Aflevering 1: Welkom in Arizona

Voelt wel als een scripted stunt aan…
Denk vooral dat veel "echte" deelnemers met strategie en tactiek bezig zijn van in het begin, vooraf weten hoe aanpakken en wat doen etc. En dat iemand als Simoni daar minder mee bezig is, en zo al minder kans heeft om er lang in te zitten.

Hij zegt het zelf ook: "ik heb er niet veel in geschreven". De rest zit daar waarschijnlijk al met bladzijden en bladzijden...
 
En ligt juist em der al uit. :laugh: Nuja, het zou even hard gesucked hebben voor ieder ander, tis niet dat zn statuut van BV hem enig voordeel opleverde voor een show als deze.

Ik herinner me trouwens dat Gilles deze aflevering nog zei dat, wie voor zichzelf kiest, een groot risico neemt. Hopelijk is dat een hint dat ze de opdrachten nu meer proberen te richten op het groepsgevoel ipv eigen bewind te gaan want dat was mijne kniesoor ne beetje met de vorige series. Er werd te gemakkelijk voor pasvragen/vrijstellingen gegaan en te weinig voor groepspot. Nuja, niet dat er nu al veel inzit...
 
Denk vooral dat veel "echte" deelnemers met strategie en tactiek bezig zijn van in het begin, vooraf weten hoe aanpakken en wat doen etc. En dat iemand als Simoni daar minder mee bezig is, en zo al minder kans heeft om er lang in te zitten.

Hij zegt het zelf ook: "ik heb er niet veel in geschreven". De rest zit daar waarschijnlijk al met bladzijden en bladzijden...
In het begin blijft het toch vooral gokken he.
 
Rant incoming: was ik mooi beneden de mol aant kijken, tijdens pauze en kutreclame naar boven in bed verder kijken met vriendin: lees, van digibox naar tv met ci module. Net als het stuk met lieselot komt voor de TV, zegt die dat mijn signaal gecodeerd is, dus zwart beeld... tv opnieuw opstarten, ik zie een groen scherm bij iemand
.. hop, spanning weg maar beeld hangt, frustratie omhoog en beeld niet meer aan te zetten.

Besloten om alles via de yelo app te doen op mijn chromecast, MOET ik VERPLICHT die fucking 2 reclameblokken opnieuw zien. Ja, die zijn nu bezig terwijl ik dit typ...

Ik had al een grote haat voor verplichte reclameblokken maar dit slaat alles! Motherf....

Als iemand een CI+ module zoekt en een coax kabel, ga maar onder mijn raam zoeken.
 
Niemand die zich nog ‘het oranje scherm’ herinnerd waar veel tamtam over was, maar uiteindelijk niks betekende voor dit programma…? weer gewoon een idioot marketing truckje om veel gratis mond-aan-mond-reclame te hebben.
 
Hoewel de BV op zich wel goed pakte, blik dat het na de 1ste aflevering al gedaan is.

Leuke eerste aflevering, ziet er een toffe groep uit. Bij de terugkeer van Lieselot zag je toch meteen de psychologische spelletjes.
 
Mag ik een West-Vlaming aan de lijn? What the fuck... het is triest wanneer in een mainstream programma als De Mol, kandidaten gewoon in een moeilijk tot voor insiders niet verstaanbaar dialect, onderling gaan communiceren... En dan nog bewust andere kandidaten gaan uitsluiten in opdrachten.

Ik verwacht echt geen standaardtaal zonder accent, kan ik zelf ook moeilijk, maar nog ergens voor iedereen verstaanbare tussentaal zou handig zijn, toch in entertainmentprogramma's op de nationale televisie.

Voor de verstaanbaarheid voor Niet-West-Vlamingen zou het leuk zijn dat dit niet meer herhaald wordt.

EDIT: aangepast om niet meer als beledigend geïnterpreteerd te kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan