Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vul dit maar aan met de topper: Ricco die tegenstanders een plant geeft omdat hij hen allemaal planten vindt.Dit zo hard. Voornamelijk het eerste deel.
De koers leeft van de sportieve rivaliteit, maar ook van de minder aangename kant:
- R. Costa en Barredo? op de vuist.
- Terpstra en Wynants met hun ellebogenwerk.
- De ene coureur eerder dit jaar, denk ik, die Remco voordeed in een gevalletje met een mecanicien, met de mecanicien die het wiel niet wou geven, wegens onbeleefd gedrag.
- Degenkolb en Debusschere op het WK een paar jaar terug met de drinkbus.
- Steels en zijn drinkbus.
maar Sagan mag dat want Sagan is een vrolijke Frans...In een peloton heb je eigenlijk geen vrienden als je véél wint of veel wil winnen.. dat is eigen aan kampioenen.. anders kom je er niet. En van karakter vooral geen ja-knikker zijn.Volgens mij is dat al het geval dat hij daar niet te veel vrienden meer heeft. Nu zien we het eens op beeld, maar hij zit wss de hele tijd te zagen tegen iedereen.
Die voetbalvedettestreken mag hij laten waar ze zijn want hij maakt zichzelf alleen maar belachelijk.
Het is het eerste volledig jaar dat we hem zien koersen en het is in iedere ronde al iets geweest met dat mannetje. En vroeger kreeg hij veel steun van landgenoten, maar ik merk dat dat ook al serieus geminderd is door zijn streken.

Bissegger rijdt 62.3 gemiddeld over de laatste 5 kilometertis gene vette precies in de tijdrit?

ok, khad het eerder op de belgenBissegger rijdt 62.3 gemiddeld over de laatste 5 kilometer![]()
niks mis met die tijd ^^Gisteren ook naar gekeken, is echt een aanrader idd, zeker als je de koers volgt.Gisteren tijdens de beelden van het Scheldepeloton (canvas) ook een mooi aantal voorbeelden gezien. Kmoest er wel op denken terug ^^
Aanrader om te zien trouwens
Gelukkig toch een aero helmpke precies want voor de looks zal hij die schotelantenne zeker niet opzettenBissegger rijdt 62.3 gemiddeld over de laatste 5 kilometer![]()

Gelukkig toch een aero helmpke precies want voor de looks zal hij die schotelantenne zeker niet opzetten
Kannontijd van Bisseger wel... bijna 1,5s/km sneller dan de rest. Affini, Kung en Asgreen zijn toch niet bepaald sukkelaars. Toch raar dat hij er in de Tour totaal niet aan te pas kwam... is nog een ander niveau maar als ik me niet vergis deed hij daar zelfs niet eens mee voor top 10 terwijl bv Kung & Asgreen zich toch wel konden meten met Pogacar en Van Aert etc.
Dienen heeft echt geen chance nimeer!Sep Vanmarcke stapt uit Vuelta na vierde (!) valpartij
Aiaiai
ReV reed vandaag 12 min aan 375W gemiddeld in de tijdrit
Op Strava deelt hij tegenwoordig de vermogens, lijkt mij per ongeluk?
![]()
BENELUX TOUR stage 2 ITT 🤒🤢 | Strava
Bekijk de activiteit van Remco Evenepoel op 31 augustus 2021: Fietsrit | Stravawww.strava.com
Dienen heeft echt geen chance nimeer!
Dat hem idd niet veel weegtWat impliceert dat? Ben zo niet mee met alles wat met wattages te zien heeft.

Dan zou ik ook zoiets hebben: fck IT, i'm going home...Sep Vanmarcke stapt uit Vuelta na vierde (!) valpartij
Aiaiai
Dat gisteren zéér ver verwijderd was van de 500W die hij ooit claimde te rijden voor langere stukken in een TT. Op het lange rechte stuk pal tegen de wind in (langs het water) haalt hij ~400W over 2.5km op een stuk waar je in principe je hoogste avg vermogens zou moeten halen van het hele parcours.Wat impliceert dat? Ben zo niet mee met alles wat met wattages te zien heeft.
Kunnen we niet snel op voorhand afspreken hoe hoog we (het winnen van) de Benelux Tour inschatten, of moet ik even het topic van vorig jaar opsnorren en zien wat de reacties waren toen MVDP won?