sharpshot
Well-known member
was voor de fout ervoorEn nu Odoi geel voor niet eens een fout (leek me)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was voor de fout ervoorEn nu Odoi geel voor niet eens een fout (leek me)
Was zuiver bal.Usual fout van Odoi. Chance dat hij die eerste dan in de 1e nie kreeg op Amoura
Was voor de 1e fout centraal.Was zuiver bal.
Euh ja? Dat is de regel? Het is niet omdat je balvoordeel krijgt, dit oneindig lang blijft duren.ma lol, balvoordeel geven en na balverlies niets doen en geen kaart geven?
dat oneindig duurt meestal langer dan 5 seconden of 1 pasEuh ja? Dat is de regel? Het is niet omdat je balvoordeel krijgt, dit oneindig lang blijft duren.
Volgens Aster was de tik gewoon niet hard genoeg. Die bal was voor mij wel gewoon weg, dus ik zou dat ook flauw vinden, maar misschien is dat ook een raar argument?
het balverlies had ook niets met de "fout" te maken dus dan laat je toch doorspelen?dat oneindig duurt meestal langer dan 5 seconden of 1 pas
Toch allemaal gezever dit, is gewoon zuiver penaltyDat Vanaken eigenlijk die bal gewoon buitentikt + wegloopt van doel en de bal nie onder controle heeft zal ook nie helpen in de beslissing zeker?
Allè dat een tik niet hard of zacht genoeg is kan je in de tribune ook nie bepalen natuurlijk, maar klinkt makkelijker voor de simpele voetbalsupporter
Tgoh ik vond het nog dicht genoeg na de fouthet balverlies had ook niets met de "fout" te maken dus dan laat je toch doorspelen?
Kwam ook wel gewoon te laat natuurlijk.het balverlies had ook niets met de "fout" te maken dus dan laat je toch doorspelen?
Ik zeg toch net dat ik ook ambetant zou zijn moest Rsca zo ene nie meekrijgen.Toch allemaal gezever dit, is gewoon zuiver penalty