Solved 9lives forum eruit?

This post has been solved
Ik merk wel dat er nog steeds in mijn gevolgde topics reageren eigenlijk, vandaar dat ik beide nog volgt.
 
Ej ma serieus, functionaliteit van dit forum is belachelijk veel beter, bijna blij met de hele move. Echt dik fan.

Ik was in het begin ook echt verrast van de vlotheid van dit forum. Als ik nu occasioneel nog eens ga kijken op 9L heb ik echt zoiets van: hoe komt het dat dit mij nooit gestoord heeft dat het zo sloom werkt.
 
Ik was in het begin ook echt verrast van de vlotheid van dit forum. Als ik nu occasioneel nog eens ga kijken op 9L heb ik echt zoiets van: hoe komt het dat dit mij nooit gestoord heeft dat het zo sloom werkt.
9lives was een oude reutelende harde schijf, BeyondGaming is een nieuwe snelle SSD
 
Al een sjans dat off-topic hier genadeloos aangepakt wordt zonder onderscheid te maken tussen crew en gepeupel.
Saskia, schat, de liefde is over.
 
In theorie is gans dees topic al off-topic (support voor een andere website => off-site), dus off-off-topic => on-topic

unknown.png
 
4r79.gif


ons zinkend schip, 9lives. Booka blijft als kapitein als laatste man aan boord
 
Beste , sorry dat ik het hier vraag maar ligt 9lives forum er al uit?
Kom net van werk en krijg volgende error :
Connect Error (1045) Access denied for user '9fr'@'192.168.223.2' (using password: NO)
Dit zelf op gsm met 4g nog niet ingelogd.
mvg
Druide
Ik geraak er al van in het begin van de week niet meer op. Maar ik zat toch al meestal hier :)
 
Terug
Bovenaan