Blind Getrouwd 2022

Ik vind de situatie van Florence en Jiri héééééééééééééééééééél raar, maar ik ben ervan overtuigd dat ze gaan samen blijven. Waarom? Door de montage en hoe het ganse verhaaltje wordt opgebouwd aflevering na aflevering
quote me on this

Ik vind de situatie van Florence en Jiri héééééééééééééééééééél raar, maar ik ben ervan overtuigd dat ze gaan samen blijven. Waarom? Door de montage en hoe het ganse verhaaltje wordt opgebouwd aflevering na aflevering
quote me on this
Zou zo maar kunnen inderdaad. Ik zie ze na dit experiment ook wel samenblijven, nog wat verder aanmodderen, om dan na een paar maanden toch de handdoek in de ring te gooien. Zo zijn er in het verleden nog wel koppels geweest.

Bij die Lien en Joren zie ik dat niet gebeuren. Die Lien gaat er na 5 weken wel de stekker uittrekken.

Don't quote me on this.

quote me on this
Arme Jiri, dat wens ik zelfs mijn vijanden niet toe.

quote me on this
idd, vooral omdat Florence even liet vallen dat het doel bij het beslissingsmoment blijkbaar was "je moet tegen dan goede vrienden zijn"

lijkt me nogal rare target na 5 weken... als er na 5 weken nog geen aantrekking is gaat dat er toch jamais nog van komen?

Bij Line en Victor (seizoen 4), was het toch ook lang aanmodderen he, en toch is die klik er nadien nog gekomen.
(Nadat de uitzendingen al waren afgelopen)

Dus het kan wel. Maar op een bepaald moment moet die klik wel gemaakt worden: Gaan wij er nu echt voor of niet?
Ik weet dat ze in een interview zeiden, dat ze op een bepaald moment toch een 'now or never' dinner gehad hebben.

Niet dat ik er momenteel in geloof, maar onmogelijk is het niet.

Bij Jana en Christiaan is die klik er duidelijk wel, maar toch wel een risico met dat gigantisch verschil in locatie werk, Lokeren vs Geel... riskeert zelfde probleem te gaan geven zoals vorig jaar met Candice en Merijn

Zij gaat toch niet zo simpel haar job in haar school gaan opgeven, en weet niet of hij plots goesting gaat hebben om in een ander ziekenhuis te gaan werken? ... maar elke dag die ring van A'pen dat word je toch wel héél snel beu als die eerste verliefdheid over is.

Ja idd... Ok, wederom, ze monteren het voor een stuk zo, maar bij Florence en Lien kwam het toch iets té veel aan bod: 'Ja, maar bij mijn ex-en...', 'Ja, maar normaal ben ik een knuffel-mie hoor....', 'Ja, maar de klik is er niet...'. Allemaal onder het motto 'geef je partner even een goed gevoel'... Je moet daar ook niet voortdurend op blijven hameren, denk ik dan zo.

Toch ook een vreemde insteek om je agenda's zo vol te steken. Ok, een vrijgezellen of een babyborrel, daar kan je nu eenmaal niet rond (bij dat laatste kan je partner nu toch wel mee, zou ik denken). Ook niet abnormaal dat je je sport/beweging wil hebben. Maar een afterwork drink op vrijdag (met je vriendinnen), dat kan je tijdens een 5-weken experiment nu toch wel even uitstellen, denk ik zo... Dat wijst nu toch ook niet op volle overgave.
Dat van die agenda's vond ik nu ook. Wij zijn hier al bijna 18 jaar samen en als er iets is wat belangrijk is, is het net rekening houden met elkaar en vooral tijd maken voor elkaar. Zeker die eerste weken in dit experiment is dat toch gewoon heel erg belangrijk, dat je gewoon al eens laat zien van, zie, ik heb u graag en doe moeite voor u en onze relatie.
Je moet zeker inderdaad niet alle plannen omgooien, maar eens een keertje niet gaan sporten of een after work skippen of godbetert is een dagske verlof pakken moet toch absoluut kunnen.
Je kan wel veel kleine stapjes nemen om intimiteit op te bouwen alvorens met iemand in bed te duiken natuurlijk. Al was het maar tegen iemand aanschurken op de sofa of eens bewust iemand enkele minuten knuffelen.
100% eens, je moet het ook toelaten en zelf het heft in handen nemen hierin he. Gewoon tegen uw partner in de zetel zitten, samen onder een dekentje is al heel knus en kan alleen maar de intimiteit en aantrekking bevorderen.

