1B Challenger Pro League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ging tijd worden zeg. Verdiende gelijkmaker toch wel, gezien het eenrichtingsverkeer in de 2e helft, al had Genk met efficientere afwerking op hun counter de match wel kunnen dooddoen.
 
Ja amai, volledig genaaid door de arbitrage. Nxt was gewoon de betere ploeg. Arbitrage is in 1b nog slechter dan in 1a.
 
On-fucking-gelooflijk.
Ge krijgt twee kansen op de veilige 1-3 en dan krijgt ge dit. Verdiend voor Beerschot, maar in de finale fase toch genekt met een flauwe maar licht verdedigbare tweede gele kaart en zeker de duidelijke fout op Leyssen die niet gefloten wordt. Opnieuw: verdiend voor Beerschot, maar toch wel een klein cadeau van de ref. Fluit de fout op Leyssen en het eindigt op 2-2.
 
Godmiljaarde man! Pijnlijk voor die jongens. Die 1-3 hadden ze altijd moeten maken.

Bangoura en Godts wel top.
 
Ik vind dat ook wel frappant dat al die scheidsrechters normaal voor een scheet op de keeper een fout fluiten en dan laten ze dit gebeuren. Ma bon, Genk echt in zijn eigen voet geschoten. Als je zo een kansen laat liggen, tja. Op die manier degradeer je wel gewoon. Ook al lijkt het niveau ietwat beter dan voor de winterstop.
 
Bangoura viel me wel op, El Hadj ook. Die spits die het eerste doelpunt scoorde was ook wel leuk in de eerste helft. Godts vond ik eerlijk gezegd niets bijzonder.
 
Ik vind dat ook wel frappant dat al die scheidsrechters normaal voor een scheet op de keeper een fout fluiten en dan laten ze dit gebeuren. Ma bon, Genk echt in zijn eigen voet geschoten. Als je zo een kansen laat liggen, tja. Op die manier degradeer je wel gewoon. Ook al lijkt het niveau ietwat beter dan voor de winterstop.

Inderdaad. Zuur dat die fout niet gefloten wordt en je zo een (onverdiend) punt door de neus geboord ziet. Maar het is ook Leyssen en onze verdediging die daar (voor de zoveelste keer) niet goed uitkomen. Ge kunt eens een match verliezen op het einde, maar bij ons is dat quasi een patroon. We hebben ondertussen al zoveel leermomenten gehad dat die term echt compleet misbruikt is bij ons.
 
Ja amai, volledig genaaid door de arbitrage. Nxt was gewoon de betere ploeg. Arbitrage is in 1b nog slechter dan in 1a.
Vorige week ook wel weer een cadeautje gehad tegen Lommel door een niet gefloten penalty na duidelijk hands. Al floot de Nederlander voor de rest wel een goede wedstrijd.
 
Vorige week ook wel weer een cadeautje gehad tegen Lommel door een niet gefloten penalty na duidelijk hands. Al floot de Nederlander voor de rest wel een goede wedstrijd.
Je zou verwachten dat ze voor 1b ook een var zouden brengen. Ge gaat me toch niet zeggen dat dat miljoenen kost?
 
Overzicht van alle transfers in 1B: https://www.proximus.be/pickx/nl/229211 ... inter-2023

Chadli is weg bij Lommel. Beveren en RWDM een hoop spelers aangetrokken, benieuwd of er daar met meerwaarde bij zijn.
Voor de rest vooral de U-23 ploegen verzwakt uit de periode gekomen. Bij Anderlecht, Genk en Club Brugge zijn er een hoop spelers met potentie weg. Benieuwd of Club en Anderlecht zich wel nog voor PO 1 plaatsen. En Genk maakt toch een grotere kans op degradatie dan Virton. Ze spelen tegen elkaar op de laatste speeldag over 2 weken. Zal veel zeggen of we dag zeggen tegen Virton dan wel Genk B.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
7 8 9
Reacties
167
Weergaven
9K
D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan