Aflevering 7: La storia della Talpa. Wie gaat door naar de finale?

Tussentijdse pol: Wie is de mol 2024?

• Totaal aantal stemmers
    105
  • Opiniepeiling gesloten .
Jammer dat die verdubbelaars een grote flop waren, was het niet de bedoeling dat er nog konden gevonden worden? Misschien heeft de mol er wel veel weggemoffeld. Maar net zoals vorig seizoen met hun bv heeft hun "nieuwe toevoeging" weinig meerwaarde.
Die mol pop leek met dat baardje wel hard op Michael btw🤔

Michael wordt het meest geframed als mol, Senne verdient het minste geld en houdt zich meer op de achtergrond.
Bernard is er ook nog.

Ik gok op Senne.

Ik weet dat er veel haat is tegen Lolo, maar ik kon wel appreciëren hoe die tussen de soep en de patatten zo effortless mensen kon beledigen :rofl:

Coco die het gezicht van een duif heeft.
Bernard die er dit keer anders uitziet, én lekker ruikt.

Wat een aflevering :rofl:. Hoe fucking random :lol:

Ze kunnen het echt alle drie nog zijn wel. Bernard en Michaël doen wel altijd het meest visibel dingen fout ...

Wel vreemd: Senne vertelt dat hij door de vrouw van Bernard werd ontvangen terwijl de mama een dutje deed, maar in het filmpje zien we duidelijk de mama de deur openen?

En wat als Bernard die auto had gekozen?

Senne is de mol ;-)

Haha hoe geniaal is Bernard? Zo chaotisch uw verhaal vertellen terwijl het voor ons als kijker toch echt obvious is dat dat de waarheid is? Ze kennen Bernard nu toch ondertussen :rofl: Ze zijn daar allemaal los ingetrapt. Heerlijk vond ik dat.

Wel vreemd: Senne vertelt dat hij door de vrouw van Bernard werd ontvangen terwijl de mama een dutje deed, maar in het filmpje zien we duidelijk de mama de deur openen?

Senne is de mol ;-)
Dan had Bernard in bad gezeten met zijn eigen ma, het verhaal zou op die manier even absurd zijn geweest

Senne is de mol ;-)
Zou nog het meest makkelijke geweest zijn, een badje nemen met uw eigen moeder. Er kunnen amper strikvragen worden gesteld (inrichting huis, huisdieren) en toch is de kans groot dat niemand u gelooft.

Schitterende tweede opdracht :love: . Al is er een leven voor en na Stephanie bij de mol :cry: .

Hoe leuk de gebeurtenissen nav van de tweede opdracht waren, eigenlijk stelde de tweede opdracht zelf niet veel voor. 4 verhalen, met al dan niet de intentie om te misleide, met een mol ertussen, waar je zowel als,kandidaat en als kijker eigenlijk maar aan het gokken bent. Qua strategie zat daar toch niet veel in.

Hoe leuk de gebeurtenissen nav van de tweede opdracht waren, eigenlijk stelde de tweede opdracht zelf niet veel voor. 4 verhalen, met al dan niet de intentie om te misleide, met een mol ertussen, waar je zowel als,kandidaat en als kijker eigenlijk maar aan het gokken bent. Qua strategie zat daar toch niet veel in.
Bernard, Charlotte en Michaël vond ik nochtans als kijker duidelijk genoeg. Enkel bij Senne twijfelde ik omdat dat gewoon in de eerste plaats al een vrij absurd gegeven is.

Charlotte was veel te vaag allemaal waardoor ze duidelijk aan het hopen was dat ze haar niet zouden geloven. Bernard was vintage Bernard met het creëren van chaos waardoor het gewoon duidelijk was dat zijn verhaal klopte. En die opdracht van Michaël vond ik in de eerste plaats al vrij onwaarschijnlijk om uit te voeren waardoor het voor mij al vrij duidelijk was dat dat een leugen was.

Vooral dat ze bij Bernard daar alle drie los intrappen terwijl je die ondertussen toch echt wel moeten kennen vond ik toch vrij vreemd.

