Favoriete chips


  • Totaal aantal stemmers
    107
Spijtig zeg, had wel graag een bekerfinale Antwerp - Union gehad. Pittig parcours ook na eerst al Beveren, Standard en Genk te hebben geloot. Maar moeilijk gaat ook zoals in 2020 :biglaugh:
 
Spijtig zeg, had wel graag een bekerfinale Antwerp - Union gehad. Pittig parcours ook na eerst al Beveren, Standard en Genk te hebben geloot. Maar moeilijk gaat ook zoals in 2020 :biglaugh:
En Club eruit doet nu nog meer pijn als je ziet welke ploegen we zouden ontmoet hebben voor de finale.
 
Die moet toch duistere zaken weten over sommige mensen bij de VTM. Hoe die mag blijven opdraven, is toch onbegrijpbaar
Hebben volgens mij gewoon geen andere mensen om zulke dingen te doen. Het is algemeen gewoon een drama wat betreft de omkadering tijdens sportwedstrijd bij de VTM. Zowel in het voetbal, het wielrennen, het veldrijden als in het darts.
 
Wat een belachelijke match zeg. Ze zouden beide teams moeten diskwalificeren en KVM en Zulte de finale laten spelen.
 
Amai, wat een kutmatch was dit 🤣 gelukkig dat bartje nog scherp stond 🤩

Heizel komt dichtbij nu...
Onuachu is weg...
Nu nog een goede Europa league loting en we gaan voor den treble 😂😁
 
Trouwens wat was de rij voor bier weer ellenlang. Da's echt schandalig. 40 50 minuten wachten voor bier, slaat helemaal nergens op
 

Toch maar kleine verliezers daar. Moeten trouwens niet veel zeggen. Bij hun vliegt het dak er bij wat wind er ook af 😉
 
Scheids kan je weinig verwijten. Is me zelf alleszins niet opgevallen en ik kijk altijd met een rode bril naar onze matchen.

Over het veld hebben ze wel een punt natuurlijk. Zulke kwaliteit op bv. Union en Seraing zou toch echt niet mogen op het hoogste niveau.
 
Ik heb de eerste twintig minuten gezien (en dan in slaap gevallen), maar De Laet beukte in op Van der Heyden dus ref fluit fout, maar De Laet bleef maar misbaar maken en protesteren, ook al kwam ref even sussen. Dat je nadien de ref wat tegen kan krijgen, hoeft je dan toch op zich niet te verwonderen?
 
De spelers van Union hebben even slechte kleedkamers, en moeten ook op dat veld spelen. Toch zeer flauw om dat als excuus in te roepen.

En dat gekap op de scheidsrechters altijd ... spelers, coaches, supporters, ... Als ik hier lees ook, bij elke match gaan de meerderheid van de posts over de scheidsrechter in plaats van over de eigen spelers, de tegenstanders, het geleverde spel, ... Doodziek is deze sport.
 
De spelers van Union hebben even slechte kleedkamers, en moeten ook op dat veld spelen. Toch zeer flauw om dat als excuus in te roepen.

En dat gekap op de scheidsrechters altijd ... spelers, coaches, supporters, ... Als ik hier lees ook, bij elke match gaan de meerderheid van de posts over de scheidsrechter in plaats van over de eigen spelers, de tegenstanders, het geleverde spel, ... Doodziek is deze sport.
En spelen samen met Genk ofzo het beste voetbal van België op dat plein hé
 

Toch maar kleine verliezers daar. Moeten trouwens niet veel zeggen. Bij hun vliegt het dak er bij wat wind er ook af 😉
Toch echt lachwekkend dit.

Een slecht veld, ok, dat is moeilijk om te spelen maar wel voor elke ploeg gelijk natuurlijk.

Maar een oubollige kleedkamer, serieus? Gaan ze daar over zagen? Bende verwende prima ballerina's zeg.

En dan nog, het is dat Antwerp hun voorzitter op hun blote knietjes mogen danken, was die er niet ze speelden ook nog steeds in een stadion uit de jaren stillekes. Hell, hun ene tribune is zo oud en verrot dat er geen kat op mag én je zou ze zo kunnen gebruiken voor een vooroorlogse voetbalfilm.

Beetje een rant, niks tegen Antwerp, integendeel, maar ik vind het echt heel erg klein wat ze hier zeggen.
 
Nu komt de VAR wel tussen natuurlijk. Echt ene bende incompetente idioten zijn het.

Edit: maar we mogen geen commentaar hebben want ze worden te weinig betaald. Weer een match die in een bepaalde plooi wordt gelegd door een belachelijke scheidsrechterlijke beslissing
 
Terug
Bovenaan