Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees hier dat de G4 55 en 65 ook niet met voet komt, je moet die apart kopen. Of aan de muur hangen. Dus dat is dan nog eens 200 euro. Het is zeker een mooie TV maar heel duur.De G4 is niet zo'n grote upgrade tegenover de G3.
De G3 is inderdaad enkel met muurbeugel. Zit wel heel strak aan de muur, maar dan moet je de kabels natuurlijk wel netjes kunnen wegwerken. Kan evt. wel een gootje op de muur ook tussen TV en TV kast.
Indien je geen G3 wil, dan zou ik de C3 pakken imo.
Heb zelf de 77" G2 en die speelt prachtig. De C3 gaat dat even goed doen.
De G (Gallery) versie, was altijd voor muurbevestiging, maar sommige landen verkopen hem nu met voet i.p.v. muurbeugel. Ik blijf het vreemd vinden dat dat kan verschillen van land tot land.Ik lees hier dat de G4 55 en 65 ook niet met voet komt, je moet die apart kopen. Of aan de muur hangen. Dus dat is dan nog eens 200 euro. Het is zeker een mooie TV maar heel duur.
Ik dacht dat de G4 ook met voet werd verkocht maar dat zal dan niet in België zijn precies.
De Samsung S95C ziet er nog interessant uit. Maar die ondersteunt dan geen Dolby Vision blijkbaar. Dus dan kan je de HDR niet optimaal benutten op Netflix?
HDR10+ is vergelijkbaar met Dolby Vision van kwaliteit, maar als het niet ondersteund wordt, dan ben je er idd niks mee.HDR10+ wordt denk ik niet door de meeste streaming platformen ondersteund maar HDR10 blijkbaar wel. Maar Dolby Vision is blijkbaar beter dan HDR10. HDR10+ zou ook beter zijn maar wat ben je er mee als het niet ondersteund wordt?
Moet is nu kopen, dan is het een G3. Meerprijs voor de G4 is het mij ook niet waard.Ja die dropout issues en geen dolby vision ondersteuning schrikken me wat af om voor Samsung te gaan. Dan denk ik met een LG C3 of G3 dat je meer safe zit.
Zeker de C4 is zijn geld niet waard , dan kan je beter voor de G3 gaan want die heeft MLA en de C4 niet en de G4 die ook MLA heeft is nog ietsje beter dan de G3 maar tegen een enorme meerprijs.
Die Samsungs lijken me dan weer beter/helderder dan de LG OLEDs voor SDR beeld. Uiteindelijk ook niet onbelangrijk want je gebruikt de TV niet enkel voor Netflix maar ook om naar sportwedstrijden of het journaal oid te kijken. Kan ook aan de afstelling of gebruikte modus liggen natuurlijk. TV’s vergelijken is niet gemakkelijk.
kijkafstand is ongeveer 3 meter, en dat is vrij ruim vanaf het verste punt in mijn zetel gerekend, dus dat gaat niet overkill zijn denk ik.Werkt evengoed, maar voor garantie kan je niet op LG Benelux rekenen volgens mij.Ben de LG G4 aan het overwegen, nu staat die bij bol en el vidas veel goedkoper, weliswaar met een andere nummer (G42LW ipv G45LW). Zover ik er informatie over vind zijn dit tv's bedoeld voor oost-Europa maar zouden die buiten die nr identiek moeten zijn. Iemand die daar iets meer over kan zeggen? Het is wel een mooie korting maar niet als de tv van mindere kwaliteit zou zijn.
Ik vermoed dat het niet zo goed is voor de tv om deze eerst standby uit te zetten en dan vervolgens de stekkerdoos uit te zetten?

Ik ben aan 't kijken naar een nieuwe TV, en 't zal wsl terug een Bravia worden. Heb momenteel een 8 jaar oude LCD-led Bravia, en ik zou liefst de overstap naar Oled maken.
De 55" A80L van 2023 is wel mooi geprijsd op 't moment (1.499€). Maar er zijn twijfels. Ik lees bijna overal dat hij niet zo helder is dan de alternatieven.
Daarbovenop staat de opvolger (Bravia 8) bijna te koop, maar daar zijn nog niet veel reviews van te vinden. Wat ik er wél van lees lijkt me wel deftig te zijn.