2e gele? Moet kunnen als je nog geen kaart hebt.En daar was dan Balanta zijn 2e gele
En hij komt weer weg zonder, dees kan echt niemeer![]()
Of trekken we tegenwoordig twee kaarten voor één fout?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2e gele? Moet kunnen als je nog geen kaart hebt.En daar was dan Balanta zijn 2e gele
En hij komt weer weg zonder, dees kan echt niemeer![]()
Eerste helft had hij al geel moeten hebben2e gele? Moet kunnen als je nog geen kaart hebt.
Hij wil zeggen dat Balanta al 2 gele kaarten kon gekregen hebben, wat ook gewoon klopt2e gele? Moet kunnen als je nog geen kaart hebt.
1e helft had hij ook gewoon al 1 moeten krijgen.2e gele? Moet kunnen als je nog geen kaart hebt.
Ja dat is dus belachelijk om aan te halen. Als die al geel had had hij dit normaliter niet gedaan hè.Hij wil zeggen dat Balanta al 2 gele kaarten kon gekregen hebben, wat ook gewoon klopt
Balanta doet toch toch gewoon altijd, dat is nu eenmaal zijn "stijl". Maar idd zolang ie geen 1ste geel krijgt (wat moet ie daarvoor allemaal doen?), moeten we niet beginnen over 2de geelJa dat is dus belachelijk om aan te halen. Als die al geel had had hij dit normaliter niet gedaan hè.

Daar zou ik toch geen geld op durven zettenJa dat is dus belachelijk om aan te halen. Als die al geel had had hij dit normaliter niet gedaan hè.

Het is en blijft inderdaad Balanta, vandaar dat ik ook 'normaliter' er aan toevoeg.Daar zou ik toch geen geld op durven zetten![]()

Echt he. 0,0 gameplanEr zit toch ook gewoon zo goed als geen voetbal in bij ons, niet normaal. Erg om aan te zien
Niet moeilijk met zo'n kutmiddenveld als Nielsen - Balanta. En dan ook nog eens zonder deftige linkerflank.Er zit toch ook gewoon zo goed als geen voetbal in bij ons, niet normaal. Erg om aan te zien
Zou hier wel al lang kunnen voorstaan eigenlijk, moeten misschienEcht he. 0,0 gameplan