Lijkt me iemand die in zo'n groep niet de confrontatie durft aangaan.Zal dit stukje straks eens even opnieuw bekijken. If so, héél zwak van Lynn dan![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me iemand die in zo'n groep niet de confrontatie durft aangaan.Zal dit stukje straks eens even opnieuw bekijken. If so, héél zwak van Lynn dan![]()
Ik vind de meeste kandidaten redelijk irritant en de opdrachten wat flauw. Nog wat slapstick met olijven plukken op een gladde ondergrond, kijk de kindjes eens lachen hahaha. Waarom heb jij maar 1 bal. De messias van Hullehem. Enz.Ik denk dat je niet helemaal mee bent. Als ze Bernard daar wegstemmen dan zit er meer geld in de pot en wordt er gewoon iemand anders verantwoordelijk voor de verdubbelaars.Maar dan kan je het geld niet verdubbelen en kan Gilles aan het einde zeggen dat de mol weer fantastisch werk heeft geleverd met de (historisch) lage groepspot.
Goh ja, ik herken mezelf wel wat in Lynn: in eerste instantie vooral observeren. Hoeveel te minder je zelf zegt, hoeveel te meer info je voor jezelf houdt in die situaties.Ik vond het vreemd dat Lynn niet inpikte op Bernard zijn "grote tip", want ze keek in ieder geval wel verbaasd.
Geen idee of de mol effectief geplaatst werd in de openingsproef, want als je die theorie doortrekt, dan had de mol in het bootje of aan de mast moeten hangen, toch? > €8000 niet in de pot.Als mol hang je het best aan 1 van de 2 kanten van het schip, om zo te zorgen dat die 3 kandidaten niet vrij komen -> 4000 euro dat niet in de pot komt.
Huh?Geen idee of de mol effectief geplaatst werd in de openingsproef, want als je die theorie doortrekt, dan had de mol in het bootje of aan de mast moeten hangen, toch? > €8000 niet in de pot.

Wel, als zij als eerste op het dek waren, konden ze toch direct op de knop drukken en de andere 8 kandidaten buiten spel zetten. Maar ja, de vragen beantwoorden ging precies niet zo vlot bij Philippe
- wellicht met opzet.
In theorie valt er zo het meeste geld niet in de pot te steken maar daar ben je volledig afhankelijk van je medespeler om die snel beneden te krijgen, als mol heb je daar geen controle over snel op de boot zitten, enkel over niet op de boot geraken.Wel, als zij als eerste op het dek waren, konden ze toch direct op de knop drukken en de andere 8 kandidaten buiten spel zetten. Maar ja, de vragen beantwoorden ging precies niet zo vlot bij Philippe- wellicht met opzet.
Zei ik ook direct tegen mijn vriendin. In Café de Mol achteraf werd het trouwens ook gezegd door Celine Van Ouytsel, daar was ik wel aangenaam door verrast.Dat er trouwens kandidaten zijn die afduwen bij 37 seconden snap ik niet, of je kijkt alles uit of je drukt toch direct?

Ik zei dan ook letterlijk: in theorie.In theorie valt er zo het meeste geld niet in de pot te steken maar daar ben je volledig afhankelijk van je medespeler om die snel beneden te krijgen, als mol heb je daar geen controle over snel op de boot zitten, enkel over niet op de boot geraken.
- Philippe lijkt me niet dom, speelt alleen 'dom' door zich zo verdacht te willen maken. Stel dat hij tijdens de selectieprocedure en dus door de makers wél als een betere quizzer werd aanzien, dan was het toch niet zo'n slecht idee om de mol in dat bootje te zetten?Wat dan weer ideaal is om te doen als Mol, je initieel onverdacht maken door mogelijks nutteloze verdubbelaars te pakken.Ik vond net dat Senne wel hard pushte om niet lang te wachten op de boot. En pakt ook een verdubbelaar mee. Denk niet dat de mol er ooit baat bij kan hebben dat er veel verdubbelaars zijn, waardoor ik Senne en Bernard eigenlijk al uitsluit.