Vooral dat ze bij Bernard daar alle drie los intrappen terwijl je die ondertussen toch echt wel moeten kennen vond ik toch vrij vreemd.
Bij mij was met de trein op de boot toch ook een dik 'no way' moment

Michael zijnde zou ik wel jaloers zijn dat ik daar wat moest zitten niksen.
Senne beleefde eigenlijk ook maar een dikke kutdag waar niets in gebeurt en bestaat uit gewoon veel wachten, wat uiteindelijk wel leuke tv-beelden oplevert, maar om zelf te beleven toch dik klote.

Leuke proeven weer die resulteren in leuke aflevering.
Toffe mensen ook in de finale.

Hoh ja, Senne kan toch zeggen dat hij het meest surrealistische moment ooit in De Mol heeft meegemaakt :lol:. Ik vond dat een te goeie mop om niet waar te zijn. Bij Bernard had ik ook meteen door dat hij de waarheid sprak, maar met zijn chaos heel bewust probeerde de anderen op een fout spoor te zetten. Ik moet wel zeggen dat ik ook even twijfelde met die boot op de ferry, maar dat is dus blijkbaar echt een ding daar. Charlotte kon dit keer minder goed liegen, haar enthousiasme schemerde te veel door. Enkel bij Michael vond ik de leugen wel overtuigend.

Wel blij dat dit keer er geen vrijstelling te winnen was in de voorlaatste aflevering.

Senne heeft eigenlijk niet veel fout gedaan deze aflevering, stuurt bij de poppen uiteindelijk toch in de juiste richting en geeft toch veel goeie antwoorden tegenover Bernard, geeft nog aan dat er een lift is en telt dan nog het juiste aantal trappen waardoor ze op tijd op het juiste adres komen. Als mol tel je daar toch een trap teveel en is het klaar? Bij Michael ging wel weer veel mis.

Michael staat ook het laagste in de follow the money theorie volgens mij, Bernard en Senne hebben ook allebei verdubbelaars opgevist in de eerste aflevering, geen idee waarom je dat als mol zou doen?

Vond het verder ook wel een goeie aflevering.

Laatst bewerkt:
Bij mij was met de trein op de boot toch ook een dik 'no way' moment
Ja, op dat moment was ik toch aan't denken "hou uw leugens een gvd geloofwaardig"

Maar dan zie je effectief een trein op een boot :lol: nooit zelfs maar van gehoord

Voor de eerste keer ooit zit ik vanaf dag 1 op iemand en zit die er in de finale nog in :laugh: (Michael)

Ik zou het niet weten. Al lijkt Senne misschien nog wel de meest logische. De andere 2 vallen teveel op, ze slagen er telkens toch in veel te verprutsen.

Michael deed het tijdens de repetitie heel goed (vooraf geoefend?), zodat hij ook automatisch naar voren geschoven werd, om het dan tijdens de voorstelling toch ook deels te verpesten.

Benard die weer veel foute antwoorden gaf, of goede antwoorden van Senne in twijfel begon te trekken. Bovenop de kathedraal zette hij dan weer heel veel extra stappen (al kan dat ook in the heat of the moment onbewust zijn)

Dat moment op die kathedraal is wel heel makkelijk voor de mol. Senne en Bernard waren daar gescheiden, zij konden makkelijk nog wat extra stappen zetten zonder dat de andere het zag.

Ha, dit heeft mijn zondag toch de nodige highlight gegeven. Pieterjan die het hosanna komt preken als de ware nostradamus :ROFLMAO:

Kaarsen flakkerden zwak in het kleine kamertje. Op tafel en op de vloer lagen stapels boeken over astrologie, geneeskunde en vorige seizoenen van De Mol. Daarnaast stond een messing driepoot, en tussen al die spullen zat de bebaarde Pieterjan d'Hasselt.

Hij krabbelde zijn voorspellingen met inkt op papier.

In cryptische bewoordingen vertelde hij over gebeurtenissen die twee handen vol afleveringen in de toekomst lagen.

Zo schreef hij een vierregelige vers (kwatrijn) waarmee hij zichzelf onsterfelijk maakte:

Voor mij is het zo klaar als een klontje:
Bernard is de mol.
Voor mij mag het programma
hier stoppen.

Terug
Bovenaan