1B Challenger Pro League 2023-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Serieus onder gelegen als je naar het balbezit kijkt. Stijnen had zelf op voorhand gezegd dat Deinze titelkandidaat is en het direct vol aan de bak zou zijn.
Veel jonge Belgen en Nilis is er assistent naast Stijnen.

Edit: Dender ook gewonnen op RCL. Vorig seizoen was Dender zeer moeizaam gestart. Simons kreeg er het vertrouwen. Ben benieuwd

Bwa, had het ergens wel verwacht 1B wordt zeer onderschat door de ploegen uit 1A. Ze denken om eens snel terug te promoveren maar 1B is een heel speciale reeks

Lommel in perfecte 1B stijl gewonnen op Oostende. Een goede organisatie en een klasseflits om de match te winnen. Op basis van de kansen niet onverdiend denk ik.

Vandaag inderdaad een heel georganiseerd Lommel gezien, en inderdaad op ware 1B stijl gewonnen. Ze hebben echt een heel sterk geheel als ze dit in de komende wedstrijden kunnen herhalen gaan ze er dit seizoen echt wel dicht bij zijn hoor. Maar het seizoen is natuurlijk nog lang. Ik heb wel de indruk dat het terug wat meer begint te leven bij de fans

Laatst bewerkt:
Toch wel zeer verrassende uitslagen deze 1e speeldag, wij met Dender winnen naar mijn mening uiteindelijk verdiend op Luik, over heel de match meest dreigend geweest en uiteindelijk belangrijk in 1B ook met een flits/klassegoal van Hens nog gewonnen.
Ik heb veel vertrouwen in ons Groot Licht 😁 Timmy Simons die de club sinds zijn komst al veel meer geprofessionaliseerd heeft, een mooie start met een 6 op 6 zit erin vrijdag!

Ik zou hier weer epistels kunnen neerschrijven. Smijt aub D'Hollander zo snel mogelijk buiten (gaat niet gebeuren), we hebben heel onze voorbereiding al weggegooid met hem aan het roer.

1B haal je alleen als je op karakter speelt en fysiek sterke voetballers hebt met 1of 2 uitblinkers.
ik vrees dat ze de reeks zwaar onderschat hebben alle 1ste klasse ploegen hebben het meestal heel moeilijk tegen 1B teams

Knappe penaltysave van Shinton, was echt niet slecht getrapt.
Nu ook niet onhoudbaar natuurlijk, (vond het zelf geen penalty) keept vandaag wel goed maar is ook geholpen door de vrij zwakke afwerking. Lommel verdient de overwinning maar die schwalbes van Vancsa hadden hem al lang geel moeten opleveren.

Oververdiende overwinning, Lommel deed alles perfect behalve de afwerking (met 23 doelpogingen). Maar dan net als vorige week toch nog de 1-0 op het nippertje. Dergelijke matchen hadden we de vorige seizoenen wel nooit over de streep getrokken.

Dermane, wat een toppertje trouwens!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan