Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Offtopic maar ik denk elke keer als ik die naam zie aan Teklak (van, ik denk, Moeskroen?).
OT: Allez Union!
Daar mag hij z’n 2de geel
Ik ben anders geen fan van Union hoor. Vanaken staat aan zijn gezicht te zien duidelijk opgefokt op ‘t veld.
Verschil tot nu toe is dat Burgess loopt de zagen na het fluitsignaalBurgess kan toch ook een pakske zagen. Moet niet onder doen voor Vanaken
Als hij hem vol raakt maakt het nie uit hoe die voet zit hoor.Houdt zijn voet toch over de grond, is toch nooit rood.
goal kick is een doeltrap (maw als de bal terug in het spel wordt gebracht nadat de bal over de achterlijn is geweest). Nu was de bal in het spel en kan je wel buitenspel staan als de doelman de bal traptLaw 11 - Offside | IFAB
Offside in football, offside rule football, offside rule introducedwww.theifab.com
11.3
Dit kon dus geen buitenspel zijn he mannekes.
Het was een uittrap, geen doeltrap...Law 11 - Offside | IFAB
Offside in football, offside rule football, offside rule introducedwww.theifab.com
11.3
Dit kon dus geen buitenspel zijn he mannekes
Meende gij dees nu , dacht da ge iets moest raken voor een foutJa gastjes, die van Sardella was veel vuiler afgelopen weekend.
Neutrale fan met sympathie voor Union, dat mag toch?Ik snap het!
Cava, miskeken dan!goal kick is een doeltrap (maw als de bal terug in het spel wordt gebracht nadat de bal over de achterlijn is geweest). Nu was de bal in het spel en kan je wel buitenspel staan als de doelman de bal trapt
Inderdaad. Ik dacht al dat ik zot werd toen ik dit dingen hier lasgoal kick is een doeltrap (maw als de bal terug in het spel wordt gebracht nadat de bal over de achterlijn is geweest). Nu was de bal in het spel en kan je wel buitenspel staan als de doelman de bal trapt

Hoelang kijk jij al?Meende gij dees nu , dacht da ge iets moest raken voor een fout
een goei 40 jaarHoelang kijk jij al?
Die doeltrap was van Mignolet toen hij floot voor offside van Thiago. Dat kan gewoon niet natuurlijkInderdaad. Ik dacht al dat ik zot werd toen ik dit dingen hier las![]()