Solved 9lives forum eruit?

This post has been solved

Druide

New member
Beste , sorry dat ik het hier vraag maar ligt 9lives forum er al uit?
Kom net van werk en krijg volgende error :
Connect Error (1045) Access denied for user '9fr'@'192.168.223.2' (using password: NO)
Dit zelf op gsm met 4g nog niet ingelogd.
mvg
Druide
 
Moet zeggen, ik ga nog zelden naar 9dinges, post quasi enkel hier nog. Ik vind het vreemd dat het daar toch nog vrij actief is eigenlijk.
 
De frontpage laadt wel nog. Zouden ze dan niet alles in één keer afsluiten?
 
Ik zou precies niet te lang meer wachten om wat actiever volk over te sluizen. Is al een paar dagen dat het 9L maar half en half werkt.
 
Ik zou precies niet te lang meer wachten om wat actiever volk over te sluizen. Is al een paar dagen dat het 9L maar half en half werkt.
Is mij toch ook opgevallen.

Niet dat ik nog veel op 9lives zit, maar de macht der gewoonte doet me soms nog "9L" typen in de zoekbalk haha
 
Ik zou precies niet te lang meer wachten om wat actiever volk over te sluizen. Is al een paar dagen dat het 9L maar half en half werkt.
Moesten ze al lang mee gestart zijn imo. Nuja, is door meerdere mensen aangekaart geweest en er kwam steeds een heel diplomatisch antwoord.

EDIT: het werkt net opnieuw. Zet die guerilla acties maar op mannen! :unsure:
 
Moesten ze al lang mee gestart zijn imo. Nuja, is door meerdere mensen aangekaart geweest en er kwam steeds een heel diplomatisch antwoord.

EDIT: het werkt net opnieuw. Zet die guerilla acties maar op mannen! :unsure:

"al lang mee gestart zijn". Voor de mods zijn er ook feestdagen, net zoals een full time job en voor vele ook een gezin. Ze zijn in waves bezig om te zien of alles werkt, beetje bij beetje meer en meer volk toe laten en ze zitten pas heel kort op de definitieve server. Ik vind dat we op een maand tijd absoluut niet mogen klagen waar we al zijn geraakt.
 
"al lang mee gestart zijn". Voor de mods zijn er ook feestdagen, net zoals een full time job en voor vele ook een gezin. Ze zijn in waves bezig om te zien of alles werkt, beetje bij beetje meer en meer volk toe laten en ze zitten pas heel kort op de definitieve server. Ik vind dat we op een maand tijd absoluut niet mogen klagen waar we al zijn geraakt.
Natuurlijk mogen wij wel op @Loser zijn kap zitten
unsure.gif
 
Ik zou precies niet te lang meer wachten om wat actiever volk over te sluizen. Is al een paar dagen dat het 9L maar half en half werkt.
Bad choise of words there bro. We gaan niet iedereen dwingen een account hier aan te maken.

Ons "diplomatisch antwoord" is puur en alleen om Telenet niet voor het hoofd te stoten en de merknaam niet te verarmen door actief al het volk weg te halen met een actieve campagne.

Nee, we blijven respectvol en we zetten gewoon onze deuren wagewijd open voor wie eerder wilt overkomen. We gaan deze maand (dus vanaf vandaag) wel opbouwend te werk naargelang we dichter bij de einddatum komen. Let maar op.
 
Weer plat. Ga enkel nog naar daar uit gewoonte en omdat sommige topics zoals het bedrijfswagentopic daar toch nog actiever zijn dan hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan