Winter 2020-2021

En nog altijd rustig aan het sneeuwen hier. Overbuur heeft een kleine twee uur geleden zijn oprit vrijgemaakt. Ligt al terug een laagje sneeuw op.
 
Just eens gaan wandelen... Zo moet dat zijn.
krakende sneeuw onder de voetjes.
Ik denk dan wel dat het een weekje wit kan liggen?
 
Heb heel het weekeinde in de omgeving van Wetteren gezeten en daar is toch wel heel wat uit gevallen.. Ik schat zeker zo'n 3-5CM. Vandaag dan met de trein terug naar huis(hasselt), en hoe noordoostelijker, des te minder sneeuw. Ondertussen (mot)sneeuwt het al enkele uurtjes vlotjes door :)



Op weerwoord dromen ze al luidop van een Elfstedentocht en nu de dooi erin komt, is er weer frustratie :D

SJiuJZa.gif
 
In mijn tuin is het tot -1°C gegaan, maar dat komt natuurlijk door "tuineffect" , in een officiële thermometerhut zou het waarschijnlijk -3°C geweest zijn. Je merkt wel dat de zon al aan kracht wint en dat soms op hellende stukken waar de zon goed aankan, vrijwel alle sneeuw wegsmelt.
 
Inderdaad. Een week heeft het geduurd en zoveel poeha rond. Binnen een week weer grijs weer met af en toe een buitje misschien.

Ik heb er iig van genoten.
 
Bwa, was weer veel geblaat vooraf, maar achteraf gezien eigenlijk niet de moeite.
Ik had veel liever wat meer sneeuw gezien, die dan ook wat langer was blijven liggen want nu was het niet de moeite.
 
Wtf, tegen alle verwachtingen in is het hier vannacht tot -10,3 geweest. Binnen een week zullen we mss dicht tegen 20 graden aanzitten :)
 
Yep. Thermometer om 8u vanochtend gaf -8° C aan hier. De ochtendwandeling was wel veel aangenamer als gisteren. Er stond veel minder wind waardoor het zo guur niet aanvoelde.
 
Ik vind dat de maks als het sneeuwt en stenen uit de grond vriest. Veel liever dat dan het gebruikelijke deprimerende grijs regenweer van de voorbije weken.
Al zal ik komend weekend ook niet klagen als het 17°C wordt met veel zon, dan kan ik in korte broek fietsen :cool:
 
Terug
Bovenaan