1 matchIs de halve finale heen en terug of maar 1 match?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 matchIs de halve finale heen en terug of maar 1 match?
Voor hetzelfde geld werd hij gelapt door 1 van zijn assistenten via de oortjes maar dat zullen we nooit weten.Ik denk ergens wel dat het hands was door dat ene beeld, maar wat een soep was me dat.
Ergens had ik ook wel medelijden met Verboomen na de match, ge zag dat dieje man echt kapot was van die beslissingen.
Tja , soms maken ze nog fouten bij de VARAls er VAR is: omg die kunnen er niets van schaf heb af
Als er geen VAR is: omg waarom is er geen VAR!

Het kan bijna niet anders. Hij is niet op eigen initiatief veranderd naar toch goal, dat lijkt mij onmogelijk.Voor hetzelfde geld werd hij gelapt door 1 van zijn assistenten via de oortjes maar dat zullen we nooit weten.
We hebben hem!Ik wacht nog op de eerste post met de verwijzing naar de handsbal van vormer en karma![]()
Voor de referee is het inderdaad niet evident, maar zoals je zegt heeft hij veel te laat gereageerd om eens een kaart te trekken. Nu, schuld ligt in mijn ogen bij de beslissing geen var te gebruiken, dan bij de referee zelf. De hele competitie lang worden ze op de vingers getikt omdat ze te snel fluiten, dat ze de var tijd moeten geven voor analyses, etc. Hun focus wordt dan ook wat "verslapt" omdat er toch een var is. En opeens is er voor bekermatchen geen var meer en moeten ze weer zoals vroeger fluiten.Ref had de eerste helft al de match kapotgefloten door het niet trekken van kaarten bij een helft vol overtredingen door beide ploegen en dan net voor de peuze enkele willekeurige te trekken. De rode was wel terecht.
Het was duidelijk dat ze het niet onder controle hadden.
Maar goed, net zoals een speler dat kan hebben , heeft de ref gewoon een slechte match gespeeld. Punt.
Soit, ik stoorde mij meer aan het opgefokte haantjes gedrag op het veld dan aan de afgekeurde / toegestande goals.
Dat zijn nu eenmaal menselijke fouten. En eerlijk, ik mis de periode toen er nog geen sprake was van var.
Dat iedereen nu naar binnenstormt om te beelden te gaan bekijken met alle trekwerk vandien, is een onrechtstreeks gevolg van de introductie