ben een man. Voor vrouwen moet dat toch veel moeilijker zijn, die "ondergaan" het zowat.
Een beetje raar wat je bedoelt met dat 'ondergaan'Ik zou het niet kunnen, ff "poepen" met iemand die geen lust teweegbrengt.... en ik ben een man. Voor vrouwen moet dat toch veel moeilijker zijn, die "ondergaan" het zowat.

Lijkt me idd hopeloos bij die 2 -> zelfs een kus kan er niet vanaf als ze vertrekt om te gaan werken, en in de sofa bij de "experte" zaten ze zo ver mogelijk uit elkaar.Bij die Lien en Joren zie je toch ook heel weinig (of geen) affectie. Tenzij men het niet in beeld brengt natuurlijk. Dat zit gewoon in kleine dingen. Een kusje voor het slapengaan/bij het wakker worden, elkaar een goed vastpakken als je thuis komt, bij elkaar aanschurken in de zetel, ...
Idd. Dat noem ik bewust de boot afhouden omdat hij haar niet aanstaat. Hoe je dat dan verpakt, daar weet ze wel van wanten van.Je mag wel een beetje opletten natuurlijk, er is gisteren zeker niet gezegd om zomaar in bed te duiken eh, het gaat er vooral over dat zelfs knuffels of tegen elkaar liggen / hangen al te veel is voor haar... Ze durft blijkbaar zelfs nog niet in z'n ogen te kijken.