Beker van België 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bon als ge Simon hoort beseffen de spelers ook niet dat een VAR nie mag tussen komen alst het niet clear is.
Dus tafel plakt als de ref heeft beslist
Ge beseft zelf hopelijk wel dat ze heel dat clear error bullshit verhaaltje alleen maar gebruiken om zichzelf er achteraf uit te lullen als ze (de var) een fout maakt e?

Ik heb wel nog altijd geen duidelijkheid waarom er geen VAR was. Klopt het dat dit enkel was omdat ze in Eupen niet de middelen hebben om die te zetten?

Ge beseft zelf hopelijk wel dat ze heel dat clear error bullshit verhaaltje alleen maar gebruiken om zichzelf er achteraf uit te lullen als ze (de var) een fout maakt e?
Als gij dat wilt geloven moogt ge dat doen 🙂

Ref fluit hands. Op de beelden kunt ge hem op een beeld wel volgen, het andere spreekt hem tegen.
Dus kunt niet tegen de beslissing van de ref ingaan op basis van de beelden en opeens het doelpunt goedkeuren.
Of hoe zou gij dit beslissen als VAR ?

1 ding is zeker, covid heeft ons deze uitschakelingen gekost. Wie dat heeft binnengebracht heeft ons geld gekost (zeg niet dat die er zelf aan kon doen). Maakt het er niet minder erg op maar ja, wel meest acceptabele excuus om er uit te liggen, acceptabeler dan manier waarop we bekerfinales verloren. Hopelijk laten we in de competitie het hoofd nu niet hangen.

't is jammer dat die corona de flow er keihard uitgekletst heeft e. Ik hoop van ni, maar dit is volgens mij niet op 1-2 matchen opgelost. Hoe lang is Dost trouwens out?

Het beeld dat ze toonden in de studio geeft ook gewoon wel aan dat het duidelijk hands is. Je ziet zelfs Mignolet zijn arm plooien/bewegen waar de bal hem raakt.

Als gij dat wilt geloven moogt ge dat doen 🙂
Als gij dat wel gelooft zijt gij een goedgelovige ziel, voorbeelden legio waar frank het begrip clear error misbruikt om zen scheidsrechters vrij te spreken van zonde. Is ook in bv extra time al genoeg discussie over geweest.

In zo'n geval hoort een VAR de scheidsrechter altijd naar het scherm te roepen zodat die in eer en geweten een beslissing kan maken, iets wat die nu duidelijk niet gedaan heeft hence zen getwijfel. Nee, ah jawel, ah nee toch niet. VAR beslist niks trouwens voor moest ge het niet weten, de beslissing ligt altijd bij de scheidsrechter op het veld, buitenspel uitgezonderd omdat dat zwart wit fases zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het beeld dat ze toonden in de studio geeft ook gewoon wel aan dat het duidelijk hands is. Je ziet zelfs Mignolet zijn arm plooien/bewegen waar de bal hem raakt.
net zoals het buitenspel ook duidelijk is,... mag je dan ook wel vernoemen (hands Mignolet was trouwens totaal niet te zien op de eerste herhalingen op tv, vandaar menig reactie hier)

Omdat het ook gwn hands was? Hoeft ge geen communautaire zever bij gaan halen
Ja nu uiteindelijk is iedereen het er over eens (Inc Clement trouwens)
Maw Mignolet is n leugenaar 😝
Dat van die Walen heb ik er al maar bij gezet omdat ik wist dat die reactie toch geen volgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan