Blind Getrouwd 2022

Duidelijk een afstandelijke relatie:
qiCrWgm.png

Gewoon eens poepen met een wildvreemde en dan komt het vanzelf volgens de psycholoog.

En zo geraken alle singles van de straat.

Laatst bewerkt:
Na een week zijt ge geen wild vreemde meer. Ge doet toch niet mee aan zo'n programma om u preuts op te stellen eens ge getrouwd zijt.
Gewoon doen zoals Jana en Christiaan. Eens goed op reis, wat kusjes geven en dan gewoon eens goed 'poepen'.
Het is niet moeilijk, het is gemakkelijk he!

En eerlijk? Of het huwelijk nu lukt of niet lukt, je doet inderdaad niet mee om je vanaf dag 1 tot de laatste dag preuts op te stellen. Dan doe je beter niet mee.

Hoeveel keer kan je voor de camera zeggen dat je je man niet aantrekkelijk vindt? Wa een preutse seut is dat toch.
Dat noemen ze een non?

----

Christiaan in een interview: Dit huwelijk is het beste wat mij ooit is overkomen. Oeps Christiaan niet te loslippig zijn he. :tongue:

Een vriend aan Jana op instagram: Zijn jullie nog samen, ik zie Christiaan niet op de foto staan?
Jana reageert: Als je goed kijkt dan zie je hem staan :rofl:
En na deze aflevering eens goed poepen

--> Dat lijkt mij duidelijk. Of ze eeuwig samenblijven weet ik niet, maar die twee zijn dus nog samen. (99% kans)

Jiri en Florence en Joren en Lien zie ik het erg somber in.

Dziubi en Brecht is nog een vraagteken. Het ziet er momenteel erg goed uit, maar het gaat allemaal een beetje te goed op camera (allé, ik denk dat mensen begrijpen wat ik hiermee bedoel). Wat als hun negatieve kantjes naar boven komen? Ik zie nog wel ergens een dipje arriveren tussen die twee.

Ik snap niet waarom je als Florence zijnde mee doet aan blind getrouwd als je nog niet in staat bent om in iemand zijn ogen te kijken.

Ieder seizoen heb je zo’n deelnemers. Screenen die daar de kandidaten niet op?

Ik snap niet waarom je als Florence zijnde mee doet aan blind getrouwd als je nog niet in staat bent om in iemand zijn ogen te kijken.

en elke vraag of zin lijkt die te giechelen. O...M....G.....

Of ze screenen nét daarop natuurlijk... Het blijft een tv-programma met een diversiteit in de koppels, waarbij iets losmaken bij de kijkers volgens mij meer de insteek is dan daadwerkelijk deftige koppels maken...

Hoeveel keer kan je voor de camera zeggen dat je je man niet aantrekkelijk vindt? Wa een preutse seut is dat toch.
Ja idd... Ok, wederom, ze monteren het voor een stuk zo, maar bij Florence en Lien kwam het toch iets té veel aan bod: 'Ja, maar bij mijn ex-en...', 'Ja, maar normaal ben ik een knuffel-mie hoor....', 'Ja, maar de klik is er niet...'. Allemaal onder het motto 'geef je partner even een goed gevoel'... Je moet daar ook niet voortdurend op blijven hameren, denk ik dan zo.

Toch ook een vreemde insteek om je agenda's zo vol te steken. Ok, een vrijgezellen of een babyborrel, daar kan je nu eenmaal niet rond (bij dat laatste kan je partner nu toch wel mee, zou ik denken). Ook niet abnormaal dat je je sport/beweging wil hebben. Maar een afterwork drink op vrijdag (met je vriendinnen), dat kan je tijdens een 5-weken experiment nu toch wel even uitstellen, denk ik zo... Dat wijst nu toch ook niet op volle overgave.

Jiri en Florence zijn toch echt een complete mismatch.

Volgens mij dachten de psychologen gewoon "een spoedverpleegkundige en een politie-inspecteur, dat moeten beiden wel empathische mensen zijn met een bepaalde zin voor avontuur".

Florence komt toch echt over als een onnozel giechelend prinsesje. Heel dat gedoe met die wc altijd. En nee, je moet de kerel niet meteen bespringen, maar ze zou bijna in een grot wegduiken als hij nog maar eens een mini aanraking doet.

Ik vraag me echt af hoe die op haar werk is. Als spoedverpleegkundige kan je toch ook niet het prinsesje uithangen. Je komt daar toch ook wel eens een zatte handtastelijke student tegen die heel de ambu onderkotst. Ik zie die in zo'n situatie precies niet standhouden.