Dat van die agenda's vond ik nu ook. Wij zijn hier al bijna 18 jaar samen en als er iets is wat belangrijk is, is het net rekening houden met elkaar en vooral tijd maken voor elkaar. Zeker die eerste weken in dit experiment is dat toch gewoon heel erg belangrijk, dat je gewoon al eens laat zien van, zie, ik heb u graag en doe moeite voor u en onze relatie.
Je moet zeker inderdaad niet alle plannen omgooien, maar eens een keertje niet gaan sporten of een after work skippen of godbetert is een dagske verlof pakken moet toch absoluut kunnen.

100% eens, je moet het ook toelaten en zelf het heft in handen nemen hierin he. Gewoon tegen uw partner in de zetel zitten, samen onder een dekentje is al heel knus en kan alleen maar de intimiteit en aantrekking bevorderen.
Tis een simpele waarheid.
Zoveel mensen die een huis kopen, flexijobben, kinderen hebben, verbouwen, sporten en een relatie hebben.
Dan ineens verbaasd zijn als de liefde overgaat.

4de waarneming.

Weinig vooruitgang bij de m/v koppels

Christiaan en jana = Verdere achteruitgang door de schuld van Christiaan. Laat volledig de leiding over aan Jana, waarschijnlijk is niks minder aantrekkelijk voor een doorsnee vrouw dan een man die constant leding nodig heeft en zich laat domineren. Jana zou nochtans niets liever willen om zich volledig over te geven en op haar knietjes het apparaat van haar sterke, zelfzekere man te verwennen.
Joren en Lien= weinig gezien en dus geen verdere commentaar.
Jiri en Flo = Ook Jiri laat de leiding volledig, maar dan ook volledig, over aan Flo. Niet te verwonderen dat er geen vonk overspringt. Net als Jana wil Flo een sterke man die haar gewoon nu en dan op haar plaats zet, haar domme praat negeert of tegenspreekt en haar regelmatig kletsen geeft op haar heerlijke melkwitte billetjes.

5de waarneming.

Christiaan en Jana = mooi koppel, nu nog wat goede seks en alles komt in orde.
Joren en lien = Joren wil wel maar van Lien komt er bijzonder weinig. Joren gaat het binnenkort opgeven denk ik, het kan niet blijven van één kant komen.
Jiri en Flo = Jiri heeft bijzonder veel geduld met Flo; constant moeten horen dat ze geen aantrekking voelt voor hem en toch nog -tegen beter weten in- zijn best blijven doen. Zoals een vrouw mentale bevestiging nodig heeft zo heeft een man fysieke bevestiging nodig om te weten dat er wederzijdse aantrekking is. Al is Jiri ook wel niet zo goed bezig door haar constant gelijk te geven en haar op een piedestal te zetten.

En bij Brecht en Dziubi precies ook wel. Al krijg je bij dat laatste koppel vooral het gevoel dat Brecht helemaal in de wolken is. Die Dziubi is toch moeilijker te lezen.
Is er wel fysieke aantrekking bij Dziubi ?
Dziubi is groot en knap en dan is er Brecht.....tja....

Duidelijk een afstandelijke relatie:
qiCrWgm.png
Ik weet dat het roddelen is, maar die houdt wel van dit soort stoffen.
Gisteren had ze ook al een witte bloes aan met een soort borduurwerk in. Zo ouderwets!

Leuker wel, knapper niet.. 😉.
Maar een school voorbeeld van de nonnekes mentaliteit van een overgroot deel van de Vlaemsche dames die weten dat ze knap zijn. Meedoen aan zo een programma en dan in een acht slaan als er teveel fysiek contact is. Goed gedaan ‘experts’!
Awel, er is hier - zeker in het begin toen het programma werd uitgezonden - veel over die Florence geschreven. Oh, dit en Oh, dat. En daar zou ik wel eens mee willen afspreken of die zou ik wel eens naar huis willen brengen. Alle hitsige BG-ers stonden te dringen voor Florence. Maar ge ziet wel dat 'mooi' niet noodzakelijk een synoniem is van geil, bereidwillig, sexverslaafd, makkelijk-te-krijgen.

