Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat je niet tegen iemand wil komen staan die wellicht fysiek het meeste zal winnen?Snap ook niet waarom ie telkens genomineerd werd. Sympathieke kerel. Mss iets teveel bondjes gesmeed

Verschrikkelijk is het, ik erger me er ook heel hard aan.Kan die Charlotte feitelijk ne zin zeggen volledig in de nederlandse taal ? altijd da fucking engels ertussen ...
Bwa, niet dat ik uw post niet snap of zo hé, maar ik zou ook gewoon eerst de mensen eruit willen spelen die ik totaal niet moet hebben. Ik vind het verschrikkelijk als ik bv. een hele shift moet spenderen met een collega die ik totaal niet kan hebben, laat staan als je met iemand weken/maanden onder één dak moet leven. Van zodra iedereen eruit is die ik niet moet hebben zou ik wel gaan kijken tegen wie ik het meeste kans zou maken in een finale week.Omdat je niet tegen iemand wil komen staan die wellicht fysiek het meeste zal winnen?
Hetzelfste geld voor de beste "denkers" onder de bewoners wat mij betreft.
Dat zijn de 2 variablen die bij mij ook prio zouden krijgen, om iemand naar huis te stemmen als ik een bewoner zou zijn.
En ik denk toch bij de meeste spelers die een beetje nadenken over het spel ipv te zweven op een kampsfeertje.
Op de tanden bijten en nadenken, en u niet laten leiden door emotie bij het geven van je stem imo.
Ik vind het altijd zo fake als daar iemand zegt, "ik wil met de 3 beste/leukste" overblijven.
Beter een eikel waar je het spel kan van winnen, dan je soulmate die JOUW mogelijks uitspeelt net voor de eindstreep.![]()
Vandaar dat het raar is dat Danny 3x genomineerd werd.Bwa, niet dat ik uw post niet snap of zo hé, maar ik zou ook gewoon eerst de mensen eruit willen spelen die ik totaal niet moet hebben. Ik vind het verschrikkelijk als ik bv. een hele shift moet spenderen met een collega die ik totaal niet kan hebben, laat staan als je met iemand weken/maanden onder één dak moet leven. Van zodra iedereen eruit is die ik niet moet hebben zou ik wel gaan kijken tegen wie ik het meeste kans zou maken in een finale week.

Om de 5 zinnen inderdaad de dood van haar vader bij betrekken , word vermoeiendYup en charlotte maar klagen over de anderen.. heb je haar zien meppen man... ze was gewoon iets te traag of zij had het gehad
En heel dat emotionele ivm de familie gaat er toch wel over zulle.
Hier kan ik Bart zijn mening wel in volgen.
Mijn pa is ook plotseling gestorven een paar maand terug, maar ik ben pertitent zeker dat ik daar niet zou staan shaken omdat ik daar geen foto, of andere herrineringen in dat huis heb. En ik zou er al zeker niet op afkloppen.
Op die vrijstelling zou ik wel geduwd hebben, no matter hoe duur, want je weet toch dat IEMAND zal kloppen.
Dus of jij nu het spel wint of niet met minder geld in de pot, als je niet klopt ben je die ook kwijt.
Bende bleiters man.

om om een bepaalde manier haar eigen frustraties in de handen te leggen van anderen, en dan zelf te doen alsof ze de eerlijkheid en goedheid zelve is.

Dus Miss america is echt geliefd bij het publiek? ... dammmOp Twitter veel haat tegenover Rob , Jacqueline, Chiara , Jolien .