Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wil ik toch nog eens terug zien want daar leek mij toch niet zo heel veel aan de hand. Contact ja, maar echt duwen? Had het gevoel dat De Cuyper wel de moeite deed om eraf te blijven.Komen we goed weg want was zuiver penalty.
Al onze verdedigers op Ordenez na zien er zo onbeholpen uit.
Leek me toch wel meerdere keren contact te zijn. Misschien moet ik het nog eens opnieuw zienDat wil ik toch nog eens terug zien want daar leek mij toch niet zo heel veel aan de hand. Contact ja, maar echt duwen?
Hij bedoelt eerder dat het niet te geloven is dat zelf buitenspel staat als je doelman uittrapt. Leren opletten en sneller terug kerenGoed Marc, goed!
Op een uittrap van de grond van de doelman kan je niet offside staan.
Fout tegen de regels![]()

Veelzeggend voor Club de laatste jaren, wij spelen soms echt zoooo dom, zo frustrerend.Die fout van Balanta daar is gewoon zo achterlijk
Op dat vlak heb ik de laatste tijd echt flashbacks naar onze lange periode zonder titel.Veelzeggend voor Club de laatste jaren, wij spelen soms echt zoooo dom, zo frustrerend.
Je kan niet offside staan op een uittrap van de doelmanHij bedoelt eerder dat het niet te geloven is dat zelf buitenspel staat als je doelman uittrapt. Leren opletten en sneller terug keren![]()
OK dan, wist ik niet! Waarom floot hij dan? Dan benk ff ni meeJe kan niet offside staan op een uittrap van de doelman
Een speler wordt niet voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij de bal rechtstreeks ontvangt uit een:
• doelschop
• inworp
• hoekschop

OK dan, wist ik niet! Waarom floot hij dan? Dan benk ff ni mee