Blind Getrouwd 2022

Bwa maar zijn die ook niet verplicht tot de uitzendingen van het programma gedaan zijn om alles te laten zoals het is? En pas erna veranderen?
Perhaps :)

Joren en Lien --> Mirakels zijn de wereld nog niet uit, maar ik denk dat niemand hier er nog in gelooft.
Florence & Jiri --> Mirakels zijn de wereld nog niet uit, wie weet bloeit Florence plots open en scheurt ze de kleding van Jiri zijn lijf.
Christiaan & Jana --> Niks nieuws, dit kan nog alle kanten uit.
Brecht & Scooby-Doo --> De eerste scheurtjes in het condoom de relatie zijn een feit. Even een dipje, maar dit kan nog alle kanten uit.

Kzou die toch al langer een antwoord gegeven hebben op dat vlak, ale niet slecht maar gewoon dat ze het wat anders bekijkt.
Zijn toch normale dingen he seg.
En ook al langer teasen en aanrakingen enzo, ik snap Jiri maar is misschien net iets te braaf.

Man echt, ik heb de eerste 9 maandan dat ik mijn vriendin kende, en al voor het mijn vriendin was 24u per dag samengeleefd met haar. Dat was van de derde dag al scheten laten dat het knalde. T zou nogal wat zijn moesten die opgehouden worden. Das gelijk de eerste kras op uwe auto, voor ze erop staat zijt ge megavoorzichtig, ma eens ze er is dan maakt het geen hol meer uit. Ik zou zeggen Florence, laat em eens goed knallen.

Deze thread dient niet als vleeskeuring om denigrerend over kandidaten te praten. Die laatste zin hoort hier niet thuis.
3de indrukken geven niet zo veel info.

Christiaan en jana = waarom was dat nodig Jana om te zeggen dat Christiaan uw type niet is ? Meerwaarde ? Zelf mege-onzeker zijn over uw uiterlijk en dan maar een ander ook onzeker maken ? Toch een kleine terugslag voor dit koppel.
Joren en Lien; dat begint pijnlijk te worden...Lien zal echt moeten tonen dat ze verder wil met Joren of het is gedaan. Altijd pijnlijk om te zien zo'n welles-nietes discussie.
Weinig meer info over Jiri en Flo; kleurloos, geurloos, geen actie, geen passie....dat zal 90% zeker niks worden.
4de waarneming.

Weinig vooruitgang bij de m/v koppels

Christiaan en jana = Verdere achteruitgang door de schuld van Christiaan. Laat volledig de leiding over aan Jana, waarschijnlijk is niks minder aantrekkelijk voor een doorsnee vrouw dan een man die constant leding nodig heeft en zich laat domineren. Jana zou nochtans niets liever willen om zich volledig over te geven en op haar knietjes het apparaat van haar sterke, zelfzekere man te verwennen.
Joren en Lien= weinig gezien en dus geen verdere commentaar.
Jiri en Flo = Ook Jiri laat de leiding volledig, maar dan ook volledig, over aan Flo. Niet te verwonderen dat er geen vonk overspringt. Net als Jana wil Flo een sterke man die haar gewoon nu en dan op haar plaats zet, haar domme praat negeert of tegenspreekt en haar regelmatig kletsen geeft op haar heerlijke melkwitte billetjes.

4de waarneming.

Weinig vooruitgang bij de m/v koppels

Christiaan en jana = Verdere achteruitgang door de schuld van Christiaan. Laat volledig de leiding over aan Jana, waarschijnlijk is niks minder aantrekkelijk voor een doorsnee vrouw dan een man die constant leding nodig heeft en zich laat domineren. Jana zou nochtans niets liever willen om zich volledig over te geven en op haar knietjes het apparaat van haar sterke, zelfzekere man te verwennen.
Joren en Lien= weinig gezien en dus geen verdere commentaar.
Jiri en Flo = Ook Jiri laat de leiding volledig, maar dan ook volledig, over aan Flo. Niet te verwonderen dat er geen vonk overspringt. Net als Jana wil Flo een sterke man die haar gewoon nu en dan op haar plaats zet, haar domme praat negeert of tegenspreekt en haar regelmatig kletsen geeft op haar heerlijke melkwitte billetjes.
Ik moest een beetje overgeven in mijn mond bij het lezen van je post :puke:

Ik denk dat hier dit jaar geen enkel koppel uitkomt. Van die jongens zal er eentje zijn stad ook moeten verlaten. Zie ik precies niet gebeuren

Florence heeft toch ook echt issues hoor.

Altijd dat gedoe over die badkamer delen, d'oh je bent getrouwd (ok, met iemand die je niet kende maar hey das't concept).

Dan met dat huis. De kerel woont daar al 2 jaar als single. Ze deed precies of er woonde daar nog een of andere geest van zijn ex.

En die sleutelhanger... Ik ben zelf een vrouw en vond dat al ubermelig overkomen. Ok dat je sleutelhanger voorziet, maar kies dan toch iets waar de jongen ook mee over straat gaat durven he.

Die Jiri lijkt me echt wel een fijne kerel, maar ze passen echt niet bij elkaar.

Ik kan me zelfs niet voorstellen dat dit een spoedverpleegkundige is. Als die even flauw is in haar job dan ze nu overkomt....

Ik moest een beetje overgeven in mijn mond bij het lezen van je post :puke:
Was niet zeer fijntjes uitgedrukt maar zat wel kern van waarheid in.

Denk ook dat er daar een paar bijzitten die stiekem wel 's stevig genomen willen worden. En die mannen zijn allemaal zo'n dutsen.

Die Christiaan, Scooby en Joren zouden nog maten van mij kunnen zijn in real life.
Jiri is wat te braaf, met z'n kostuumschoenen.
Brecht, alhoewel hij wrs wel sympathiek is, niet. 😁

what up met de Jiri zijne playstation net achter zijn voordeur :laugh:
Ik zag de meute op BG al brullen:
9ba30ff7-3cfb-44f6-86b9-9fad0ca8ec20_text.gif

Terug
Bovenaan