Opnieuw, gegeven de omstandigheden doet België het niet slecht.
En opnieuw, wat had een extreme partij beter gedaan? Antwoord daar eens concreet op, jammeren kunnen we allemaal.
De slechtste begroting van Europa , *kuch*... slechter dan landen die vorige crisis aan de afgrond stonden oa SP ITA GR.
Het gaat nu net weer over die probleem begroting, logisch dus een heet hangijzer voor de oppositie.
Christ, groen en Calvo waren soms nog veel erger indertijd tegen oa NVA als oppositie.
Hoe VB zou regeren weten we niet, mogelijks niet zo bijster door gebrek aan ervaring, maar of het een ramp zou zijn? Kweet het niet, mijn glazen bol ook niet. Ze zouden ook NOOIT alleen regeren en veel water bij de wijn moeten doen denk ik als het ooit zo ver komt... Maar daar is een soort van politieke revolutie voor nodig, en een breuk met decennia lange machtsverhoudingen.
Je moet blanco stemmen en dit en dat en betogen... helpt gene zak in dit land.
Afijn liever een regering met 3-4 partijen met veel stemmen, dan een allegaartje van verliezers. Precies alsof men tijdens die coalitievorming al geen spelletjes speelt, en de Croo en Co zelf geen spelletjes spelen, yeah right ...
Als de Croo zuiver in z'n schoenen staat kan hij toch simplweg dat voorleggen?
Maar vraag me nu ook af waarop die Knack journalist zich baseert... welke berichten heeft hij gezien, zijn die publiek of niet ... hoe zit dat nu ... ?
In een me too kwestie is het ook aan velen om hun onschuld maar te bewijzen met de feiten na soms vage aantijgingen. Welcome in 2022 zeker ...
Ik vind dat alvast geen positieve evolutie, ook al ben ik sterk tegen onrecht en het aanvechten ervan ...