Trouwens, Philippe.

Dat je gebrekkige voetbalkennis hebt tot daar aan toe, maar Real MADRID zeggen over een vraag over de Italiaanse voetbalcompetitie :rofl: Dan is niet alleen je voetbalkennis waardeloos, maar ook je aardrijkskunde.
 
Trouwens, Philippe.

Dat je gebrekkige voetbalkennis hebt tot daar aan toe, maar Real MADRID zeggen over een vraag over de Italiaanse voetbalcompetitie :rofl: Dan is niet alleen je voetbalkennis waardeloos, maar ook je aardrijkskunde.
Is dat gewoon geen kwestie van mensen te laten denken dat je de mol bent door opzichtig te mollen terwijl je zelf de echte mol zoekt?
Diksmuide als kustgemeente was ook wel...
 
Is dat gewoon geen kwestie van mensen te laten denken dat je de mol bent door opzichtig te mollen terwijl je zelf de echte mol zoekt?
Diksmuide als kustgemeente was ook wel...
Goh, lijkt me in dit geval toch wel zeer extreem nee? Plus hij maakt zich dan 'verdacht' bij slechts één kandidaat.

Die Lynn ziet er mij ook geen domme uit dus ik geloof ook niet dat zij daar zelfs zou intrappen. Al kan hij dat op die moment natuurlijk niet inschatten, maar om die tactiek toe te passen op één enkele persoon lijkt me een beetje vreemd.
 
Ik denk dat dit wel een heel sterke groep is. Weinig deelnemers die over zich heen gaan laten lopen, uitgezonderd de kandidate die geen vrijstellingen nam (naam vergeten).
 
Top eerste aflevering top kandidaten top proeven.

Kerel die niet tot aan die minuut geraakte bij dat vasthangen aan de boot irriteerde mij wel enorm. Zou wel prima de mol kunnen zijn.
 
Is dat gewoon geen kwestie van mensen te laten denken dat je de mol bent door opzichtig te mollen terwijl je zelf de echte mol zoekt?
Diksmuide als kustgemeente was ook wel...
Was toch gewoon sprake van ‘serie A’, ik weet\wist ook niet dat dit over de Italiaanse competitie gaat.
Die Philippe ken ik toch van ergens, of is er een acteur die op hem trekt ofzo? Bekend voorkomen allesinds.
 
Charlotte kwam niet zo sympathiek over, nee. Niet enkel het lockdownfeestje maar de “duivengezicht”-opmerking was ook best … vreemd.

Kan wel eens de mol zijn trouwens. Zat 2x in een goede positie bij de proeven. En haalt in de laatste proef toch ook 2k uit de pot door verkeerdelijk aangeduid te worden.
 
Uma 2, uhm Charlotte mag er snel uit. Fier zijn dat ze lockdownfeestjes bezocht terwijl er oversterfte was door overbezette zorg. Wel wat typisch aan die yogasnuif generatie ook denk ik.
Ik denk dat elke generatie wel wat dingen deed die niet oké waren volgens de regels in die bizarre periode.

Fijne eerste aflevering! En Sicilië staat weer wat hoger op de bucketlist.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Leuke eerste aflevering. Zoals voorspeld was heel dat '2' gedoe niks baanbrekend.

Leuke groep ook. Al straalt die Charlotte wel een serieuze k*t-wijf-gehalte uit, en Gillian lijkt me nen heel plezante in de omgang maar pakte totaal niet op TV. Blij met de andere 8!

Afgaande op de proeven zou ik als mol (1) aan de zijkant van het schip willen hangen, (2) bij de dansproef zitten en (3) niet in de running willen zijn om de dubbelaars te bewaren. Blijven enkel Charlotte, Coco en Michaël over.

Voorlopig zegt mn gevoel Michaël. Om in heel de vibe van nummer '2' te blijven: hij heeft 2 puntjes op de 'e' EN is de 2'de boomverzorger. Dit lijken me ook zo typische eye-rolling mol-clues.
 
Terug
Bovenaan