Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jammer van de belachelijk uurLang geleden dat ik nog eens kleine stressjes gevoeld heb voor een voetbalmatchVeekaa!

Ik geraak er gelukkig op tijd. Thuiswerken tot 17u (Oostkamp).jammer van de belachelijk uur![]()
Hopelijk niet teveel last van de werken op de R8 bij Bissegem of je bent wel te laatIk geraak er gelukkig op tijd. Thuiswerken tot 17u (Oostkamp).
. Ook de supporters van KVM gaan er last van hebben 

Ik heb er ook zin in voor vanavond al is het wel al van 1993 geleden dat we nog eens in Genk gingen winnen. Met onze achterstand in de competitie en Europese uitschakeling is het ook de beste kans die we nog hebben op een prijs.

Vroeger kon ik ook met de fiets gaanHopelijk niet teveel last van de werken op de R8 bij Bissegem of je bent wel te laat. Ook de supporters van KVM gaan er last van hebben
Zelf sta ik er op 5 minuten met de fiets![]()
Alee, 't is 12 matchen geleden sinds we daar nog eens zijn gaan winnenGohja
Antwerp heeft in die periode 13 seizoenen niet in eerste gespeeld dus niet de meest zinnige statistiek hé![]()

Als je richting Heule rijdt, is er wel plaats in de wijken die daar liggen. Dan nog een kleine 10 minuten stappenVroeger kon ik ook met de fiets gaan
De werken vallen mee, het niet meer kunnen parkeren aan de euroshop is lastiger.
Munoz gij kieken
Ge moest nie naar binnen komen???????
Ik zie die nog wel iets pakken bij ons, in een leeg stadionRuud heerst meteen bij Zulte. Ruud![]()