En die Jiri lijkt me echt zo'n fijne aangename kerel. Die kan toch 100 leukere vrouwen aan den haak slaan.

En die Jiri lijkt me echt zo'n fijne aangename kerel. Die kan toch 100 leukere vrouwen aan den haak slaan.

Leuker wel, knapper niet.. 😉.
Maar een school voorbeeld van de nonnekes mentaliteit van een overgroot deel van de Vlaemsche dames die weten dat ze knap zijn. Meedoen aan zo een programma en dan in een acht slaan als er teveel fysiek contact is. Goed gedaan ‘experts’!

Ik zou het niet kunnen, ff "poepen" met iemand die geen lust teweegbrengt.... en ik ben een man. Voor vrouwen moet dat toch veel moeilijker zijn, die "ondergaan" het zowat.

Ik zou het niet kunnen, ff "poepen" met iemand die geen lust teweegbrengt.... en ik ben een man. Voor vrouwen moet dat toch veel moeilijker zijn, die "ondergaan" het zowat.
Je kan wel veel kleine stapjes nemen om intimiteit op te bouwen alvorens met iemand in bed te duiken natuurlijk. Al was het maar tegen iemand aanschurken op de sofa of eens bewust iemand enkele minuten knuffelen.

Je mag wel een beetje opletten natuurlijk, er is gisteren zeker niet gezegd om zomaar in bed te duiken eh, het gaat er vooral over dat zelfs knuffels of tegen elkaar liggen / hangen al te veel is voor haar... Ze durft blijkbaar zelfs nog niet in z'n ogen te kijken.

Een beetje raar wat je bedoelt met dat 'ondergaan' :unsure:

Wat @Mulan zegt. Bij Christiaan en Jana zag je al van bij het begin meer aanrakingen, knuffels, eens kussen met elkaar, samen knus bij elkaar kruipen... en dan komt die verdere stap uiteindelijk wel vanzelf (zoals nu in deze aflevering blijkt). Dan heb je als partner wel het gevoel dat het er ooit wel eens aan komt.

Bij die Lien en Joren zie je toch ook heel weinig (of geen) affectie. Tenzij men het niet in beeld brengt natuurlijk. Dat zit gewoon in kleine dingen. Een kusje voor het slapengaan/bij het wakker worden, elkaar een goed vastpakken als je thuis komt, bij elkaar aanschurken in de zetel, ...

Als je al een jaar of 35 bent, zoals die Jiri, dan heb je geen zin meer om weken of maanden te moeten wachten alvorens er wat brave intimiteit komt, en dan spreken we nog niet eens over seks... Iedereen kiest zijn eigen tempo natuurlijk, maar ze zijn ook geen 16 jaar meer.

Het lijkt duidelijk dat die Florence en Lien op iets heel anders hadden gehoopt, en hun verwachte 'beeld' blijkbaar niet opzij kunnen zetten om stappen voorwaarts te maken. Je begint bij Jiri en Joren al een soort van radeloosheid te merken.

Ik geef beide koppels nog steeds 0% kans. Bij Christiaan en Jana ziet het er wél heel goed uit. En bij Brecht en Dziubi precies ook wel. Al krijg je bij dat laatste koppel vooral het gevoel dat Brecht helemaal in de wolken is. Die Dziubi is toch moeilijker te lezen.

Laatst bewerkt:
Bij die Lien en Joren zie je toch ook heel weinig (of geen) affectie. Tenzij men het niet in beeld brengt natuurlijk. Dat zit gewoon in kleine dingen. Een kusje voor het slapengaan/bij het wakker worden, elkaar een goed vastpakken als je thuis komt, bij elkaar aanschurken in de zetel, ...
Lijkt me idd hopeloos bij die 2 -> zelfs een kus kan er niet vanaf als ze vertrekt om te gaan werken, en in de sofa bij de "experte" zaten ze zo ver mogelijk uit elkaar.

Tel daar de 2 incidenten uit Bodrum bij op en ik zie het niet echt goedkomen.

Je mag wel een beetje opletten natuurlijk, er is gisteren zeker niet gezegd om zomaar in bed te duiken eh, het gaat er vooral over dat zelfs knuffels of tegen elkaar liggen / hangen al te veel is voor haar... Ze durft blijkbaar zelfs nog niet in z'n ogen te kijken.
Idd. Dat noem ik bewust de boot afhouden omdat hij haar niet aanstaat. Hoe je dat dan verpakt, daar weet ze wel van wanten van.

Terug
Bovenaan