Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valverde heeft ondertussen aangekondigd ook in 2022 te koersen. Dus geen einde carrière :p
Ik denk had hij een goeie ronde van Spanje gereden dat hij het tenminste in overweging had genomen.
Maar zo'n carrière hebben en dan roemloos met een sleutelbeenbreuk verdwijnen uit de sport? Dan breidt hij er liever nog een jaartje extra aan hé.

Die groep daarachter wel totaal niet samengewerkt natuurlijk als je ziet dat die derde groep die op anderhalve minuut zat een paar km van het einde nog binnen de minuut aankomt. Echt compleet onbegrijpelijk. Ze spreken daar bijna allemaal Nederlands en kunnen niet eens samenwerken terwijl ze er allemaal baat bij hebben.

Ik zou momenteel niet graag Vanthourenhout zijn 😁 iedere klassieke Belgische coureur zit z'n stinkende best te doen. Voorlopig zou ik deze mannen selecteren: Wout, Van Hooydonck, Stuyven, Campenaerts, Remco, Declercq en dan nog 2 uit: Theuns, Wellens, Benoot, Vanmarcke.

Wellens toont nu toch wel dat hij ook mee moet naar het WK. Gisteren nog teruggehouden door mechanische pech maar vandaag toch bij de sterksten op een parcours dat anderen toch iets beter moet liggen.

Die Mohoric is trouwens dit jaar toch echt fenomenaal. Alé ja, heel Bahrain natuurlijk.

EDIT: Ja lap dan past hem op de Bosberg

Laatst bewerkt:
Belgen niet slecht maar het duo Colbrelli/Mohoric toch gewoon een stuk beter. Als er een van hen WK wil worden gaat toch lastig worden voor hen. Meer dan een knechtenrol zullen ze niet kunnen opeisen.

Belgen niet slecht maar het duo Colbrelli/Mohoric toch gewoon een stuk beter. Als er een van hen WK wil worden gaat toch lastig worden voor hen. Meer dan een knechtenrol zullen ze niet kunnen opeisen.

Dat heeft toch niemand van die Belgen gezegd. Zijn gewoon allemaal heel goede knechten op dat parcours voor Van Aert.

Ik zou momenteel niet graag Vanthourenhout zijn 😁 iedere klassieke Belgische coureur zit z'n stinkende best te doen. Voorlopig zou ik deze mannen selecteren: Wout, Van Hooydonck, Stuyven, Campenaerts, Remco, Declercq en dan nog 2 uit: Theuns, Wellens, Benoot, Vanmarcke.
Ge zijt het topduo van AG2R vergeten!
Dat heeft toch niemand van die Belgen gezegd. Zijn gewoon allemaal heel goede knechten op dat parcours voor Van Aert.
Remco solo he :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan