Beker van België 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voelde ge natuurlijk aankomen zoiets van het moment dat ze aangekondigd hadden dat er geen VAR ging zijn. Lekker belgisch alweer zoiets.

Niet zo slim om van beslissing te veranderen natuurlijk. Maar op zich geen gemakkelijke beslissing zonder VAR.
Mignolet zijn armen zijn wel waar ze niet moeten zijn, ook al denk ik dat hij de bal waarschijnlijk niet raakt maar toch moeilijk te zien op de beelden en dus nog moeilijker in real time.
Hoe kan het dat er geen VAR aanwezig is?

Wel pijnlijk voor Club. Op een week tijd van spelen op 3 fronten naar 1. Hopelijk ziet de Pro League nu ook in hoe belachelijk het was om geen VAR toe te laten voor de wedstrijden waarbij het wel kon.

Waarom keurde hij die dan wel ineens goed? Dat begrijp ik vooral niet. Een foute beslissing kunt ge altijd nemen, maar al het gedoe achteraf is echt amateuristisch.

Zwakke tweede helft. Maar DE rode draad van dit seizoen blijft toch, hoe zwak de refs fluiten.

Ploegen die constant lopen schoppen en smijten komen daar toch al te vaak goed mee weg. Niet door malafide refs, maar gewoon door incompetentie. Is het niet de rol van de ref om de spelers te beschermen?

En dan mag zo een Visser bv een Europese match fluiten, nadat hij de week ervoor een 30 tal foute belsissingen nam in de Belgische competitie ...
Profetische woorden

De beelden zijn ook niet 100% duidelijk en als dat heel licht tegen zijn hand gaat dan voelt Mignolet dat zelfs niet eens

Gert Verheyen dacht ook eerst aan hands, scheids daarom zo zwart maken hier amaai

Niet zo slim om van beslissing te veranderen natuurlijk. Maar op zich geen gemakkelijke beslissing zonder VAR.
Mignolet zijn armen zijn wel waar ze niet moeten zijn, ook al denk ik dat hij de bal waarschijnlijk niet raakt maar toch moeilijk te zien op de beelden en dus nog moelijker in real time.
Mignolet is aan het vallen, ik vind dat hij het nog heel goed doet om zijn armen weg van de bal te houden

Doet er niets toe, Standard heeft niets gecreërd, 1 kans en 1 goal. Dit was gewoon een geldig doelpunt en dus gewoon pure diefstal.
Doet er niets toe, astemblieft zeg, doet er net heel veel toe. Dat we toevallig een goal maken en die afgekeurd wordt (alsof dat nog nooit gebeurt is) en alles is vergeten?
Je beseft toch dat we amper iets gedaan hebben deze match en zowat gans onze frontlinie uitermate zwak was?
Mignolet zijn armen zijn wel waar ze niet moeten zijn, ook al denk ik dat hij de bal waarschijnlijk niet raakt maar toch moeilijk te zien op de beelden en dus nog moelijker in real time waarschijnlijk.
Zonder veranderen van beslissing (wat natuurlijk stom is) is dit toch perfect te rechtvaardigen dat de/een scheids dit afkeurt?
Het grote probleem is hier toch niet de scheids zelf imo, wel de bond/het gemis van de VAR, zo simpel is het.

Op zich op de live beelden lijkt hij hem te raken.

Gewoon dom om die opeens goed te keuren.
VAR zou toch nx veranderen uiteindelijk want geen duidelijke beelden
@BleKKie chapeau, nuchtere reactie.

Ach ja, Club was zwak vandaag, duidelijk nog last van Corona, ... volle focus op titel nu, liefst met zo groot mogelijke voorsprong

Dat de scheids hands ziet, tot daar aan toe, de bal is heel dicht bij de handen van Mignolet dus hij moet in een fractie van een seconde de beslissing nemen. Maar als je ze afkeurt, blijf dan bij je beslissing ipv ze nog een paar keer om te draaien.

Lijkt mij toch hands op de laatste beelden die ze tonen hoor :ROFLMAO:. Het afkeuren, goedkeuren en dan weer afkeuren is wel amateuristisch natuurlijk.

Met VAR ging de scheidsrechter wellicht niet gefloten hebben want kon hij nooit deftig zien lijkt me. En waarschijnlijk ging de VAR dan ook niet tussengekomen zijn

Op het ene beeld hands op de andere beelden niet. Nu ja als je verliest van dit Standard kan je enkel nog maar naar jezelf kijken. Corona zat nog in de kleren waarschijnlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan