Beker van België 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk ergens wel dat het hands was door dat ene beeld, maar wat een soep was me dat.

Ergens had ik ook wel medelijden met Verboomen na de match, ge zag dat dieje man echt kapot was van die beslissingen.

Laatst bewerkt:
Ik denk ergens wel dat het hands was door dat ene beeld, maar wat een soep was me dat.

Ergens had ik ook wel medelijden met Verboomen na de match, ge zag dat dieje man echt kapot was van die beslissingen.
Voor hetzelfde geld werd hij gelapt door 1 van zijn assistenten via de oortjes maar dat zullen we nooit weten.

Dat eene beeld van redelijk ver zie je de baan van de bal veranderen dus op zich terecht afgekeurd, dat hij nadien twee keer van mening wisselt is jammer.
En eerlijk Club was enorm zwak ( wel wat excuses natuurlijk ) spelers die niet topfit zijn, en heb dat al gezegd op de flank na Lang te weinig kwaliteit. Fout van odilon was er ook zwaar over zal ook weekje of drie worden op zijn minst.

Het argument : Mignolet is eerlijk en gaat zelfs op zen knieeen dus die heeft nooit die bal geraakt is toch ook hilarisch ( Quote Gertje)
Was toch gewoon handspel .Misschien heeft hij het niet gevoeld met zen handschoen .
En dat "vechten" erna lol , Lang die denkt datem iedereen een pak gaat geven met zen 70 kilo ... ja man
Goal standard is wel buitenspel

Al bij al toch ideaal voor Club. Hun seizoen zit er nu op. Spelers kunnen een lange vakantie gaan nemen. Titel is toch al binnen. Kan raar lopen, week geleden nog op 3 fronten actief.

Ik ben altijd redelijk mild voor de refs, en ook hier verwijt ik ze niet zo veel, behalve het afkeuren/goedkeuren/afkeuren natuurlijk.

Fout ligt volledig bij de de keuze om geen Var te hebben, daar kunnen de refs op het plein niets aan doen en die zullen ook wel slecht geslapen hebben wrs.

Prestatie van Club was zwak gewoon. Constant lange ballen en niets van combinaties. Lang en Vanaken zwak... Kortom corona heeft er ferm ingehakt en op 1 week tijd alles om zeep, waar we toch wel het corona excuus over mogen inroepen.
We waren echt als een machine bezig daarvoor. De uitkomst kon uiteraard ook zo geweest zijn zonder, maar dat had het toch zeker niet alle schijn naar.

Hoewel Dost volgens mij ook heel belangrijk is en die missen we nu ook, en das niet door Corona.

Moesten ploegen ook eens aan het zelfde zeil trekken tov arbitrage... ipv nu en dan eens een trainer die klaagt na misgelopen punten. Ploegen die blij zijn dat er fouten gemaakt worden, want voetballend kunnen ze het niet en zo krijgen ze af en toe toch eens een cadeau.
VAR verdoezelt een beetje dat we nog steeds met veel slechte refs zitten, zelfs los van die fases match niet onder controle toch? Ene overtreding na de andere. Zonder VAR is het ieder weekend dit gedoe, zeer blij dat het er is tbh.

Ref had de eerste helft al de match kapotgefloten door het niet trekken van kaarten bij een helft vol overtredingen door beide ploegen en dan net voor de peuze enkele willekeurige te trekken. De rode was wel terecht.
Het was duidelijk dat ze het niet onder controle hadden.
Maar goed, net zoals een speler dat kan hebben , heeft de ref gewoon een slechte match gespeeld. Punt.

Soit, ik stoorde mij meer aan het opgefokte haantjes gedrag op het veld dan aan de afgekeurde / toegestande goals.
Dat zijn nu eenmaal menselijke fouten. En eerlijk, ik mis de periode toen er nog geen sprake was van var.
Dat iedereen nu naar binnenstormt om te beelden te gaan bekijken met alle trekwerk vandien, is een onrechtstreeks gevolg van de introductie

Ref had de eerste helft al de match kapotgefloten door het niet trekken van kaarten bij een helft vol overtredingen door beide ploegen en dan net voor de peuze enkele willekeurige te trekken. De rode was wel terecht.
Het was duidelijk dat ze het niet onder controle hadden.
Maar goed, net zoals een speler dat kan hebben , heeft de ref gewoon een slechte match gespeeld. Punt.

Soit, ik stoorde mij meer aan het opgefokte haantjes gedrag op het veld dan aan de afgekeurde / toegestande goals.
Dat zijn nu eenmaal menselijke fouten. En eerlijk, ik mis de periode toen er nog geen sprake was van var.
Dat iedereen nu naar binnenstormt om te beelden te gaan bekijken met alle trekwerk vandien, is een onrechtstreeks gevolg van de introductie
Voor de referee is het inderdaad niet evident, maar zoals je zegt heeft hij veel te laat gereageerd om eens een kaart te trekken. Nu, schuld ligt in mijn ogen bij de beslissing geen var te gebruiken, dan bij de referee zelf. De hele competitie lang worden ze op de vingers getikt omdat ze te snel fluiten, dat ze de var tijd moeten geven voor analyses, etc. Hun focus wordt dan ook wat "verslapt" omdat er toch een var is. En opeens is er voor bekermatchen geen var meer en moeten ze weer zoals vroeger fluiten.

Dat haantjesgedrag is dan weer een rechtstreeks gevolg van je bestolen te voelen. In omgekeerde situatie zou hetzelfde gebeuren (en gelukkig dat er nu niet eens supporters waren). Ik vind het ook vervelend al dat aggressie op momenten, maar kan wel begrijpen waarom.

En ook dat dat fcb gewoon een heel slappe match heeft gespeeld. Bojna geen dreiging van chong, van den brempt en badji bijna onzichtbaar, etc. Dat is allemaal spijtig.

Dit zag je toch gewoon van mijlen ver afkomen nadat ze met hun zever afkwamen van zonder VAR te spelen omdat het anders niet eerlijk zou zijn tov Eupen-Gent he? De bond/pro league schiet hier gewoon in zijn eigen voet en zet zijn scheidsrechters dik te kakken.
Los daarvan had de scheids de match al totaal niet onder controle en gaat daar dan wat zitten af/goed/afkeuren. Sorry, maar dan ben je ook gewoon niet capabel genoeg om zo'n match te leiden. En daar gaat geen VAR ter wereld iets aan kunnen veranderen hoor.

In elk geval is Club idd bestolen maar als die 2 fase's beslissend zijn over een match tegen een Standard dat al een heel seizoen de stenen uit de grond loopt te zuigen, en nu ook niks waard was, moet je toch ook naar jezelf kijken als onbetwiste leider vind ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan