Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ rit met Taco in de Giro... 2 ritten in grote rondes + ~10dagen leiderstrui in totaal. Ik ben te lui om het na te kijken maar ik heb een sterk vermoeden dat er een aantal andere WT ploegen nog compleet droog staan in de grote rondes.WGG heeft toch een sterk einde seizoen,
lange tijd leiderstrui + een overwinning in vuelta, nu ook Taco die eentje meepakt in de Benelux tour, mooi
+ rit met Taco in de Giro... 2 ritten in grote rondes + ~10dagen leiderstrui in totaal. Ik ben te lui om het na te kijken maar ik heb een sterk vermoeden dat er een aantal andere WT ploegen nog compleet droog staan in de grote rondes.
Heb het zelf niet gezien maar waarom juist?Ik wist het al langer, maar als je nog eens naar Het Scheldepeloton kijkt, zie je toch dat Patrick Lefevre echt een crimineel is.
Ik vermoed wegens het feit dat WW niet naar begrafenis van Nolf mocht van Patrick (hij moest gaan koersen)Heb het zelf niet gezien maar waarom juist?
Criminieel is een groot woord, maar die gaat wel al veel beslissingen in het verleden gedaan hebben waar hij nu misschien anders tegenover staat.Ik wist het al langer, maar als je nog eens naar Het Scheldepeloton kijkt, zie je toch dat Patrick Lefevre echt een crimineel is.
Ik wist het al langer, maar als je nog eens naar Het Scheldepeloton kijkt, zie je toch dat Patrick Lefevre echt een crimineel is.
Ik ken enkel machoman aka "de schrik van Bilzen"Regio Riemst & Bilzen in de Beneluxtour
Kijken jongens! Mooie regio![]()

ALLE FLIKKEN KENNEN MIJ...Ik ken enkel machoman aka "de schrik van Bilzen"![]()
Ja Tinneke is geen groot licht. Ook haar andere vragen in't Nederlands trekken eigenlijk op niks.Dat interview achteraf, hoe tenenkrullend slecht is dat Engels? Hebben ze daar nu niemand beter voor? Congratulations on that.![]()
Ja Tinneke is geen groot licht. Ook haar andere vragen in't Nederlands trekken eigenlijk op niks.

En die kan precies nooit haar eigen stem onder controle houdenJa Tinneke is geen groot licht. Ook haar andere vragen in't Nederlands trekken eigenlijk op niks.

Is da die coté met al die mottige betonbanen?Regio Riemst & Bilzen in de Beneluxtour
Kijken jongens! Mooie regio![]()