Ik weet dat Florence (zoals ze in het programma wordt getoond) zeker mijn vriendin niet zou kunnen zijn, dus ik heb er inderdaad commentaar op, maar die komt mij nu helemaal over als een onvolwassen, onzelfstandige, verwende, ...., ...., vrouw. In mijn ogen een echt kind nog.

Of dat iets met (weten dat ze) knap zijn te maken heeft, daar twijfel ik over. Maar ik kan mij voorstellen dat er een heleboel vrouwen zijn die een vent zijn kop zot maken maar zich al verkracht voelen als er een arm rond hen heen wordt geslagen.

En ik ben akkoord dat er veel is gemonteerd om de kijker aan zijn toestel te houden, maar dat kindjes-lacheske, de manier van haar gevoelens onder woorden te brengen, dat is toch niet gemonteerd.

(Maar voor de rest vind ik u een toffe hoor Florence!)

Bij Jana en Christiaan is die klik er duidelijk wel, maar toch wel een risico met dat gigantisch verschil in locatie werk, Lokeren vs Geel... riskeert zelfde probleem te gaan geven zoals vorig jaar met Candice en Merijn

Zij gaat toch niet zo simpel haar job in haar school gaan opgeven, en weet niet of hij plots goesting gaat hebben om in een ander ziekenhuis te gaan werken? ... maar elke dag die ring van A'pen dat word je toch wel héél snel beu als die eerste verliefdheid over is.
Dat wordt nog een hindernis. Nu, zowel die Candice en Merijn wilden allebei héél graag in hun eigen omgeving blijven wonen. Voor die Merijn was het eigenlijk zelfs geen optie om te verhuizen. Die vibes krijg je nu toch een stuk minder. Ook weer, het is maar wat ze tonen natuurlijk.

Tis een simpele waarheid.
Zoveel mensen die een huis kopen, flexijobben, kinderen hebben, verbouwen, sporten en een relatie hebben.
Dan ineens verbaasd zijn als de liefde overgaat.
Dit. Allemaal leuk, ambitieus zijn, drukke baan, een paar hobby's, druk sociaal leven, ... maar als je (potentiële) partner daarin op de laatste plaats komt, dan moet je misschien voor jezelf concluderen dat je niet 'in the moment' zit voor een vaste, deftige relatie. Ik denk dat dat bij veel mensen tegenwoordig toch een probleem is. Zeker in het begin van de relatie is dat toch heel belangrijk en zou dat eigenlijk ook vanzelf moeten komen. Als de verliefdheid er is, dan wil je vanzelf toch zo veel mogelijk bij elkaar zijn. Ok die verliefdheid is er nu niet, maar als je mee doet aan dit experiment, mag je toch verwachten dat je partner er wat moeite in wil steken.

Ocharme Jiri toen de vraag over sex kwam, was overduidelijk dat hij het huwelijk niet direct ging consummeren :rofl:
Hoe dikwijls moet die mens nog horen dat er geen vonk is en ze zich niet aangetrokken voelt.

Toch deelt ze telkens tijdens/na de aflevering op instagram wat 'romantische' of op z'n minst positieve foto's van hun twee.
Niets teveel zeggend maar toch is ze ermee bezig, moet toch ergens een teken geven denk ik.

Vind het echt een rare relatie tussen Jiri en Flo.

Ze reageerde bijna hysterisch omdat Jiri een berichtje stuurde toen ze hem bedankte voor die knuffel en daarna wou ze niet meer knuffelen ook in de ogen kijken is moeilijk....lol.
Ik kan het begrijpen dat er geen vonk is maar dan dat je het met alles moeilijk hebt aanrakingen, knuffelen, zoenen is er een beetje over.

Ben echt benieuwd wat het wordt tussen die 2 ik denk dat ze samen blijven maar dan na een paar maanden het gaan opgeven.

Misschien heeft Jiri een dick-pick gestuurd, dat weten we natuurlijk niet :unsure:
Of samen in bed met een glaasje champagne, terwijl ze samen terug naar de afleveringen kijken.
En ondertussen eens goed lachen met heel Vlaanderen. :tongue:

Voor de koppels is het serieus, maar voor de VTM is dit een TV programma zoals een ander. Kijkcijfers is wat echt telt.

Terug
Bovenaan