Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Langs de ene kant vind ik het wel knap dat ze eens iets anders doen dan de tradionele 2 sponsors boven elkaar. Maar dat bruin ... dat zal toch nooit de hoofdprijs afschieten. AG2R hun logo is blauw en bruin, gebruik dan toch blauw voor de belettering!
 
Geen Vujasin volgend seizoen bij Alpecin. Net als Vine 2 rondes gewonnen tijdens de Zwift finale. Dan zou ik zelf ook wel voor de jongere kerel gaan die in principe nog meer groeimarge heeft.

Bij de vrouwen is Bradbury misschien toch wel een naam om te onthouden. Pas 18 jaar en mag prof worden bij Canyon Sram.
 
Uiteraard maar die Jay Vine werd 5e in de Herald Sun Tour, 3e in de lastigste aankomst boven gewonnen door Hindley.

Misschien naar Trek? Daar vertrekt Batty na zoveel jaren.
 
Misschien wat minder, maar lelijk vind ik het ook niet. Doet ergens wat aan de truitjes van Leopard denken, maar die waren wel véél strakker nog.
 
Ik zou enkele verticale kaders met foto's van 30x40 cm willen rondhangen op mijn sportkamer.

Heeft iemand (links naar) foto's in hoge kwaliteit met als thema wielrennen? Niet van renners. Bv de bochten van de Stelvio, foto's van Roubaix, Vlaamse Ardennen, de Alpen..
 
Eigenlijk raar dat dit in het wielrennen eerder zeldzaam is, bijna een schande soms. Terwijl dit dagelijkse kost is in andere sporten. Sommige voetbalploegen overleven op de verkoop van spelers.
 
Waar is de tijd dat een lopend contract in het wielrennen nog heilig was :p. Bij Sunweb gaan ze wel nogal snel lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan