Beker van België 2022-2023

Favoriete chips

• Totaal aantal stemmers
    107
Ik heb er ook zin in voor vanavond al is het wel al van 1993 geleden dat we nog eens in Genk gingen winnen. Met onze achterstand in de competitie en Europese uitschakeling is het ook de beste kans die we nog hebben op een prijs.

Ik heb er ook zin in voor vanavond al is het wel al van 1993 geleden dat we nog eens in Genk gingen winnen. Met onze achterstand in de competitie en Europese uitschakeling is het ook de beste kans die we nog hebben op een prijs.

Gohja
Antwerp heeft in die periode 13 seizoenen niet in eerste gespeeld dus niet de meest zinnige statistiek hé :unsure:

Hopelijk niet teveel last van de werken op de R8 bij Bissegem of je bent wel te laat ;). Ook de supporters van KVM gaan er last van hebben :(

Zelf sta ik er op 5 minuten met de fiets :biglaugh:
Vroeger kon ik ook met de fiets gaan :)

De werken vallen mee, het niet meer kunnen parkeren aan de euroshop is lastiger.

Twee keer aan de goal en twee keer laat ge u met kinderlijk verdedigen pakken. Terwijl het niet zo dramatisch is als de cijfers doen blijken... Boeken toe zeker?
edit: Hier wil ik overigens niet mee zeggen dat het extreem onverdiend is ofzo. Antwerp zit er enorm goed op en we laten het op bepaalde posities na om even gefocussed te zijn. Maar toch nog wat kansen geforceerd en hadden eigenlijk altijd moeten scoren.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan