Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk had hij een goeie ronde van Spanje gereden dat hij het tenminste in overweging had genomen.Valverde heeft ondertussen aangekondigd ook in 2022 te koersen. Dus geen einde carrière![]()
Goed genoeg om mee te mogen naar het WK. Als hij zijn krachten had gespaard eerder vandaag, dan reed die weg achter Colbrelli naar plek twee, denk ik.Hoe goed is Campenaerts?
Ik wist niet dat die nog een ploeg had?Sep Vanmarcke stapt uit Vuelta na vierde (!) valpartij
Aiaiai
A heb jij zijn contract gezien?Ik wist niet dat die nog een ploeg had?
Eigenlijk wel ergens chapeau voor die man, toch een hele Carrière kunnen uitbouwen als dikbetaalde kopman op basis van 1 keer winst in de Omloop in 2012.
iedere klassieke Belgische coureur zit z'n stinkende best te doen. Voorlopig zou ik deze mannen selecteren: Wout, Van Hooydonck, Stuyven, Campenaerts, Remco, Declercq en dan nog 2 uit: Theuns, Wellens, Benoot, Vanmarcke.Neen.A heb jij zijn contract gezien?
Belgen niet slecht maar het duo Colbrelli/Mohoric toch gewoon een stuk beter. Als er een van hen WK wil worden gaat toch lastig worden voor hen. Meer dan een knechtenrol zullen ze niet kunnen opeisen.
Ge zijt het topduo van AG2R vergeten!Ik zou momenteel niet graag Vanthourenhout zijniedere klassieke Belgische coureur zit z'n stinkende best te doen. Voorlopig zou ik deze mannen selecteren: Wout, Van Hooydonck, Stuyven, Campenaerts, Remco, Declercq en dan nog 2 uit: Theuns, Wellens, Benoot, Vanmarcke.
Remco solo heDat heeft toch niemand van die Belgen gezegd. Zijn gewoon allemaal heel goede knechten op dat parcours voor Van Aert.

Dewulf Van Hoecke?Ge zijt het topduo van AG2R vergeten!
Remco solo he![]()
Remco solo he![]()