Plasma TV 10j oud?

Status
Niet open voor verdere reacties.

David79

Active member
Hemiksem
iTrader: 100% (7/7)
Het gaat om dit model: https://www.whathifi.com/panasonic/th-42pz85/overview

Mag ik hier alvast een woordje uitleg aan geven. Deze tv via via in bezit gekregen maar ik ben wel eens benieuwd of deze tv's nog hun waarden behouden?

Het zijn tv's die toch al 10 jaar meedraaien maar met een beeldkwaliteit van wooow. Hadden we echter deze kwaliteit al 10 jaar terug. Je mag deze vergelijken met de hedendaagse 4K budget tv's en dan scoort deze wel beter qua beeld kwaliteit. Volgens mij één van de betere modellen van die periode (?)

Wat deze tv interessant maakt zijn nog de SCART aansluitingen. Zelf moet ik dringend eens mijn uit 1999 laatste serie Playstation 1 eens testen die nog steeds in nieuwstaat is :D Net gekocht voor ik mijn eerste liefje had. Geen tijd meer om te gamen, vandaar er nog niks aan is.

Wat zijn deze tv's waard zijn, mss eerder voor een publiek die nog oude retro consoles willen testen/gebruiken zoals Sega 16bit, Playstation 1 en 2 (ja, ik weet dat er ook adapters zijn voor SCART naar HDMI)
 
Om u een idee te geven, ik heb 7 jaar geleden voor 46PZ85 300€ gekregen bij overname. De 42" gaven ze 200€ voor.
Eigenlijk is die dus zo goed als niks meer waard...50 tot 100€ max!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan