Zwitserland

Iemand al een Evignet aangeschaft?
Ik vertrek dit weekend en moet het nog zien te kopen.
Weer heel logisch dat je meerdere sites/aanbieders vindt.

Vignette-schweiz.com = 68€
Vignetteswitzerland.com = 52,95€
Ch-vignette.com = 50,45€
via.admin.ch = 40CHF (44€ volgens google)

Waar ben ik niet gejost? 😅

Ch-vignette.com = 50,45€

Jawel. De officiële site, onder een admin.ch domeinnaam. Alle andere zijn (malafide) commerciële partijen die er winst op maken.

Ch-vignette.com = 50,45€

Was er maar een sticky thread die alle vignetten binnen Europa op een rijtje zette ;-)

los daarvan: altijd via de officiële sites gaan. Er is een overvloed aan andere leveranciers maar de officiële vind je altijd wel terug (crit air van Frankrijk is ook zo een mooie. Via de VAB site 20 euro , via de officiële site 5.11 euro, redelijk schandalig dus en best dat je het inderdaad eens vraagt als je twijfelt.

Was er maar een sticky thread die alle vignetten binnen Europa op een rijtje zette ;-)

los daarvan: altijd via de officiële sites gaan. Er is een overvloed aan andere leveranciers maar de officiële vind je altijd wel terug (crit air van Frankrijk is ook zo een mooie. Via de VAB site 20 euro , via de officiële site 5.11 euro, redelijk schandalig dus en best dat je het inderdaad eens vraagt als je twijfelt.
Ik heb de mijne voor Duitsland ooit aan 5€ gekocht door ginds een garage binnen te stappen. Collega heeft er hier in België 45€ voor betaald :wtf:

Terug
Bovenaan